от къде се източва антифриза на vw golf 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

от къде се източва антифриза на vw golf 3

Мнениеот angeltuning » Чет 20 сеп 2007 13:53


интересувам се от къде се източва антифриза на vw golf europe 1,6 monoinjection - и с каква сила да стегна болтовете на главата - КОлКО Nm .благодаря ви предварително!!! :D :lol:
mod edit: vasstop
заглавието




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 сеп 2007 13:55


Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Чет 20 сеп 2007 14:01


andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.


сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 сеп 2007 14:05


Zloto написа:
andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.


сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването :)

Как да ти дам,като за всеки двигател е различно?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 20 сеп 2007 14:07


Zloto написа:
andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.


сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването :)

Я да видя дали пиша на кирилица ...даааааа на кирилица!
Ама как няма да си купиш гарнитура пък ще затягаш главата????С гарнитура 2-ра употреба ли???Без покупка няма да стане......за повече подробности виж в търсачката....там е без пари!


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Чет 20 сеп 2007 14:10


joker написа:
Zloto написа:
andro_ написа:Източва се от маркуча на водната помпа,освен ако помпата не я върти ангренажа - тогава от най-долния маркуч на радиатора.
На опаковката на всяка читава гарнитура за глава си пише колко и как се стяга,щото се стяга на етапи и по схема.


сори за въпроса ама дайте малко повече обяснение сега не ми се купува гарнитура за глава за да видя опътването :)

Я да видя дали пиша на кирилица ...даааааа на кирилица!
Ама как няма да си купиш гарнитура пък ще затягаш главата????С гарнитура 2-ра употреба ли???Без покупка няма да стане......за повече подробности виж в търсачката....там е без пари!


Извинявай joker,
може да не съм те разбрал или да не съм разбрал пича дето пита
но мисля че става въпрос за смяна на антифриза нали - или греша
ако греша ще съм ти благодарен ако кажеш как се сменя антифриза


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 сеп 2007 14:16


Ти за смяна на антифриза ли питаш?
Ми то лесно - сваляш някой маркуч във възможно най-ниска точка и точиш.Термостатът или трябва да е отворен (висока темп. на антифриза - може да се изгориш) или да се свали нацяло.
После се налива антифриз в казанчето,колкото влезе.Палиш,пускаш парното на макс топло(може и без вентилатор,само копчето да е на макс.темп,ако си с климатроник,изчакай да загрее първо колата до включване на първата степен и след това включи за малко топлото) и дебнеш до казанчето - като свършва,наливаш своевременно и чакаш,докато завърти перката на първа степен.След това натаманяваш нивото и готоооо.Няма обезвъздушаване,това не е френска кола.

Аз си помислих,че питаш за стягането на главата - там е друга бира.


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Чет 20 сеп 2007 14:19


andro_ написа:Ти за смяна на антифриза ли питаш?
Ми то лесно - сваляш някой маркуч във възможно най-ниска точка и точиш.Термостатът или трябва да е отворен (висока темп. на антифриза - може да се изгориш) или да се свали нацяло.
После се налива антифриз в казанчето,колкото влезе.Палиш,пускаш парното на макс топло(може и без вентилатор,само копчето да е на макс.темп,ако си с климатроник,изчакай да загрее първо колата до включване на първата степен и след това включи за малко топлото) и дебнеш до казанчето - като свършва,наливаш своевременно и чакаш,докато завърти перката на първа степен.След това натаманяваш нивото и готоооо.Няма обезвъздушаване,това не е френска кола.

Аз си помислих,че питаш за стягането на главата - там е друга бира.


А преди това искам да измия системата преди да налея нов антифриз
само с топла вода ще стане ли или да турся и някаква добавка
някъде видях че с оцет го правили ама ме е страх оцета да не прее.. нещо по системата


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 20 сеп 2007 14:19


Веднага!!!!!
Откачаш гумения привод от помпата към радиатора(маркуча де!) и оставяш да тече....после пак го закачаш и пълниш.Не е лошо да направиш и промивка,но изисква по-голяма играчка...(е не чак толкова голяма,аз сменях радиатор и промивката дойде от само себе си :wink: ....)
Системата не се обезвъздушава.....тя си го прави сама....но не я карай преди да направиш следното:
Загряваш на на място да отвори термостата,след това като поработи така около 10 мин угаси я изчакай да се охлади и долей през изравнителното казанче толкова антифриз колкото не си успял да долееш до нормата....и я наблюдавай поне три-четири дена за температура и ниво на охладителна течност
P.S
СРАМ...СРАМ!!!!! :oops:
С извинения за грешките!!!!
Така е като бързам и за други неща....а интернетът нещо ми прави номерца...

Последна промяна от joker на Чет 20 сеп 2007 14:32, променено общо 1 път.


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Чет 20 сеп 2007 14:28


joker написа:Веднага!!!!!
Откачаш гумения привод от помпата към радиатора(маркуча де!) и оставяш да тече....после пак го закачаш и пълниш.Не елошо да направиш и промивка,но изисква по-голяма играчка...(е не чак толкова голяма,аз сменях радиатор ипримката дойдуе от само себе си :wink: ....)
Системата не се обезвъздушава...това става от само себе си...но не я карай преди да направиш следното:
Загряваш на на място да отвори термостата,след това акот поработи така около 10 мин угаси я изчакай да се охлади и долей през изравнителното казанче толкова антифриз колкото не си успял да долееш до нормата....и я наблюдавай поне три-четири дена за температура и ниво на охладителна течносдт


ок благодаря и за това ще го направя аз съм го правил на жигула и там си е споменало роднините 5 дни доливаш и пак нишо
източихме 11 литра влязоха само 9 л и после се долива още 2 мани мани :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 20 сеп 2007 16:48


и от какъв двигател източихте 11л. антифриз да не е от някой ЗИЛ-130 :lol:


Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

Мнениеот angeltuning » Сря 26 сеп 2007 16:08


http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4089017 това са данните които варвят с моита гарнитура - даите си мнението как се стягат болтовете благодаря предварително!!!


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Сря 26 сеп 2007 16:12


angeltuning написа:http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4089017 това са данните които варвят с моита гарнитура - даите си мнението как се стягат болтовете благодаря предварително!!!
Преди да стягаш каквото и да било братче отиди и си вземи гарнитура ,а не GLASER,защото в най-скоро време ше задаваш същите въпроси :wink: :wink: :wink: Това е мойто скромно мнение


Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

Мнениеот angeltuning » Сря 26 сеп 2007 16:16


Интересува ме този двигател??? И искам да попитам от каде мога да си намеря стикери на клуба....


Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

Мнениеот angeltuning » Сря 26 сеп 2007 16:35


интересувам се в дадената таблица каде е посочено с колко ниутонметра да се стяга и кои болт с колко - да гарнитурата не е скапа - взех я за да видя как става



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта