PASSAT 2.3
- 
				hmatka s bora
 - Мнения: 6
 - Регистриран на: Чет 01 мар 2007 22:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: i az ne znaq kade
 
- 
				Luka Brazi
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: Чет 30 авг 2007 18:30
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- 
				Ivo_
 - Мнения: 739
 - Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
 - Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
 - Двигател:
 
Така и така сте се събрали в тази тема вече няколко човека с този мотор - 2.3, дайте малко инфо за него.
Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
			
									
										
						Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
- StS
 - Мнения: 2405
 - Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
 - Автомобил: Golf VI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Ivo_ написа:Така и така сте се събрали в тази тема вече няколко човека с този мотор - 2.3, дайте малко инфо за него.
Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
Май тва ше ти го кажат няколкото колеги дето имат такива, доколкото гледам за такъв човек остава с впечатление че 1.8Т е по добрия вариянт то за тва такъв да намериш не е лесно... Този се препоръчва за метан щото и без тва лапа много ...но ако е за въпрос ако ще зимаш такъв по-добре си земи V6 2.8 горе долу същия разход и много мнооого повече мощ. И аз още очаквам повече детайли от някои ако има патил от тъкъв двг.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта
			   