От снощи е на пътя :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 11 сеп 2007 16:51


Ако е 500лв разликата не е проблем ... ама да не е 1500 :) А до колкото виждам не е. А как се поръчва от тоя e-bay ? Хич не съм наясно с тоя сайт,а да не говорим за немски колко ми е слаб ... бих казал никакъв :)




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 11 сеп 2007 20:20


днес правих турбо на рендж ровьр 2.5 98г в пловдив пьлна смяна на карантията ми взе 350лв незнам ти кво се чудиш на 400 . а моето е обикновенно не е с променлива геометрия .
аз бих взел 2ра употреба и за да си сигурен го носиш в сервиза за почистване и там го развьртат на 5000об проверяват баланса и го надуват на 8 бар е масло0W30 ако не изпуска си одарил бингото
но преди това занеси твоето за диагностика от там ще разбереш и цената за рециклиране

п.п и те като всички измамници ми разиграха "доброто и лошото ченге " в турбо вариянт :lol:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 11 сеп 2007 21:25


Всеки гледа да искара повечко пари .. за това се правят на добър и лош :) Та после да черпиш добрия :) А значи казват първо да се прегледа моето пък после да пазарувам ново или старо :)... само трябва да намеря време ....


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 14 сеп 2007 3:54


longora най-добре си дай турбото за рециклиране. Няма смисъл да купуваш друго, щото не го знаеш в какво състояние е. Може да е като твойто, може и по-зле да е, няма как да разбереш, докато не го качите на стенд.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 14 сеп 2007 17:34


Ако не утре .. през седмицата ще го занеса в Риал турбо да видим тяхното експертно мнение ... :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 17 сеп 2007 15:26


Така .... ходих до Сакар Ауто да видя каква е цената на турбото там .. е като ми я казаха щях да припадна, а именно 3800лв. Пожелах им приятен ден :) след което отидох до Реал Турбо където говорих с момче което работи там и ми каза че може да е само за чистене което струва 120лв или пък рециклирането което е 340л. Ще видя кога ще го сваля и ще го занеса, но веднага щом го направя ще ви кажа какво е положението :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 15:33


Ако е само за чистене потърси някой самолетен техник - по-евтино и по-сигурно :wink: Доста е вероятно да е само за чистене и ако е така махай катализатора ,сложи добавка и я напъни на магистралата-може и да се оправи.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 17 сеп 2007 15:42


Катализатора е изтърбушен и ми казаха че най-вероятно от катализатора тъй като е бил много запушен идват проблемите с турбото. А от къде да го намеря този самолетен техник и каква добавка да сложа за да го изпържа .. ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 19:11


Няма значение добавката е само за "черешката на тортата" просто излез на дълъг път при загряла кола и почни да правиш 120-180-120-180 ,после покарай 10 ина километра на 4000 оборта без значение от предавката и има няква възможност нещата да се оправят-все пак нищо не ти коства.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 17 сеп 2007 21:25


В събота ще пътувам за Пловдив и ще пробвам това което казваш. А днеска направо ми се изправиха косите с тая турбина. Свалям аз бушона за задните светлини защото нещо ми се прецака датчика и постоянно светят и след като съм го свалил седях при майстора още 2 часа и тръгвам да си ходя ... давам газ ... турбото работи ама колата е като чист дизел, тъпче тъпче ... ужас. Връщам се при майстора... казва че може да е клапана на турбото и да се прибера сега пък утре ще го правим... добре .. тръгвам и карам около 2км но в колата започва да смърди на сяра та не се трае .. Спирам гаса колата и си мисля ... абе само бушона за задните е пипан днеска .. дай да го сложа пък ако стане нещо стане ... Слагам бушона и О ЧУДО .. турбото проработи ... все още се чудя къде е връзката между задните светлини и турбото, но явно има :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 21:32


:shock
P.S.Сярата знам че мирише от катализатор-сигурен ли си че е махнат?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 17 сеп 2007 21:38


Пред мен е изтърбушен и изтърбушената част все още ми седи в гаража ...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 29 сеп 2007 12:36


Колеги ... снощи забелязах че от ауспоха ми изьвърля масло... това от какво може да е. В понеделник колата влиза за турбо, но дали това е от него или от нещо друго ? Също така във гърнето има някакъв странен шум и се съмнявам да не би след изтърбушването на катализатора да е останала някаква малка метална частица която да е попаднала в задното гърне ? Някой да има някаква версия по въпросите? Благодаря ви !


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 29 сеп 2007 13:10


ako не за турбо то за мотор .по добре за турбо а .а за задното гьрне огледаи го дали не тропа в ламарините задния мост или друго.
има вариянт да не е турбото а мотора .иска правелна диагностика преди да са троши нещо


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 29 сеп 2007 13:25


Е къде ли не му правиха диагностика .... казаха че само турбото надувало много ... ама така като го гледам вече не надува ... В понеделник преди да го разглобим освен една последна диагностика ... не знам вече :( Силно се надявам да не е двигателя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта