Мнениеот chefito » Пет 07 сеп 2007 10:55
1. Човек в чужбина, тръгнал да си продавава колата, я е карал до последния възможен момент без да се предприема ремонт: /електроника, чистачки, окачване, ремъци, масла, филтри, вериги, амортисьори, скоростна кутия, съединител, помпи./ В момента в който е отишъл в сервиза и са му казали че е време колата да се сервизира за над 1000евро той я продава.
2. 70% от нашите търговци купуват най-евтините коли, които попадат именно в точка 1. Тези коли имат що годе вид, но технически са започнали да се нуждаят от чести ремонти.
3. Кола на старо е огромен късмет. Ако предишният собственик се е грижил до последно за колата имаш шанс да изкараш 50к км без сериозен ремонт. В Противен случай: Турбо, съединител, ремъци, окачване и проблеми по електрониката не ти мърдат. И мисля че всичко това е напълно нормално.
В Горубляне са си търгаши. От това си изкарват прехраната. Аз ако внеса кола ще си кажа майчининото мляко, ама те ако си го кажат няма да продават и по 1 кола на ден....