Моноинжекцион към карбуратор...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Моноинжекцион към карбуратор...

Мнениеот WOOF » Вто 18 сеп 2007 0:06


Здравейте .. днес ми дойде на акъла 4е ако на голф 3 абс мотора му се махне инжекцията и му се сложи един хубав карбуратор с една хубава голяма втора клапа ще върви по-добре.....
Причина за това е един опел кадет които е 1.8 карбуратор и просто лети много ниско :)...мом4ето каза името на каруратора , но него запомних...каза 4е опела бил 1.8 моно 90 кончета , но сега с карбуратора
вървял много пове4е....Тааа ми е интересно ва6ето мнение :)




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 18 сеп 2007 8:58


никакъв особен смисъл .... освен ако не бутнеш два двойни примерно и си им направиш собствен интейк ... тогава ще излети ...... по скоро се зайграй с въздуха ..... също така провери къде е датчика за температурата на входящият въздух и виж какви температури показва на загрял двигател ;) ..онова лети защото е леко...


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 18 сеп 2007 9:17


колегата е прав но все пак смятам че не е баш никакъв особен смисъл както се изразяваш колега защото бая разлика има между моноцикалката и карба , един карбуратор има бая игра по него и може да се напъне доста :wink: за 2та двоини няма да коментирам там няма смисъл изрази се правилно :)


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Вто 18 сеп 2007 9:51


Изобщо не го знам къде е този датчик за входящият въздух :oops:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 18 сеп 2007 9:53


WOOF написа:Изобщо не го знам къде е този датчик за входящият въздух :oops:

По-добре не се захващай тогава...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 10:28


vw_edition написа:колегата е прав но все пак смятам че не е баш никакъв особен смисъл както се изразяваш колега защото бая разлика има между моноцикалката и карба , един карбуратор има бая игра по него и може да се напъне доста :wink: за 2та двоини няма да коментирам там няма смисъл изрази се правилно :)

Верно че има доста настройки по карбураторе дето да почне да върви-ама първо става доста сложно и времеемко ,а и после как почва да гориии :cry:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 18 сеп 2007 15:18


Според мен има някакъв смисъл само ако гониш безпроблемна работа с АГУ, иначе няма сми :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 15:30


Е то и с моно не виждам кви проблеми ще имаш ,пък и тогава няма да пускаш темата в тунинг-раздела.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 18 сеп 2007 16:02


Вървеж = повече гориво.Ще обогатиш сместта до някакви допустими макс.граници и ще върви повече,но и ще гори повече.То ако се сменят картите на ЕКУ-то ефектът ще е същия,но ще имаш и по-добро управление на запалването (предварението) ми се струва.
Вместо да се сменят чипове,правиш така,че датчика за въздуха да казва на компа,че въздуха е студен - я около нулата,я под нулата и компчо ще бичи биндзин,ще върви и ще гори и като цяло няма смисъл,купи си АБФ.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 18 сеп 2007 17:05


andro_ написа: АБФ.


:да:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 18 сеп 2007 18:32


Ако търсиш мощност и не те интересува разхода - минавай на карбуратор, иначе няма смисъл да си разваляш кефа от моното ;)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 18 сеп 2007 21:03


8) Моното нее толкожа калпаво,стига дасе вихри човек,инаксток си е удушено доста,..разликата е доста голяма с пипано и с не пипано такова.На всичкото огоре мотора работи много мазно, и бележи звидна икономя за мотор с 90 к.с .Дане говорим ,че след чип,знаем от кой :wink: става доста мазен, има си риаз даже още по-икономски става .Надали с карб ще се постигне таз икономиика,за варвеж..може би още малко... мога да умозключа ,че всичко трябва да е кмплексно,.Не може само чип и летим,или филтър ипакда летим.. като имаповече модове накуп тогаз е якото. :D


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 18 сеп 2007 21:08


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 19 сеп 2007 0:19


andro_ написа: АБФ.

Ако се понапрай хубаво това абс-че може да замисли много абф-ите,дори и да очесва негледаните стокови.Но това ще е на цената доста разходи,нерви и по-голям разход на гориво :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 19 сеп 2007 7:22


vw_golf_2_Memphis написа:KR :wink:

Не му разбират "майсторите:,иначе 2 КР ист ейне ганц гут машине.

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта