Турбо мотор
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Турбо мотор
как мога да туниговам 1Y мотор да стане AAZ+интерколер. Какви трябва да са настоиките на помпата. Издържат ли обикновенните бутала и какви километри ще изкара?? Благодаря предварително
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Турбо мотор
spensnqta написа:как мога да туниговам 1Y мотор да стане AAZ+интерколер. Какви трябва да са настоиките на помпата. Издържат ли обикновенните бутала и какви километри ще изкара?? Благодаря предварително
ако искаш да стане ААЗ+интеркулер си вземи ААЗ и му сложи интеркулер

ако искаш да сложиш турбо на 1Y - ето моето решение:
ТУРБО + ГНП + колектори от 1.6ГТД;
ще се наложи да смениш картера (или да му направиш тръбичка на оригиналния) която да ходи към турбото
"обикновените" бутала си имат всичко необходимо за турбиниране - не се налага тяхната замяна
на последния въпрос (за километрите) - не знам

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам
според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане

според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Vizor написа:според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам![]()
според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане
1.какво общо има въздушния поток дет обдухва кулера... с боост-а ?
Кулера ако искаш в купето си го сложи боост пак ше си има

2.има много сетъпи при които масления радятор е ЗАДАЛЖИТЕЛЕН

Та за 4овека дет пита ... ако е на смотано място кулера и няма обдухване сложи му вентиалатор4е ...
И ако имаш некои излишен лев му сложи и радятор4е ... ако не поне воден топлообменник , кат на ТДИ-тата

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Sachko написа:Vizor написа:според мен няма много логика от вентилатора ако няма въздушен поток .. щото ако няма въздушен поток.. няма бууст предполагам![]()
според мен от това няма смисъл.. масления радиатор не е задължителен никъде.. но винаги е хубаво да го има
все пак маслото играе няколко роли в случая.. смазване, уплътнение и охлаждане
1.какво общо има въздушния поток дет обдухва кулера... с боост-а ?
Кулера ако искаш в купето си го сложи боост пак ше си има![]()
2.има много сетъпи при които масления радятор е ЗАДАЛЖИТЕЛЕН![]()
Та за 4овека дет пита ... ако е на смотано място кулера и няма обдухване сложи му вентиалатор4е ...
И ако имаш некои излишен лев му сложи и радятор4е ... ако не поне воден топлообменник , кат на ТДИ-тата
имах предвид няма охлаждане .. незнам защо съм писал бууст.. ?!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта