Връзка между перка и климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Nikunata
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Връзка между перка и климатик

Мнениеот Nikunata » Сря 20 юли 2005 12:39


Здравеите колеги! Имам следния въпрос към Вас,и по специално към тези които са навътре с климатиците,когато климатика работи и перката на радиатора се включи студеното духане в купето се променя в топло духане а климата си е включена.Климатика маи е довграждан,но не съм сигурен.Някакви предположения? :(




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 юли 2005 13:21


Мисля че се получава пад на напрежение и шайбата на компресора отлепва.

Провери си силовите кабели покрай акомулатора и компресора.

Някое майсторче си е оставило ръцете...май. gruebel

РАСО


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 20 юли 2005 14:42


Много е вероятно да ти прави проблем Пресостата.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 юли 2005 15:26


почисти си кондензатора и го огледай за подгънати ламели в по големи количества така че да не може да преминава въздуха през големи сектори. после ползвай вода с нормално налягане за да не причиниш подгъване на съответните ламели и промий кондензатора-че и радиатора на колата от мръсотия. отвътре навън се прави през перката-излиза голяма веселба от радиаторите.
поради някаква причина не се охлажда фреона който излиса от компресора под високо налягане и топъл.
може и да нямаш достатъчно фреон-ефекта е подобен.


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Сря 20 юли 2005 19:46


Прочетете малко книги и може и да схванете как работи климата на колата нема нищо общо с домашните по блиско до хладилниците е
А пресостата няма да работи ако колата е била бес фреон поне 4 години
и пак не е сигурно шот като тръгне фреона и си носи с него масалце се оправа пресостата след около 1000 километра а единствения вариант да не работи е ако е повреден механично
То и за моя казваха,че компресора е заминал ама не имаше въздух в системата ток кат се долива си има начини да се изгони въздуха от маркучите ама кои да знае
Ас съм самоук ама за 2 седмици правих на 4 BMW-та климите и не права тапи грешки и предполужения
Тои климатика е пропсто като джобното фенерче бе хора
РАдядора трябва да се запуши зверски та да не работи климата а ако е така ще дигне високо и след това или ще изключи или ще избие от некаде.Така,че не е радиатор ходи на спецялист не питаи кво може да му е....... и не тарси савети тои савета е един маистор ама на клими.....


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 20 юли 2005 20:59


Може да имаш запушване по системата.На климатика има датчик за високото налягане, като стане 20 бара и спира компресора за да не се пръсне системата.Това запушване може да стане от влага.Ако при вграждането на тоз климатик е имало влага после като заработи замръзва и запушва.Може да е преебан и датчика за високото налягане.Ако му се качнат манометри ще си покаже ко му е.Може да няма и добро охлаждане.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта