Почистване на нагара в двигателя

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 21 юли 2005 2:10


prj57 написа:Ицо, тва е малко по слаб вариант на Aftermarket Ignition Coil, не се пише много за тях но наистина има файда......аз съм с такова на Голф-а


ок......сега разбирам...само дето гръмките имена плазма и т.н. ме стресираха....... викам деба, не сме 2089-а година, аз съм мноо изостанал, ората карат бангиите с плазма, аз карам на бензин....

а за aft ignition няма смисъл, поне за мене, coilpack-a e доста добър, освен ако не шибна турбо или друг FI....което не виждам да е скоро :)




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 21 юли 2005 14:07


Добре де, а никой не каза дали prj57 е прав или не е прав... значи има и отрицателен ефект това нещо с водата!?!? :?


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Чет 21 юли 2005 14:21


VW_FEN написа:Добре де, а никой не каза дали prj57 е прав или не е прав... значи има и отрицателен ефект това нещо с водата!?!? :?


Естествено че е прав ....... по големи глупости за почистване нагара не бях чел бих казал в заключение...... Чудя се как толкова много хора се навързаха на подобна простотия..... Видял съм доста натрошени двигатели от влязла вода през въздушния филтър и от подобни ентусиасти дето са си "пръцкали" водичка да са пооплакне матора ......
Чудя се сега да ли ако напиша че ако си "пръцнете" керосинче омесено с малко метанол да засили ефекта на тънък филм ще ви се прочисти нагара и от изпускателните колектори и от цялата генерация с гърнетата и ауспусите... дали някой ще се върже .... то и семеринги и клапани - всико дето го има вътре в мотора ще излезнат да видят кой е идиота с пръскалката отпред ...... аман ..... :drinking: Screwy


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 юли 2005 14:45


Аз в двигателя вода нема да вкарам та ако ще...

И аз съм на мнение , че ефекта е кратък а вредата в/у бутала и сегменти траен. Някой да е учил за закаляване и разкаляване???
А структура на метала? А ковкост?

PACO


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 21 юли 2005 14:51


абе бях писал, че нещо ма съмнява таз работа, ама...нека да се изкажат и още грамотни хора...
иначе моя принцип е.../изтрадан/ да не се пипа нещо което работи


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 21 юли 2005 15:00


Е щото Васко нали го е правил, и щом той е доволен от това, значи може и да има ефект, ама явно на срещата като се видиме, трябва да се изясни това нещо...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 21 юли 2005 15:37


аз на васето му вярвам на 100%, ама пък други грамотни са против :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 юли 2005 15:49


Само да споделя.

Току що разговарях с човека дето ми прави главата на 16V-то ми.
Човека е бивш състезател (на времето с ладите) и мнението му е, че сегментите стават по-ковки а леглата на клапаните се набиват от пърченцата нагар който се отделям от буталата.
:!: Ами ако се счупи сегмент :!:


А иначе за прърви път чувал за такава процедура...много се смя.

PACO


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 21 юли 2005 16:51


И аз не посмях да си правя експерименти с колата, още повече, че тъй като е дизел - дори и да има ефект, точно след 100-ина км пак ще е същото положението.


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Пет 22 юли 2005 8:41


Пако я го питай ти този състезател той като се интересува от състезателни коли не е ли чувал за водните(вода/метанол) инжектори които се поставят в всмукателните колектори с цел охлаждане на колекторите на турбинирани двигатели, и 4е в този случай водата намалява вероятността за детонация и се води йаргонно като вдигане на октана тай като може да добави предварение.
Дори съм виждал кит-чета в нета за такива системи на турбинирани двигатели.
Ефета от водата в двигателите с ватрешно горене бил за прав път използват още през 40 години по време на втората световна вона и още тогава било установено 4е освен че двигателя даботи по добре и е добре охладен от изпаряването на водата, е идеално чист и няма никакви нагари.

Та какви ковкости, какви еластичности .. какви счупени сегменти .. защо само плашите хората :) Аз изчетох доста по въпроса и ако беше опасно щях да го прочета някаде и да ви предупредя.
Колкото до набиването на леглата на клапаните не съм обеден че вероятноста е 1:10000 да попадне нагарче на леглото на клапана за повече от 1 отваряне на клапана.
Колкото до обратното двигателя с нагар е в състояние при средно и голямо натоварване да прави толкова мнгоо детонации дори с заводски настройки и с нашите горива 92 например 4е да се деформират челата на буталата което си е ве4е проблем.


jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Пет 22 юли 2005 8:55


Бих желал и аз да се обадя по темата.Според много хора в бензина който ни продават по родните бензиностанции има и съдържание на водица, даже един приятел си беше играл да утаява и изчислява количеството на водата в един литър бензин, беше останал потресен... Та това явно не е от сега, защото от детските си години помня как хората наливаха спирт за горене в резервоарите с цел да обират водата от бензина. След като споделих прочетеното тук за почистването на нагара с вода с един по-възрастен приятел, той сподели:
"Навремето освен спирт за горене с който вадихме водата от бензина, понякога сипвахме сами вода със спирт за да чистим нагари от двигателите на москалите".
До колко е приложим този метод сега оставам всеки да си преценява сам, факт е че новите бензинови помпи са доста чувствителни към всякакви сътресения.


Потребителски аватар
Велислав
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 10 май 2005 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Велислав » Пет 22 юли 2005 9:58


jtk написа:Бих желал и аз да се обадя по темата.Според много хора в бензина който ни продават по родните бензиностанции има и съдържание на водица, даже един приятел си беше играл да утаява и изчислява количеството на водата в един литър бензин, беше останал потресен... Та това явно не е от сега, защото от детските си години помня как хората наливаха спирт за горене в резервоарите с цел да обират водата от бензина.

Ми те се грижат за нашите двигателчета :lol: .Особено в Шел.
В сряда направиш интенвенцията .Засега няма никакви проблеми(да не чуе Рогатият) даже моторът започна да работи по тихо. Струва ми се , че намаля малко мощността , но с делкото всичко би трябвало да се оправи.
Успех на всикчки Drive


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 22 юли 2005 15:47


RadoSi написа: Аз изчетох доста по въпроса и ако беше опасно щях да го прочета някаде и да ви предупредя.


Mного мило от твоя страна. :lol:

Кой как си реши...

Това си е мое мнение.

Никой не плаша.

Всеки си има глава на раменете.

PАСО


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 22 юли 2005 16:10


Онзи ден сменях маслото на колата и преди това сложих някаква добавка с която колата работи 3 минути.Целта и беше също за изчистване на нагара.
Незнам дали си внушвам но маслото което изтече после беше адски по-черно от обиквенно и засега наблюдавам ефект, който не мога да нарека по-висока мощност, но колата сега определено поема високите обороти по-добре и става по-плавно.За шума...май си е същият.
о миризмата ми стана ясно, че добавката е нещо като газ за горене-незнам точно. Струва 5 лева и е в едни метални кенове около 250 мл.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 24 юли 2005 23:39


Ами, аз най-накрая се реших и сипах от 98 лукойл... кви води, кво нещо... колата заспа, като че ли сега излиза от завода... двигателчето не се чува как работи, освен във високите обороти... то е удоволствие да се кара с тоя бензин... И точно както си мислех, явно бензините са ни калпави и ни съсипват колите (та търсиме разни шантави начини за чистене с вода и тем подобни)... Не съм се кефил така, откакто я взехме колата... 98 му е майката - за 10 стотинки повече, няма смисъл да си съсипваме двигателите с този измислен 95, дето го вдигат всеки ден и го пълнят с вода и разни примеси, за да увеличат количеството, за сметка на качеството... Всичките щуротий и прекъсвания, от които съм се оплаквал във форума преди изчезнаха, като с вълшебна пръчица... дим да ги няма... Това му е мамата - 98 и газ до ламарината, та да се изчисти двигателчето от мизерийте на фалшивия 95... дано само го запазят така и 98, щото ако почнат и него да вдигат или да го размесват с нещо другo... става кофти. :?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта