смяна на ангренажен ремък голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

смяна на ангренажен ремък голф 3

Мнениеот angeltuning » Чет 20 сеп 2007 23:14


интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 20 сеп 2007 23:16


Препоръчително е да се прави от или под наблюдението или с указанията на някой, който го е правил поне няколко пъти. Все пак не е като ремъка на алтернатора. Аз лично не бих се наел сам, без да имам указания или поне да съм гледал един - два пъти как се сменя.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: смяна на ангренажен ремък голф 3

Мнениеот joker » Пет 21 сеп 2007 13:29


angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!

Тънкостите от които работата може да стане мнооого дебела са следните:
1.Неправилно подбрана марка ремък-късане след 10-20 000 к(а защо не и по-рано) и ....цуни -гуни клапани и бутала.
2.Оставяне на старата ролка при условие ,че не знаеш на клоко км е и ,че има признаци на износване......-ефекта същия като по-горе
3.Неправилно зацепване на ангренажа(ама с повечко зъбцио)-ефекта същия като по-гаре
4.Неправлино зацепване на ангренажа с 2-3 зъба.....неравномерни обороти на празен ход,забиване при натискане на газ,загуба на мощност, гърмене от ауспуха,голям разход
5.Небелязана позиция на паразитен вал...нарушаване на центорвката....горните явления
6.Грешка само в 1 зъб при запазване на позицията на паразитния вал....не усещаш нищо,но почва да гори повече и при внимателно наблюдение установяваш леко спадане на мощността и чувствително нарастване на разхода на гориво...
7.Недобре притегнат ремък или свърх притегнат...късане с прегръдки на клапани и бутала.....
Е сега вече опитай сам....аз тази манипулация без приятел автомеханик не я правя,не защото не мога.......просто двама души гледат по-добре(особено ако единият е професионалист)...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 21 сеп 2007 21:23


Най-известното правило - бележиш ремъка към всяко зъбно колело, сваляш го, пренасяш маркировките на новия- и обратно върху зъбите.Много грубо , но е верно, предварително се убеждаваш ,че ремъците са с еднакъв брой зъби , стъпка , ширина и т. н...Натягане-ремъка да се усуква на ръка не повече от 90 град.Желателно е превъртане на мотора на ръка (чрез гайката на колянов вал) и проверка по маркерите.Ролка-нова-препоръчително.За цялата операция трябва да демонтираш дясна предна гума , защитната кора, и голямата рем. шайба на кол. вал, внимавай с винтовете на шайбата да не ги поломиш нещо!


Потребителски аватар
sashopk
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: смяна на ангренажен ремък голф 3

Мнениеот sashopk » Съб 22 сеп 2007 0:12


angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!
има една много важна тънкост- читав майстор. Ти по- добре не опитвай. :wink:


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: смяна на ангренажен ремък голф 3

Мнениеот Zloto » Съб 22 сеп 2007 8:43


angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!


Моя голф има и някаква ролка която се сменя заедно с ангренажния ремък, за съжаление не мога да дам повече инфо зашото на мен майстор ми го смени препоръчвам ти и на теб


Потребителски аватар
murder
Мнения: 1151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: смяна на ангренажен ремък голф 3

Мнениеот murder » Съб 22 сеп 2007 17:30


Zloto написа:
angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!


Моя голф има и някаква ролка която се сменя заедно с ангренажния ремък, за съжаление не мога да дам повече инфо зашото на мен майстор ми го смени препоръчвам ти и на теб


И при мен беше така. По-добре отиди на майстор.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Съб 22 сеп 2007 22:00


Едва ли някой би те посьветвал да го правиш сам...аз дори не бих те сьветвал ти да го правиш ако те гледат 2ма.Всичко трябва да си го направи кадьрен човек ;)


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Съб 22 сеп 2007 22:36


Затова има сервизи :idea:


Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

Мнениеот angeltuning » Сря 24 окт 2007 10:19


вече го направих 8 пати на различни коли


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 24 окт 2007 10:42


angeltuning написа:вече го направих 8 пати на различни коли


Евала! Те тва е най-доброто решение, а не да плащаш на някой куц майстор да ти мизерства по колата.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 24 окт 2007 13:57


angeltuning написа:вече го направих 8 пати на различни коли

На чуждо и аз мога по 8 пъти :lol:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 24 окт 2007 21:28


angeltuning написа:...

Евала ти човек и много благодарско и на emo-gar!!!
Мене пък лично ме подразни как всички почнахте да му давате акъл да ходи на майстор. Човека пита за тънкости, не пита дали могъл и ли не сам.
Аз като знам тук градските майстори и ми настръхва косата!!!
От около повече от година и аз почнах да си правя колата и много се радвам когато има хора като emo-gar и споделят кое как се прави и защо.
И Мене Ваското ме оплаши че трябва да съм Татко Барба за да си сменя маншона на кормилната рейка ама си се справих перфектно...


Потребителски аватар
angeltuning
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Берковица
Контакти:

Мнениеот angeltuning » Чет 20 дек 2007 10:46


Не на чуждо - напротив . и незнам какво толкова му е страшното. правя си още белези за по голяма сигорност и готово - имах проблеми и с водната помпа - смених и нея. Не сме тук да правиме оборот на майсторите. Мен лично ми доставя удоволтвие да работя по колата си. Така че колеги кой с каквото може да е полезен да помага. Не ми харесва това в форума ,че всеки едн вид се гъзари - малка била цената на някоя част че той си бил купил по маркова. ок - но като го казвате даите и някой аргумент. Благодаря на всички които ще ме разберът. : vw fen :BBQ :077:


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот abcd » Чет 20 дек 2007 18:00


В един магазин ме убеждаваха да си купя един много хубав ремък на 'uniroyal' но той не беше с трапецовиден профил, а с полукръгъл. Казах, че шайбите ми са с трапецовиден профил но продавача, а и разни купувачи се разпалиха че ремъка ставал. Затова се питам: ако попаднеш на майстор с подобно разбиране може ли да ти сложи неподходящия профил и при това няма да разбереш. По-точно: ще разбереш след някой и друг километър.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта