бе дразни ме с глупости.....

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

бе дразни ме с глупости.....

Мнениеот minimiro » Чет 05 авг 2004 16:12


мамата мамата, що трева да е тъй....
Кат цяло не се оплаквам върви машинката, не мога да кажа че кои знае кво ми създава проблеми..ма се нещо дребно ше се намери да ми опъва нервата... вчера клапана за спиране и пускане на парното треваше да разглоба... пускаше си топло докат е затворено топлото примерно.... изпочупих си ръцете в тая теснотия там, еле свалих го - ми работи си нормално... промих го изчистих го сложих го обратно.... и зе че се оправи проблема.... от що тъй се ебаваше така и не разбрах....
та закво всъщност бях почнал че се отплеснах... аа да, бе ровичкайки се из дир-а по разните форуми викам я да фърла едно оче да вида некои мярка ли се още в старото WV-клъб.... ми пишат си хората, ма не затва ми е думата.... та там попаднах на една тема за внезапно сработване на системата за ранно предупреждение за спад в налягането на маслото... че са присетих.... ми то и при мене говедцето ги е правило тез номера, прави и вероятно и ше си продължи да ги прави ...... не твърде често ма за 3-те месеца откак го имам примерно 1-2 пъти месечно..... ефекта както си бичиш с 80-100 да ти се включи зумера и да земе да мига лампата за маслото, хич не е приятен - първия път ме стресна сериозно...беше на втория ден от покупката...напрао зех да си псувам невъздържано и буино късмета... викам еи са отивам и оня льольо - бившия - направо ше го пребия кат куче... изгасих двигателя моменталически.... и тъй както си върва по инерция викам чаи да го сритам пак, да вида ше продължи ли да пищи... ритнах, запали си колата и си продължи напред, ни зумер ни лампи индикаторни ни дявол.... зех да се опитвам да разсъждавам логично... викам щом не се разпищя пак, начи си говорим за няква грешка или фалшива тревога явно.... ако ше си говорим за скапване на двигателя и не-вдигане на налягане би требвало да пищи секи път щом двигателя работи.... та от тогз още неколко пъти се така, то писне аз гаса, пала пак и но-проблемо.... ма я господата тука дет ги чувате тез коли споделете мисли по темата ако може нали....

П.С.1. Само да вметна.... не на зарязваите тука самотни, се пак наще колици не са различават кои знае колко от Голф 1,2.... т.е. сметам и за нас мои са полезни знанията ви...

П.С.2. Нема ли кои ме пoфали бре, втора тема на кирилица пиша :P

П.С.3. Polo 1.3 Mono - 91-ва




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 авг 2004 16:30


нагар по датчика???!!??


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 05 авг 2004 17:01


Преди Слов 1. никой не те е зарязал.......още (тя има време)
Пр. С. 2. тъкмо да те похваля и се отказах, ти сам вършиш тази работа. но ме "очарова леко".
Пр. С. 3. полото ти вече го знаем, остава да почерпиш


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 05 авг 2004 17:10


Смени си датчиците - по 6 лв ги купих, ако продължава да го прави закачи един манометър и виж за какво става на въпрос.
И при мен пищеше и светеше ама нали много статии чета и си викам - то фалшива тревога, смених датчиците по някое време - пак същата работа. Като закачих един манометър и ОООООО МЪКА :!: :!: :!:
Основни и биелни лагерчета и вече не пищи - дай боже да не стигаш до там, в повечето случаи наистина проблема е в датчиците


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 05 авг 2004 19:32


Sunny написа:Смени си датчиците - по 6 лв ги купих, ако продължава да го прави закачи един манометър и виж за какво става на въпрос.
И при мен пищеше и светеше ама нали много статии чета и си викам - то фалшива тревога, смених датчиците по някое време - пак същата работа. Като закачих един манометър и ОООООО МЪКА :!: :!: :!:
Основни и биелни лагерчета и вече не пищи - дай боже да не стигаш до там, в повечето случаи наистина проблема е в датчиците



И като как горе долу стъпва таа целата процедура? Туи си е цепене на ДВГ се пак...
Пък и ква точно се явява зависимоста между тез лагери и налягането на маслото... мое ли некои да отдели малко време да ми разясни...?

Длъжен съм аз да попитам...да съм готов за най-лошото дето се вика...

П.С. бе кат си знам късмета, нищо чудно, деа... :(


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 06 авг 2004 1:26


Anonymous написа:мдаа налягането е най важно! има ли добре! няма ли-на печелившите-честито!
пробвай преди да пазаруваш да попремериш туй онуй все пак...


Бе утре по некое време се разбрах с майстора да скокна да го попремерим тва налягане.... а дано поне тоз път ми се размине....

