LPG или дизел? +/-

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 08 сеп 2007 15:54


Rabbit_TDI написа:Като говорим за ускорение колко пъти ти се налаг в града да ускоряваш от 0-100 :!:

не всеки светофар ми се налага. тинейджър бях доскоро :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 08 сеп 2007 23:37


Ludia написа:
gr_kanev написа:VW Bora, 1,9 TDI-PD, 85 kW, 115 к.с.
0-100 км/ч - 10,8 с, макс. скорост - 195 км/ч, 138 г СО2/100 км, разход градско/извън/смес - 5,9/4,2/5,1 л/100 км, макс. върт. момент - 285 Nm при 1900 об/мин

други въпроси ?

пенявиш ли се нещо? :lol:
е това го утепвам на всичко, без върт. момент

ти не беше ли с АБФ..
ако си толкоз смел, ела да ме утепаш 80-120 на 5 предавка..
аз съм с кирлив дизел 1.5 65 кс.
гарантирам ти, че ще останеш мноооого учуден..
максимум половин капак да вземеш...

за АФН па да не говорим..
БТВ: е кат се пънеш от светофар до светофар.. колко често е рисковано? първа кола газ...

а я да те питам колко често ти се налага да изпреварваш, от около 90-100?
на бензина ша требе да му удряш трета..
комфорта на дизела е малко по-друг..


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Съб 08 сеп 2007 23:42


Така мисля и аз като колегата wili98 Турбо дизела едно, че върви друго, че като го настъпваш яко гори малко :lol: (Това много ми харесва у TDI-то) :wink:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 08 сеп 2007 23:47


Kalin72 написа:
Ludia написа:по-екологично ли е от газта?

Не мисля, но е по-кеф-не е спънат двигателя :) Плюс това, багажника ми е свободен.
Како значи спънат двигател?Да не ходиш на състезание с колата?2-3 че дори 4 секунди променят ли нещо?Относно свободния багажник...че моя е постоянно свободен,това да нее товарна кола.Иначе и аз съм за дизела.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Нед 09 сеп 2007 1:35


Спънат значи когато ти трябва да го няма. 2-3-4 секунди променят много, когато ти липсват.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Нед 09 сеп 2007 11:01


wili98 написа:...ако си толкоз смел, ела да ме утепаш 80-120 на 5 предавка..

който го мързи да сменя скоростите да си вземе автомат :lol:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Нед 09 сеп 2007 11:07


Подкрепям Вили, дизела има друг комфорт на каране.
Всичко е въпрос на виждане. Аз лично от както се качих на ТДИ вече не си и помислям за бензин. Всеки си знае за себе си.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Нед 09 сеп 2007 14:35


Аз съм карал две коли на газ, а преди това бях на дизел. В момента съм с TDI и мога да гарантирам, че е много по-добре от газ, а и на газ колите правят проблеми. Това е истината.
За вървенето 16V или TDI мога да споделя, че вентилираният мотор върви, но му трябват много обороти = на много висок разход. При такова каране дизела го бие отвсякъде.
Питал съм колеги имали ABF и 2E и са по доволни от 2E. При нормално каране разликата не е голяма, поне така казват де.

ето и едно сравнение: http://www.zeperfs.com/duel681-646.htm

Аз съм за дизела с двете ръце.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 09 сеп 2007 18:49


Kalin72 написа:Спънат значи когато ти трябва да го няма. 2-3-4 секунди променят много, когато ти липсват.
Като гледам войната по пътищата наистина променят много,чета мненията на някои и оставам с впечатление че са пилоти на болиди.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Нед 09 сеп 2007 23:58


maks написа:
Kalin72 написа:Спънат значи когато ти трябва да го няма. 2-3-4 секунди променят много, когато ти липсват.
Като гледам войната по пътищата наистина променят много,чета мненията на някои и оставам с впечатление че са пилоти на болиди.

Не си ми разбрал мисълта...
Да, войната по пътищата е ужасно неприятно нещо...за жалост тези, които имат нужните секунди, не ги използват по предназначение. Всичко опира до манталитета на човек. Нали знаеш, дай на простия власт, и му гледай сеира...същото се получава, когато невръстен "селяк" се качи на Голф или БМВ 200 коня, и не знае, или по-скоро не го е грижа, кога и как да им ползва възможностите.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 сеп 2007 0:10


Баси що темата газ срешу дизел се обърна във войната по пътищата :?
P.S.Ако някой преди 5-10 години беше забранил мотори по-големи от 2 литра и с повече изгорели газове от 100-120 г.... сега по-малко щяхме да мислим за войнтата по пътищата и кво зареждаме на бензиностанцията/газ или дизел/ ама тва разсъждение няма му помогне на човека с кво да си кара таксито.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Пон 10 сеп 2007 9:23


gr_kanev написа:други въпроси ?


Да. Доста е глупаво да се сравнява турбо с атмосферен двигател, точно поради въртящия момент. Що не сравниш 1.9 SDI с 1.8Т ...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 10 сеп 2007 9:40


Cherepaha написа:
gr_kanev написа:други въпроси ?


Да. Доста е глупаво да се сравнява турбо с атмосферен двигател, точно поради въртящия момент. Що не сравниш 1.9 SDI с 1.8Т ...

Добре, мога да сравня 1,9 TDI (150 к.с.) с 1,8Т (150 к.с.) - ефекта ще е сходен. Тези два двигателя сравних защото колегата Kalin72 кара Бора с такъв двигател, и подбрах същия по мощност бензинов. Какво общо виждаш между 1,9 SDI (68 к.с.) и 1,8Т (150 к.с.), освен близкия обем на двата двигателя ?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 10 сеп 2007 10:11


Следя темата от момента на пускането и. Мислех да не пиша, но не се стърпях.
Колегата се колебае за автомобил(като се е спрял на Сеат Толедо) с дизелов или бензинов мотор, на който да сложи АГУ и да го ползва основно за таксиметрови услуги, а темата му се отнесе на една страна.
Аз имам известно пристрастие към газифициран мотор, независимо от слабите му страни.
Писал съм го и в тема в раздела за газта, но ще отбележа и тук, че съм с газ(обикновенно Ловато) от ок 7 г. на този автомобил и до момента по уредбата съм сменил само един път филтърче на клапана, голямата мембрана на изпарителя, маркучите за охл. течност и два пъти късото маркуче за газта намиращо се м/у изпарителя и регул. винт, преди моното. Не съм имал ядове и не съм закъсвал на път. Проблеми има за тези, които не си я поддържат, не ходят всяка година на технически преглед за АГУ или са попаднали на недобри "специалисти", които не са си свършили работата. Разхода, както е писано многократно зависи от тежестта на крака, за мен при кротко каране извън града при ок 110 км./ч. - 7.2 л./100(e разбира се може да гори и 10 л. /100, но скоростта е ... :twisted: ), а градското според натовареността на движението и на автомобила, но от 10 до 13.5 л./100.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 сеп 2007 11:31


Cherepaha написа:
gr_kanev написа:други въпроси ?


Да. Доста е глупаво да се сравнява турбо с атмосферен двигател, точно поради въртящия момент. Що не сравниш 1.9 SDI с 1.8Т ...

Хич не е глупаво.Тука не говорим за сравнение на технологий/тука бензина няма стигане,20 клапановия 1.8 турбо дагже и вади страшен разход заради високото КПД/ ,а за тва кво можеш си купиш на пазара / съответно кое ще газифицираш/и за цялостна практичност.Турбодизел от 10 дизел са 7.От бензиновите на 10 мотора 1-2 са турбо/причини за това си има ама не ми се отплесва да говоря за тях/,а и цената им е като на ТДИ ПД и като му сложиш газ/не зачеквам въпроса и че не всеки може на тоя мотор да сложи дори гзов инжекцион/ и работата отиде бая дебела.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта