Два пъти ли се натиска съединителя при камионите..

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Два пъти ли се натиска съединителя при камионите..

Мнениеот Lud » Пон 10 сеп 2007 22:20


Два пъти ли се натиска съединителя при камионите..?
нестава дума за ГАЗ, ЗИЛ..
например при мерцедеса 1114..




Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Пон 10 сеп 2007 22:22


Пиши "амбриране" в търсачката :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 сеп 2007 22:22


Вече не -отдавна и тях ги синхронизираха :)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 10 сеп 2007 22:46


При връщане на по ниска предавка повечето шофьори използват междинна газ,двойно амбриране май само при газките се ползва защото са несинхронизирани.Някъде бях чел че и американските камиони са с несинхронизирани скорости.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Пон 10 сеп 2007 22:51


За камион VW 1999г. със сигурност мога да ти кажа,че се кара като лек автомобил .


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пон 10 сеп 2007 22:57


Само старчоците. По едно време бех шофер на един мерцедес камион и скоростите влизаха по добре на от голфето;)... много ме кефеше, караше се като лека кола като му свикнеш.
Иначе на зила и газката на курсовете двойно амбриране и :iak-ta-iak


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 11 сеп 2007 5:30


Без двойно амбриране, но при преминаване на по-ниска предавка по навик поне изравнявам предварително оборотите - демек с междинна газ!


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 11 сеп 2007 5:37


само автомобили със несинхронизирани скорости, газката е сред тях, помага също и при голяма разлика в оборотите при превключване /като прескачаш предавки :lol: / или пък ако ти е заминал синхронизатора на скоростите, аз така карах ладата почти две години :lol:

ПС абе аз лично много се съмнявам че в момента някой произвежда кола със несинхронизирани скорости


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Вто 11 сеп 2007 7:40


Носталгия ... преди като карах московеца от тогава имам навика ;)) дори сега някой път на голфа давам междина газ ;))).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 сеп 2007 7:48


maiz написа:Носталгия ... преди като карах московеца от тогава имам навика ;)) дори сега някой път на голфа давам междина газ ;))).

И един приятел от време на време така си кара :lol:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 11 сеп 2007 8:02


Aнсолютно задължително при мене е да подавам междинна газ от голяма към малка предавка - мотора и кутията им олеква супер много, колата върви почти постоянно на едни обороти! В баири на горе много по-бързо се изтеглям. С две ръце горе за междинната газ - научете се да карате така и ще видите за какво говоря. Иначе с двойно амбрииране се карат автомобили с несинхронизирани скоростни кутии.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 11 сеп 2007 8:15


Абе то не е лошо и от ниска към висока (т.е. 1 -> 2, 2 -> 3, ...) да се кара с двойно амбрииране (т.е. да се отпуска съединителя на нулева за момент) - пази се скоростната кутия, и по-точно синхронизаторите. Иначе си е златно правило, дори и да не е с двойно амбрииране (със или без междинна газ, т.е. независимо в каква посока е превключването) да се задържа скоростния лост в нулевото положение - пак е по-лесно превключването, и се щади кутията.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 11 сеп 2007 8:18


идеята на междинната газ е да развърти скоростите за да влизат по лесно (когато няма синхрони).
междинна газ без 2йно-смисъл-никакъв... :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 11 сеп 2007 8:21


Исках да кажа, че независимо дали се отпуска съединителя когато си на нулева или не, е хубаво да се направи пауза в движението на скоростния лост.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 11 сеп 2007 8:22


докторе-прав си.
аз тва го писах за червения, че човека е убеден че има сми да дава междинна. :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта