Здравейте,
Пасат Б5. Преди известно време ми потъна педала на съединителя в движение. Загуба на спирачна течнст нямаше. Имаше зацепено маркучле от помпата при педала към резервоарчето. Сменихме маркучлето, обезвъздушихме, оправи се. След време пак пропадна педала, пак обезвъздушихме и се оправи уж. Днес пак пропадна един път и се оправи. Идея? Дали помпата е за смяна или има въздух в системата? А как попада там този въздух? Пак няма загуба на течност.
пасат b4 съединителя постепенно потъна
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не се косете толкова.
skk написа:.......ИСКАМ САМО ДА КАЖА ЧЕ СИ НАМЕРИХ ПОМПА ЗА СЕДИНИТЕЛ НА ПАСАТ ГОРНА КОЯТО Е ПРОИЗВЕДЕНА В РУСИЯ> АКО НЯКОИ ИМА ПРОБЛЕМ ДА СЕ ОБАДИ ЩЕ МУ КАЖА ОТ КАДЕ ДА СИ Я КУПИ> 43 лв.
Ами кажи де

Поредното наакване /без извинение/ на ония сладури от Юнитрейд... помпата на педала изобщо не е била толкова истинска, колкото трява... на кой умник му е хрумнало да се прави на майстор не знам...шлайфано бутало, разбити резби на винтовете на помпата, няма скоби, некви наставки на маркучлета...направо не е истина. И то кола, дето е била в гаранция на 45к км...Предишната изненада беше счупено парче от ролката на ангренажния ремък и липсващи сума крепежни елементи на бронята, капещо масло...а съвсем в началото скапани накладки и прецакани дискове.
Какви изненади има още не ми се мисли.
Какви изненади има още не ми се мисли.
При мен вчера потъна внезапно педала на съединителя. Добре че това стана в гаража, а не в движение. Един познат доля спирачна течност и обезвъздуши системата, сега съединителя е добре, но мисля да оставя колата в сервиз да я видят, защото имаше теч на спирачна течност - върху скоростната кутия и по земята.
Сигурно ще кажат, че трябвя да се сменя помпа.
Сигурно ще кажат, че трябвя да се сменя помпа.
kris11 написа:Работен цилиндър/ горна помпа/ може да тече назад и да пълни сервото със сп.течност.Докато не протече няма разбиране.
Нямаше загуба на спирачна течност в случая,теч също нямаше. Правеше мизерии само като е много топло времето,явно е засмуквала въздух като се отпусне някоя гумичка от жегата...или поне аз така си обяснявам нещата.
Re: Не се косете толкова.
ИСКАМ САМО ДА КАЖА ЧЕ СИ НАМЕРИХ ПОМПА ЗА СЕДИНИТЕЛ НА ПАСАТ ГОРНА КОЯТО Е ПРОИЗВЕДЕНА В РУСИЯ> АКО НЯКОИ ИМА ПРОБЛЕМ ДА СЕ ОБАДИ ЩЕ МУ КАЖА ОТ КАДЕ ДА СИ Я КУПИ> 43 лв. та ще кашеш ли каде се намира това чудо
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем съединител
Gal написа:Здравейте,
Пасат Б5. Преди известно време ми потъна педала на съединителя в движение. Загуба на спирачна течнст нямаше. Имаше зацепено маркучле от помпата при педала към резервоарчето. Сменихме маркучлето, обезвъздушихме, оправи се. След време пак пропадна педала, пак обезвъздушихме и се оправи уж. Днес пак пропадна един път и се оправи. Идея? Дали помпата е за смяна или има въздух в системата? А как попада там този въздух? Пак няма загуба на течност.
къде е казанчето на помпата за съеденителя
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: съединителя постепенно потъна?
Значи теч ще има ако е развалено цилиндърчето ,което е на ск.кутия или маркуча е сцепен.Помпата има вариант да пропуска сп. течност покрай буталото си като в този случай неможе да осигури нужното налягане ,необходимо на цилиндърчето да отдели съединителя.
Помпата на съединителя е една,другото е работен цилиндър.
Помпата на съединителя е една,другото е работен цилиндър.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта