От снощи е на пътя :)
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
днес правих турбо на рендж ровьр 2.5 98г в пловдив пьлна смяна на карантията ми взе 350лв незнам ти кво се чудиш на 400 . а моето е обикновенно не е с променлива геометрия .
аз бих взел 2ра употреба и за да си сигурен го носиш в сервиза за почистване и там го развьртат на 5000об проверяват баланса и го надуват на 8 бар е масло0W30 ако не изпуска си одарил бингото
но преди това занеси твоето за диагностика от там ще разбереш и цената за рециклиране
п.п и те като всички измамници ми разиграха "доброто и лошото ченге " в турбо вариянт
аз бих взел 2ра употреба и за да си сигурен го носиш в сервиза за почистване и там го развьртат на 5000об проверяват баланса и го надуват на 8 бар е масло0W30 ако не изпуска си одарил бингото
но преди това занеси твоето за диагностика от там ще разбереш и цената за рециклиране
п.п и те като всички измамници ми разиграха "доброто и лошото ченге " в турбо вариянт
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така .... ходих до Сакар Ауто да видя каква е цената на турбото там .. е като ми я казаха щях да припадна, а именно 3800лв. Пожелах им приятен ден
след което отидох до Реал Турбо където говорих с момче което работи там и ми каза че може да е само за чистене което струва 120лв или пък рециклирането което е 340л. Ще видя кога ще го сваля и ще го занеса, но веднага щом го направя ще ви кажа какво е положението 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В събота ще пътувам за Пловдив и ще пробвам това което казваш. А днеска направо ми се изправиха косите с тая турбина. Свалям аз бушона за задните светлини защото нещо ми се прецака датчика и постоянно светят и след като съм го свалил седях при майстора още 2 часа и тръгвам да си ходя ... давам газ ... турбото работи ама колата е като чист дизел, тъпче тъпче ... ужас. Връщам се при майстора... казва че може да е клапана на турбото и да се прибера сега пък утре ще го правим... добре .. тръгвам и карам около 2км но в колата започва да смърди на сяра та не се трае .. Спирам гаса колата и си мисля ... абе само бушона за задните е пипан днеска .. дай да го сложа пък ако стане нещо стане ... Слагам бушона и О ЧУДО .. турбото проработи ... все още се чудя къде е връзката между задните светлини и турбото, но явно има 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги ... снощи забелязах че от ауспоха ми изьвърля масло... това от какво може да е. В понеделник колата влиза за турбо, но дали това е от него или от нещо друго ? Също така във гърнето има някакъв странен шум и се съмнявам да не би след изтърбушването на катализатора да е останала някаква малка метална частица която да е попаднала в задното гърне ? Някой да има някаква версия по въпросите? Благодаря ви !
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти: