Първоначален старт - рено по-добри ли са ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Първоначален старт - рено по-добри ли са ?

Мнениеот lyubobg » Пет 14 сеп 2007 19:27


Много колеги се оплакватм че като запалят, лампата на маслото мига 1 път преди да загасне - ако след запалване веднага се даде газ до 2000 оборота или поне 1700, лампата няма да мигне.

90% от рено 19, а и други модели палят на високи обороти, които после спадат бързо до нормални - не съм видял ни 1 голф да го прави това - има някаква идея, но това, което забелязвам е че не съм видял нито 1 от горепосочените рена да му мига лампата.

И въпроса е - по-добре ли е измислен при рено този момент? :roll:




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 14 сеп 2007 19:36


:eyecrazy едва ли


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пет 14 сеп 2007 19:44


L&R написа::eyecrazy едва ли

И на мен не ми се вижда резонно тея френски огореляци да са по-добри от Голфа.Възможно е просто датчика на Рендетата да са бъгнати mhihi
: vw fen
(Сори за спама :wink: )


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 14 сеп 2007 19:55


Абе айде стига с тая лампа за маслото дето гаснела с 0.25, 0.30 или 1- секунда закъснение незнайно как изчислено :twisted:
Ако се шашкате от такива измислени проблеми по добре се возете с градския транспорт за да спите спокойно :screwy


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 14 сеп 2007 21:08


Просто VW обикновено са с хидравлични повдигачи на клапаните пък и не хубаво като запалиш веднага да качваш оборотите, все пак маслото не се е качило по всички мазителни канали (говорим за студено палене). Аз сутрин като пална бегачката я оставям 30 сек до 1 мин да порабори на ниски обороти и тогава потеглям. :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 14 сеп 2007 21:11


Skruji написа:Просто VW обикновено са с хидравлични повдигачи на клапаните ...

А другите с какви са?Пневматично - електрически? :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 сеп 2007 21:13


любо!
мирясай с тая смотана лампа! нищо й няма на колата стига си търсил под вола теле!
писах ти и други хора ти писаха ти продължаваш тема подир тема защо мигвала лампата 2 пъти след като запали.
а стига вече.
оборотите няма да те спасят. сухия старт си е сух-нищо не може да го предотврати. такъв е живота.
нищо вечно няма на тоя свят... :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 14 сеп 2007 21:31


Васе, земи му направи на любо една ръчна помпа външна за масло, да вземе да миряса :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 сеп 2007 21:57


И Смарта така пали на 1500-2000 оборта.Аз обачи си мисля че това е от малък/или нископосан мотор/ и за да не тресе пали на високи оборти.
P.S.Кво те грее кога ще загасне лампата/маслото ще стигне определено налягане на определеното място където е сложено/-важно е колко бързо и равномерно маслото ще стигне до карантийте-ама тва от лампата няма как да го разбереш :lol:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 15 сеп 2007 9:09


Само при скъпи двигатели няма сух старт(примерно корабни или локомотивни),там преди запалване специална помпа подкачва масло и чак след това пали.При рено датчика може да е по близо до помпата,не че са по добри или по лоши.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 15 сеп 2007 9:22


vaskoto1 написа:любо!
мирясай с тая смотана лампа! нищо й няма на колата стига си търсил под вола теле!
писах ти и други хора ти писаха ти продължаваш тема подир тема защо мигвала лампата 2 пъти след като запали.
а стига вече.
оборотите няма да те спасят. сухия старт си е сух-нищо не може да го предотврати. такъв е живота.
нищо вечно няма на тоя свят... :wink:

как нищо и няма..
аз на негово място, бих веднага:
разпарчетосал мотора..
смяна на лагери на валове и на двата задължително.. нови маслени помпи, нов картер
най-добре чисто нови валове от Юнито...

чак тогава.. мооооооже и да съм спокоен кат светне дваж ;)


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 15 сеп 2007 9:26


Теодор написа:Абе айде стига с тая лампа за маслото дето гаснела с 0.25, 0.30 или 1- секунда закъснение незнайно как изчислено :twisted:
Ако се шашкате от такива измислени проблеми по добре се возете с градския транспорт за да спите спокойно :screwy


Много добре казано :да: Някои си мислят, че като им светва така лампата и са пред блокирване mhihi


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 15 сеп 2007 9:27


Любо - не казвай че, не си виждал VW да пали на големи обороти-ела зимата да видиш как паля сутрин на 2500-3000об. И интересно как реши пък с Рено 19 да сравняваш????


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Съб 15 сеп 2007 10:45


Реното пали така защото има автоматичен смукач нищо повече.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 15 сеп 2007 10:52


хахахахха щото VWса с ръчен ...хахаха ми то 19ка 1.4 моно е същия инжекцион като 1.4,1.6,1.8 г3 бре



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта