



Golf 3 ABF vs Golf 2 KR
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
driver написа:щеше да видиш с очите си как няколко KR-a шаднаха от ABF-и.
Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям

Тук говорим за читави сток коли

Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:driver написа:щеше да видиш с очите си как няколко KR-a шаднаха от ABF-и.
Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям![]()
Тук говорим за читави сток коли![]()
Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста
100% те подкрепям, сток КР е по-бърз на 1/4 миля лошото на КР мотора, е че по него почти няма какви малки модове да се правят, защото няма катализатор от завода, няма как да се сложи спортен филтър освен панелен, няма как да се чипоса колата.
Единствените дребни мотове остават колектор, махане на средно гърне и панелен филтър и вдигане на налягането.
Докато при АБФ и Ц20ХЕ моторите да речем мога да се правят доста повече дребни зайгравки

А пък другия момент, е че много зависи и какъв е АБФ-фа, 3врат 93та година без клима ще върви много повече от АБФ 96-97ма с 4врати и натъпкан с климатици и подобни шукарии
Последна промяна от niikoo_1 на Съб 01 сеп 2007 19:45, променено общо 1 път.
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
musura написа:
Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям![]()
Тук говорим за читави сток коли![]()
Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста
Колега моя отговаря на изискванията все още: нямам спортен филтър имам катализатор, 94г. с прекъсвач на 7100-7200об. и няма чип, с оригинални гърнета и колектори


- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Нико, подкрепям напълно
КР-а освен едни колектори, панелен филтър и мялко повечко нялягане, няма как да се изстиска повече без сериозна инвестиция на $$$, докато един АБФ или Ц20ХЕ е съвесем друга работа
@FreeSoul съгласен съм, че колата ми има изброените по-горе малки модове, но и АБФ-ите които съм срещал са били на същото дередже. Освен това, моя голф си има 5 врати, клима и останалите там шукарии, които ми носят +110 кг. отгоре, а доста КР-и всъщност нямат клима и са с 3 врати
.
Както и да го гледаме, ако са сток колите, КР-а ще е малко по-напред (една кола), най-най-малкото даже само заради по-малкото килограми (което си е супер важно). Това не означава, че искам да кажа, че КР-а най-добрия
Примерно на дълго, със сигурност АБФ-а ще бие, а и другия голям + на 3-ката е, че е доста по-икономична от КР-а, който с неговия остарял като концепция механичен инжекцион, си похапва поне литър повече гориво
@svetlin - преди 2 дни наплясках една много лачена джета МК2 с присаден АБФ и скорости от КР (2Y) и теоретично трябваше да ме бие с много... ама се оказа че от място съм 2 коли отпред, а от летящ старт разпорването беше още по-голямо... Та си мисял, че то хубаво си говорим за сток-мок и т.н., ама си е от голямо значение как е поддържана една кола, защото все пак нашите не излизат от завода, а са търкаляни 10+, че моята и 17+ години по пътищата на света и им е взет огъня... Ако човек прави компромиси с консумативи, горива и т.н. не може да очаква колата му да върви като новичка
Да не говорим и колко "газифицирани" ГТИ-та има, които ако не са с газов инжекцион, просто ги отпиши ...

КР-а освен едни колектори, панелен филтър и мялко повечко нялягане, няма как да се изстиска повече без сериозна инвестиция на $$$, докато един АБФ или Ц20ХЕ е съвесем друга работа

@FreeSoul съгласен съм, че колата ми има изброените по-горе малки модове, но и АБФ-ите които съм срещал са били на същото дередже. Освен това, моя голф си има 5 врати, клима и останалите там шукарии, които ми носят +110 кг. отгоре, а доста КР-и всъщност нямат клима и са с 3 врати

Както и да го гледаме, ако са сток колите, КР-а ще е малко по-напред (една кола), най-най-малкото даже само заради по-малкото килограми (което си е супер важно). Това не означава, че искам да кажа, че КР-а най-добрия


@svetlin - преди 2 дни наплясках една много лачена джета МК2 с присаден АБФ и скорости от КР (2Y) и теоретично трябваше да ме бие с много... ама се оказа че от място съм 2 коли отпред, а от летящ старт разпорването беше още по-голямо... Та си мисял, че то хубаво си говорим за сток-мок и т.н., ама си е от голямо значение как е поддържана една кола, защото все пак нашите не излизат от завода, а са търкаляни 10+, че моята и 17+ години по пътищата на света и им е взет огъня... Ако човек прави компромиси с консумативи, горива и т.н. не може да очаква колата му да върви като новичка

Последна промяна от musura на Съб 01 сеп 2007 20:04, променено общо 2 пъти.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Всичко опира до килограмите и до това какво искаш от колата си.
И аз можех да си купя 2 врати, да изкормя климата, седалки,кори,рез.гуми и всички излишни килограми и да съм пред някой КР-а ама като тръгна за София ни клима ни къде хора да сложа.....и то за какво-заради един калник
Нико - твоя колко дава или не си го мерил още
И аз можех да си купя 2 врати, да изкормя климата, седалки,кори,рез.гуми и всички излишни килограми и да съм пред някой КР-а ама като тръгна за София ни клима ни къде хора да сложа.....и то за какво-заради един калник

Нико - твоя колко дава или не си го мерил още

Последна промяна от FreeSoul на Съб 01 сеп 2007 20:14, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
svetlin написа:за окло 300м може би малко повече терминалната ми скорост беше около 140-150км/ч
ами ако е за 300 метра, занчи и двете коли са перфектни

А щом АБФ-ти е с клима, и си само полвин калник назад, според мен означава, че е много читав (ако и КР-а е читав)

- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
FreeSoul написа:Всичко опира до килограмите и до това какво искаш от колата си.
И аз можех да си купя 2 врати, да изкормя климата, седалки,кори,рез.гуми и всички излишни килограми и да съм пред някой КР-а ама като тръгна за София ни клима ни къде хора да сложа.....и то за какво-заради един калник
Нико - твоя колко дава или не си го мерил още
Е не говорим за такива извращения просто ми беше интересно как съм се представил със сток АБФ срещу сток КР без да са изтърбушвани и така нататък. Не да не мога да спя нощем след загубата

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта