коя е най добрата кола от тези и коя ми препоръчвате

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Пон 27 авг 2007 19:47


хард като за тебе :D




Потребителски аватар
Tod
Мнения: 635
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tod » Вто 28 авг 2007 10:36


Ludia написа:каква четка за зъби да си купя ?
софт,медиум или хард ? :roll:


Айде сега на сигани ли ша съ прайме ...
медиум ша си зимаш, да ти предсказва и бъдещето ...
да ти глеам пред църквето у центаро ако искаш mhihi

П.С. Относно изброените варианти за покупка на автомобил - Аудито е добър избор :D


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 28 авг 2007 14:32


1. Ауди-то, но да е 2000, 115 или в краен случай 90, ако е читава и си заслужава /слабичък идва, но пък с данъка е малко по-добре/, за газ - слагат напоследък едни клапанчета, казват, че "гърмежи" и проблеми няма с "нормална" газова. Ако няма удари купето е почти вечно, но е по-лакомо и за поддръжка е по-скъпо от Венто или Толедо, за някои неща - в пъти, не в проценти... 1.6 бенз. 101, 2.0 140 и 2.3 /провери колко му струва дебитомера - примерно - на последния!/ - благодаря, бих пропуснал...
2. Венто 1.8, 90 или в краен случай 75, ако е читава и си заслужава - моят фаворит /откъм газ, финанси и поддръжка/, независимо, че тук го слагам под № 2... 1.6 - благодаря, бих пропуснал... Нищо, че съм доволен от моя АБУ, слаб е за Голф, а за Венто - съвсем, отделно, че не е най-здравия ДВГ на ФВ... 1.6 АЕК и АФТ - пълна инж., по-нови, но и по-изцедени и когато възникне проблем с тях, разрешаването му най-често излиза по-скъпо - факт... От 2-та бих предпочел АФТ-то, поне аз...
3. Толедо 1.8 или в краен случай стария 1.6 /с "боднато" моно отгоре вместо карб.-а - не можеш да го сбъркаш с АБУ :) / - "белла макина" :) , газифицират се също толкова лесно, поддръжката /вкл. и за екстериор - да не дава Господ :) / е може би по-елементарна и от на Венто-то...
4. Прочети хубаво всичко изписано за избор на автомобил 2-ра ръка, разбери се с грамотен майстор - твой човек да оглежда "кандидатите" - от там нататък ти пожелавам късмет - ще ти трябва...


gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Вто 28 авг 2007 14:40


мерси мн полезно инфо , а на аудито колко горе долу му е по скъпа поддръжката ж цифри можеш ли да ми кажеш
данъци , 4асти и тн
и зашо 115 коня няма да хар4и повече от 90 ?


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Вто 28 авг 2007 15:29


защо гори по малко не мога да ти кажа мога да ти цитирам по каталог как го дават ауди 2.0 90к.с 0-100 13,6 секунди максимална скорост 177км разход 10,4 ауди 2.0 115 кс 0-100 11,8секунди максимална 190 разход 9,5 венто 1,8 0-100 12,5 секунди максимална 180 разход 9,3 разхода е за градски условия сам си прецени


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 28 авг 2007 15:33


Ами най-малкото - при еднакво купе 90-те коня ще ги "пришпорваш" повече, за да го теглят... А 2000/115 си е достатъчно разтоварен, здрав и дълговечен ДВГ, макар /по-скоро - точно защото.../, че е пълна инж. и си има и той "гъдели" като понавърти годинки/пробег...

Поддръжката - всичко е нагоре - ходова част, спирачки, съединител... Няма нищо общо с "яйцето" или Голф 3/Венто като цени... Колегите тук "реват" при смяна на тампоните на задния мост на Голф 3 и Венто - я на Ауди-то попитай за "обслужване" на заден мост... :) Но пък вози по-различно... Толедо-то и Венто-то можеш да ги караш с 13 до 15 /че и 16.../ цола гуми /според парите/, при Ауди-то си по-нагоре в размерите и в цените... Избягвай Куатро-то, прекрасно е, но лошо бърка в джоба, когато се наложи...

П.П. БМВ-то е съвсем др. бира, нищо, че ценово не са далече, поддръжката му е още по-нагоре, не е лоша кола - никак, но там нещата са "Козата си сака пръч"... :) В тия години ми харесва 325 тдс /може дори и комби/, ама да имам заплата да го поддържам... :)

П.П. 2 Форд - тук за дефекти, проблеми, поддръжка и цени да не говорим... :) Че не могат /по-скоро - не искат/ в тия години да си боядисват свястно купетата - също... Познай за какви коли най-често съм чувал в магазини думите "първо го свали и го донеси да го видим какво е" ? Правилно - Форд... :) Мога да ти напиша доста, но форума си има правила... :)

П.П. 3 Позаглеждай се все пак и в Пасат-ите, докато обикаляш...


gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Сря 29 авг 2007 13:59


колеги значи на ауди 115 кс или на 90 двулитровите немога да сложа газова щото са пълна инжекция така ли ? или може ама 6е има проблеми?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 29 авг 2007 14:02


Ауди 80 2.0 90 кс е много лесно за газифициране. То е нещо като еквивалента на прословутия ABS двигетел при Г3.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 29 авг 2007 14:16


2000/115 е най-хубаво с газов инжекцион, но е цифра... Иначе - при правилния "газаджия" всичко може да стане на газ, вкл. и Ауди-то... Писах ти по-нагоре - с тези клапанчета против "гърменето" напоследък слагат "нормални" газови и на коли с пластмасови колектори, но още не съм чул отзиви - добри или лоши... Мога да ти кажа обаче разхода на газ на 2 такива /2000-115/ Ауди-та с "нормална" газ - 14-15 градско и мноого трудно - под 10 извън... Не са "скопени", вървят си иначе... Изводите са за теб, но при пробег под 10к км годишно...


gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Пон 10 сеп 2007 10:32


пичове взех си рено клио :oops: :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 10 сеп 2007 10:37


ами похва ли се де :lol:
година, двигател?


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 10 сеп 2007 10:40


gonzo87 написа:пичове взех си рено клио :oops: :)
къде го чукаше,къде се пукна :lol:
айде честито :D


gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Пон 10 сеп 2007 10:41


93 godina , 1,2 litra , 60 konq , gazova
mn targi gledah ventota i nakraa aideee tva e


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 10 сеп 2007 10:42


Ша та пляскам през клавиатурата :!:
Да си оправиш горното мнение на български!
Аааааааа :lol:


gonzo87
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gonzo87 » Пон 10 сеп 2007 10:44


LILO&STICH написа:
gonzo87 написа:пичове взех си рено клио :oops: :)
къде го чукаше,къде се пукна :lol:
айде честито :D


еми точно тва стана ама не го мисля вече шот ми е първа кола и си ми е кеф



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта