

mod edit: vasstop
заглавието
andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.
Zloto написа:andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.
сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването
Zloto написа:andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.
сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването
joker написа:Zloto написа:andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.
сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването
Я да видя дали пиша на кирилица ...даааааа на кирилица!
Ама как няма да си купиш гарнитура пък ще затягаш главата????С гарнитура 2-ра употреба ли???Без покупка няма да стане......за повече подробности виж в търсачката....там е без пари!
andro_ написа:Ти за смяна на антифриза ли питаш?
Ми то лесно - сваляш някой маркуч във възможно най-ниска точка и точиш.Термостатът или трябва да е отворен (висока темп. на антифриза - може да се изгориш) или да се свали нацяло.
После се налива антифриз в казанчето,колкото влезе.Палиш,пускаш парното на макс топло(може и без вентилатор,само копчето да е на макс.темп,ако си с климатроник,изчакай да загрее първо колата до включване на първата степен и след това включи за малко топлото) и дебнеш до казанчето - като свършва,наливаш своевременно и чакаш,докато завърти перката на първа степен.След това натаманяваш нивото и готоооо.Няма обезвъздушаване,това не е френска кола.
Аз си помислих,че питаш за стягането на главата - там е друга бира.
joker написа:Веднага!!!!!
Откачаш гумения привод от помпата към радиатора(маркуча де!) и оставяш да тече....после пак го закачаш и пълниш.Не елошо да направиш и промивка,но изисква по-голяма играчка...(е не чак толкова голяма,аз сменях радиатор ипримката дойдуе от само себе си....)
Системата не се обезвъздушава...това става от само себе си...но не я карай преди да направиш следното:
Загряваш на на място да отвори термостата,след това акот поработи така около 10 мин угаси я изчакай да се охлади и долей през изравнителното казанче толкова антифриз колкото не си успял да долееш до нормата....и я наблюдавай поне три-четири дена за температура и ниво на охладителна течносдт
Преди да стягаш каквото и да било братче отиди и си вземи гарнитура ,а не GLASER,защото в най-скоро време ше задаваш същите въпросиangeltuning написа:http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4089017 това са данните които варвят с моита гарнитура - даите си мнението как се стягат болтовете благодаря предварително!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev и 75 госта