Веднъж ме на***** с предната кола едвам отика 10.000 и аре срина се изведнъж - ремонти кинти чудеса :( , са остава и с таз да е така и ше е баси и тъпата работа, ше си обесня и що нещо в оня мамул не ми вдъхваше доверие де.....
Инак само да попитам (с надежда в гласа....) има ли няква зависимост между налягането в цилиндрите и налягането в картера...т.е. като я купувах ходих на сервиз, аз понеже нали не разбирам, та там хората мериха компресията отчете с минимални разлики на 4-те цилиндъра 12,5-12,8.... ???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 7:06


поначало в картера не трябва да има налягане... :wink: ако има там-в цилиндрите няма... :lol: налягането е по маслените магистрали нагоре към главата само-надолу към картера вече почти няма.
тая компресия мирише даже твърде добре?!?това че е равна навсякъде значи че сегментите са ти еднакви навсякъде-няма натрошени на някой цилиндър например.
по принцип добавките за шашми дето ги слагат тия михлюзи дигат компресията щото правят уплътнение на сегментите към цилиндъра, но нищо не могат да направят на вала и лагерите... :(
та ако ще е-па и ако няма да е (дай боже...)-поне свирни да сме на течение-как е минала проверката.
айде късмет... 8)


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 06 авг 2004 8:29


minimiro написа:И като как горе долу стъпва таа целата процедура? Туи си е цепене на ДВГ се пак...(

Няма цепене на мотора - тези неща при АBS поне могат да се сменят отдолу без да цепиш
За комплект хубави лагери (основни и биелни в комплект с ограничителите) дадох 95 лв (можеш да си намериш и по 26+26 лв но моите майстори не искаха да ги слагат точно на мен, а аз им вярвам), гарнитура на картера 8лв, 100 лева за труд и ... за поливането вечерта 8) - смятай :wink:


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 06 авг 2004 12:14


мдааа, некои мъдър човек нейде в далечното минало беше казал - на сиромах човек не си му върви и тва е..... :(
Ходих мерихме..... и на местата за двата датчика... при тихи обороти едвам отлепя от 0, при форсиране до 2000об. стига до 3, 3 и нещо...
лошу :( ...рееееев
едно е ясно...ше трева се прай...грубо и на мене нещо такова ми казаха...~100лв за комплекта лагери и там нейде и за труд....
отдолу щели се сменят.... има няк'ъв минимален шанс проблема да е около маслената помпа, някво клапанче - байпас ли кво там понякога блокирало, но тва ше се разбере като се смъкне картера.....
Това сичкото разбира се така представено е само при условие че няма проблеми и износвания по самия вал... :( Щот ако има още по-лошу.... тогаа вече работата отива на основен ремонт, сичко се смъква долу и кой знае кво още може да изкочи :(
Бахти и късмета дет имам, ей край немат тва автомобилните ми несгоди :(

Имам още един въпрос към вас момчета.... проблема е че точно в момента ама хич не съм за подобен ремонт пък и в сервиза мога да вляза най-рано към края на месеца, обаче ми предстоят пътувания малко....~1500км..... 'ква е вероятността да си навлеча още по-сериозни главоболия...в смисъл това налягане за момента дава ли все пак необходимото мазане че да издържи подобен преход колата?

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 12:23


значи че като изключваш от скорост мазането рязко се нарушава...
ами не рискуваш повече от един нов мотор например...
като няма налягане не се маже разпределителния вал щото той е най горе и той почва да си износва леглата.
доколкото ми е известно там няма (май..) лагери а е обработена самата глава-което те изкарва на нова глава (недай боже). втората употреба е котка в чувал и не я препоръчвам изобщо...
други компоненти не са чак толкова застрашени ама и те не обичат на сухо...
та ти си прецени...
аз не бих го отлагал!


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 12:55


побелява ми главата - ще спра да чета форумите - ако се долее малко повече масло няма ли да повлияе краткотрайно на налягането - че има спешни задачи - 500 - до 1000 километра.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 12:58


е как бе бате да му повлияе?
:wink: трябва да го напълниш догоре мотора та да си сигурен че ще има масълце на валчето както трябва... :lol:


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 13:03


де да знам-от последното присветкване съм минал около 3000 км.
В понеделник ще пиша ако съвсем се ос.... работата.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 06 авг 2004 13:05


т.е. да разбирам ли че примерно тези 3 атмосфери ли, бара ли, квото е там когато колата е на скорост (респ. в оборот) принципно са достатъчни за нормално мазане на разпределителния горе, и проблема с недостиг на маслото съществува само при тихите обороти (респ. изключена от скорост)?
т.е. вкратце ако се старая колата да не пада под примерно 2000 оборота.... мога ли да отложа с 1500км този ремонт щото вервай ми тва карти за море сега.., тва да закараме малката на другия край на БГ-то, че да се върнем до морето и после сичкото наобратно си е една немалка инвестиция и ама хич не съм за подобни влизания в бокса точно сега, седмица преди старта на отдаааавна плануваната почивка..... :roll:

Плевен 3000 - не разбрах малко..... и ти ли откри подобен проблем или?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 13:05


егати! аз имах добро мнение за тия колици а те-дискотявица повсеместно!
откъде са ви внесени та им е изпит мозъка със сламка ми е чудно.
плевен-тичай да мериш налягане не се подмотвай...!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта