Два пъти ли се натиска съединителя при камионите..?
нестава дума за ГАЗ, ЗИЛ..
например при мерцедеса 1114..
Два пъти ли се натиска съединителя при камионите..
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
само автомобили със несинхронизирани скорости, газката е сред тях, помага също и при голяма разлика в оборотите при превключване /като прескачаш предавки
/ или пък ако ти е заминал синхронизатора на скоростите, аз така карах ладата почти две години
ПС абе аз лично много се съмнявам че в момента някой произвежда кола със несинхронизирани скорости


ПС абе аз лично много се съмнявам че в момента някой произвежда кола със несинхронизирани скорости
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Aнсолютно задължително при мене е да подавам междинна газ от голяма към малка предавка - мотора и кутията им олеква супер много, колата върви почти постоянно на едни обороти! В баири на горе много по-бързо се изтеглям. С две ръце горе за междинната газ - научете се да карате така и ще видите за какво говоря. Иначе с двойно амбрииране се карат автомобили с несинхронизирани скоростни кутии.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Абе то не е лошо и от ниска към висока (т.е. 1 -> 2, 2 -> 3, ...) да се кара с двойно амбрииране (т.е. да се отпуска съединителя на нулева за момент) - пази се скоростната кутия, и по-точно синхронизаторите. Иначе си е златно правило, дори и да не е с двойно амбрииране (със или без междинна газ, т.е. независимо в каква посока е превключването) да се задържа скоростния лост в нулевото положение - пак е по-лесно превключването, и се щади кутията.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта