Щом ще се ползва за такси защо не помислиш и за метан?
Иначе ако си е за тебе колата-определено дизел.
LPG или дизел? +/-
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: LPG или дизел? +/-
The Red Guy написа:Мисля да си взема Толедо след 2003, но се чудя дали да си взема бензиново и да го газифицирам или да си взема ТДИ. Бензиновото струва с 2-3 хилки по-малко. Очаквам мненията ви!
Ако караш до 10000 км на година - бензин ...иначе диза!!!
Пропверено е като разходи по дизата си е по скъпо

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
H2O написа:Въобще защо водим този спор!!! Не може да се сравнява пропан бутана с дизела.Разликата между двате горива е ОГРОМНАГазта е най скапаното гориво с което съм карал.Само проблеми с колата и с уредбата.Просто ако даваш толкова пари за кола и да и сложиш газ ти се очертават много скъпи проблеми
защо VW пускат от 2 години серии ECOFUEL? Цената е определяща...и винаги е била определяща...скоро колите ще са оборудвани с газ и малко бензин...след това с ток...ама тва е друга тема...ако дизела беше толкова хубав нямаше да съществува ecofuel...за да е чиста една дизелова кола се монтират всякакви катализатори и те оскъпяват колата...
п.с. аз съм фен на атмосверни дизелаци щото карам като пенсия...
п.с.2 от малкото ми впечатления на дизел /pd 101PS на г4/ с натискане и клима колата гореше 8/100...което е добре...без натискане даваше някакви стойности около 7/100 градско...вървеше прилично...не знам какви са тия стойности от около 6/5/100 на пасатори по 2 тона...може и да е възможно знам ли...

chefito написа:защо VW пускат от 2 години серии ECOFUEL? Цената е определяща...и винаги е била определяща...скоро колите ще са оборудвани с газ и малко бензин...след това с ток...ама тва е друга тема...ако дизела беше толкова хубав нямаше да съществува ecofuel...за да е чиста една дизелова кола се монтират всякакви катализатори и те оскъпяват колата...
п.с. аз съм фен на атмосверни дизелаци щото карам като пенсия...
много си прав за екологията и цената на колите.
проблемът с газовите уредби у нас е, че се монтират всякакви глупости, без някои да се замисли дали съответната газова уредба подхожда за конкретния двигател.
ECOFUEL-а е добро решение, но върху него са мислили цял отбор инженери, докато тука обикновено решава собственикът на колата

е, пак цената е определяща....

- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
greda написа:проблемът с газовите уредби у нас е, че се монтират всякакви глупости, без някои да се замисли дали съответната газова уредба подхожда за конкретния двигател.
Виж като цяло сервизите за монтаж на газови уредби бъкат с идиоти, които се учат на колата ти, ама са толкова кухи, че не научават нищо, не сядат да прочетат два реда и да видят кое как се прави! Аз съм го изпитал това на гъза си

Сега си поръчах да ми търсят толедо в Испания, та квото изелезе - дизел ли, бензин ли. Май, май дизелът наистина е класа (говорим за новия).
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
ако дизела беше толкова хубав нямаше да съществува ecofuel
Викат му "право на избор"


Новите дизели нямат почти нищо общо с тези отпреди 10 години, що се отнася до емисиите (и технологията, използвана за намаляването им). Икономията на гориво остава почти същата, но замърсяването е намалено с пъти.
това с ECOFUEL на фолксваген е метанова уредба, не знам дали някой се е запознал. нищо против метана, но все още твърде рядко станции в родината за този тип гориво. иначе цена на км няма равно. щом ще минаваш дълги разстояния, преполагаемо с товар, преполагаемо с поне 2 човека за мен дизела е по - добър вариант. Един случай с такси на газ - личен опит: слизам на "Плиска" миналата година от автобус с цяла камара багаж, прибирам се от море. гледам - соната такси, 4,7м автомобил, голям багажник(на външен вид, оказа се)
. питам шофьора - той ми вика - с тоя багаж няма да мога да те взема. що? ела да видиш - отваря багажника - и... - газова бутилка. та така...

- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
карам делова и бензинова с АГУ кола..
което и да избереш няма да збъркаш..
на газовата съм сменял само изпарителя.. и то пред година.. преди това съм я карал 4 години.. а в Германия незнам колко са я карали.. а газовата не е мръднала.. всичко си е до газаджията..
гори ми 7-8 градско.. кво по-добре..
дизела.. еми добра работа.. също икономично.. все пак 1.6 двигател.. 5-6/100..градско.. супер..
за поддръжка на двете коли.. джоба не ми е олекнал..доволен съм..
сега даже ще взимам един бус 3 литров ..и се чудя как ще смъквам разхода от 12/100..
а ти що не се замислиш за някой фабия/тди/сди..комби.. нова..
което и да избереш няма да збъркаш..
на газовата съм сменял само изпарителя.. и то пред година.. преди това съм я карал 4 години.. а в Германия незнам колко са я карали.. а газовата не е мръднала.. всичко си е до газаджията..
гори ми 7-8 градско.. кво по-добре..
дизела.. еми добра работа.. също икономично.. все пак 1.6 двигател.. 5-6/100..градско.. супер..
за поддръжка на двете коли.. джоба не ми е олекнал..доволен съм..
сега даже ще взимам един бус 3 литров ..и се чудя как ще смъквам разхода от 12/100..
а ти що не се замислиш за някой фабия/тди/сди..комби.. нова..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта