Турбо мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Турбо мотор

Мнениеот spensnqta » Пон 03 сеп 2007 23:33


как мога да туниговам 1Y мотор да стане AAZ+интерколер. Какви трябва да са настоиките на помпата. Издържат ли обикновенните бутала и какви километри ще изкара?? Благодаря предварително




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Турбо мотор

Мнениеот faint » Пон 03 сеп 2007 23:51


spensnqta написа:как мога да туниговам 1Y мотор да стане AAZ+интерколер. Какви трябва да са настоиките на помпата. Издържат ли обикновенните бутала и какви километри ще изкара?? Благодаря предварително

ако искаш да стане ААЗ+интеркулер си вземи ААЗ и му сложи интеркулер :)

ако искаш да сложиш турбо на 1Y - ето моето решение:
ТУРБО + ГНП + колектори от 1.6ГТД;
ще се наложи да смениш картера (или да му направиш тръбичка на оригиналния) която да ходи към турбото
"обикновените" бутала си имат всичко необходимо за турбиниране - не се налага тяхната замяна

на последния въпрос (за километрите) - не знам :) карам вече около 40 000км и съм нямал проблеми..


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Вто 04 сеп 2007 10:27


Относно буталото става въпрос за маслените дюзи или за челото на буталото (конструкцията му).За интерколера добре ли е да се сложи и вентилатор с термо. датчик ако няма въздушен поток.Задължителин ли е масления радятор .турбото ми е от ААЗ.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 сеп 2007 10:49


според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам :lol:

според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 04 сеп 2007 20:40


аз се замислям за маслен радиатор :)
при по-продължително юркане колата си загрява..(мноо повер :Mr Green Fun )
иначе има доста хватки, с които можеш да си направиш 1Y доста пъргав ;)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 04 сеп 2007 20:49


кой мотор е с код 1Y ?


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 04 сеп 2007 20:53


1.9 дизел 64 к.с.(с кат) 68 без :P


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Вто 04 сеп 2007 21:18


демек турбината на моя ААЗ , помага само с 11 коня???
:roll:


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Вто 04 сеп 2007 22:46


Питане до Faint.Относно буталата, проблем ли е да са обикновени.И на каква температута охлажда интерколера .


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 05 сеп 2007 17:37


буталата са с цицките отдолу - проверено при мен!
все пак свали си картера и гарнитурата и провери.. но мисля че трябва да са като моите ;)
кулера незнам с колко градуса сваля - едно знам - колата спря да пуши :oops:


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Сря 05 сеп 2007 17:44


А за турбото от 1.9 ААЗ ККК 14. Идеалналие за интерколера.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 05 сеп 2007 19:33


spensnqta написа:...За интерколера добре ли е да се сложи и вентилатор с термо. датчик ако няма въздушен поток...

Ти ме уби , познай за какво се слага кулера най-отпред :lol: Или ти ня масто ще се кефиш как вдига обороти на свободна :wink: Ако нямаш хубав въздушен поток , кулера никаква работа няма да ти свърши :!:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 05 сеп 2007 19:37


Vizor написа:според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам :lol:

според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане


1.какво общо има въздушния поток дет обдухва кулера... с боост-а ?
Кулера ако искаш в купето си го сложи боост пак ше си има :wink:
2.има много сетъпи при които масления радятор е ЗАДАЛЖИТЕЛЕН :wink:

Та за 4овека дет пита ... ако е на смотано място кулера и няма обдухване сложи му вентиалатор4е ...
И ако имаш некои излишен лев му сложи и радятор4е ... ако не поне воден топлообменник , кат на ТДИ-тата :idea:


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Сря 05 сеп 2007 20:57


За интерколера става въпрос .За неговото охлаждане.А колата е VW T4 Multivan ,ако имаш по-добра идея къде да го монтирам освен над двигателя ,казваи.Към didodi.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 05 сеп 2007 21:04


Sachko написа:
Vizor написа:според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам :lol:

според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане


1.какво общо има въздушния поток дет обдухва кулера... с боост-а ?
Кулера ако искаш в купето си го сложи боост пак ше си има :wink:
2.има много сетъпи при които масления радятор е ЗАДАЛЖИТЕЛЕН :wink:

Та за 4овека дет пита ... ако е на смотано място кулера и няма обдухване сложи му вентиалатор4е ...
И ако имаш некои излишен лев му сложи и радятор4е ... ако не поне воден топлообменник , кат на ТДИ-тата :idea:


имах предвид няма охлаждане .. незнам защо съм писал бууст.. ?!?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта