


смяна на ангренажен ремък голф 3
- angeltuning
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Берковица
- Контакти:
смяна на ангренажен ремък голф 3
интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: смяна на ангренажен ремък голф 3
angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!
Тънкостите от които работата може да стане мнооого дебела са следните:
1.Неправилно подбрана марка ремък-късане след 10-20 000 к(а защо не и по-рано) и ....цуни -гуни клапани и бутала.
2.Оставяне на старата ролка при условие ,че не знаеш на клоко км е и ,че има признаци на износване......-ефекта същия като по-горе
3.Неправилно зацепване на ангренажа(ама с повечко зъбцио)-ефекта същия като по-гаре
4.Неправлино зацепване на ангренажа с 2-3 зъба.....неравномерни обороти на празен ход,забиване при натискане на газ,загуба на мощност, гърмене от ауспуха,голям разход
5.Небелязана позиция на паразитен вал...нарушаване на центорвката....горните явления
6.Грешка само в 1 зъб при запазване на позицията на паразитния вал....не усещаш нищо,но почва да гори повече и при внимателно наблюдение установяваш леко спадане на мощността и чувствително нарастване на разхода на гориво...
7.Недобре притегнат ремък или свърх притегнат...късане с прегръдки на клапани и бутала.....
Е сега вече опитай сам....аз тази манипулация без приятел автомеханик не я правя,не защото не мога.......просто двама души гледат по-добре(особено ако единият е професионалист)...
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Най-известното правило - бележиш ремъка към всяко зъбно колело, сваляш го, пренасяш маркировките на новия- и обратно върху зъбите.Много грубо , но е верно, предварително се убеждаваш ,че ремъците са с еднакъв брой зъби , стъпка , ширина и т. н...Натягане-ремъка да се усуква на ръка не повече от 90 град.Желателно е превъртане на мотора на ръка (чрез гайката на колянов вал) и проверка по маркерите.Ролка-нова-препоръчително.За цялата операция трябва да демонтираш дясна предна гума , защитната кора, и голямата рем. шайба на кол. вал, внимавай с винтовете на шайбата да не ги поломиш нещо!
- sashopk
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 12 юли 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: смяна на ангренажен ремък голф 3
има една много важна тънкост- читав майстор. Ти по- добре не опитвай.angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна на ангренажен ремък голф 3
angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!
Моя голф има и някаква ролка която се сменя заедно с ангренажния ремък, за съжаление не мога да дам повече инфо зашото на мен майстор ми го смени препоръчвам ти и на теб
- murder
- Мнения: 1151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: смяна на ангренажен ремък голф 3
Zloto написа:angeltuning написа:интересувам се има ли някакви тънкости при монтажа .благодаря предварително!!!
Моя голф има и някаква ролка която се сменя заедно с ангренажния ремък, за съжаление не мога да дам повече инфо зашото на мен майстор ми го смени препоръчвам ти и на теб
И при мен беше така. По-добре отиди на майстор.
- angeltuning
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Берковица
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
angeltuning написа:...
Евала ти човек и много благодарско и на emo-gar!!!
Мене пък лично ме подразни как всички почнахте да му давате акъл да ходи на майстор. Човека пита за тънкости, не пита дали могъл и ли не сам.
Аз като знам тук градските майстори и ми настръхва косата!!!
От около повече от година и аз почнах да си правя колата и много се радвам когато има хора като emo-gar и споделят кое как се прави и защо.
И Мене Ваското ме оплаши че трябва да съм Татко Барба за да си сменя маншона на кормилната рейка ама си се справих перфектно...
- angeltuning
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Берковица
- Контакти:
Не на чуждо - напротив . и незнам какво толкова му е страшното. правя си още белези за по голяма сигорност и готово - имах проблеми и с водната помпа - смених и нея. Не сме тук да правиме оборот на майсторите. Мен лично ми доставя удоволтвие да работя по колата си. Така че колеги кой с каквото може да е полезен да помага. Не ми харесва това в форума ,че всеки едн вид се гъзари - малка била цената на някоя част че той си бил купил по маркова. ок - но като го казвате даите и някой аргумент. Благодаря на всички които ще ме разберът.




В един магазин ме убеждаваха да си купя един много хубав ремък на 'uniroyal' но той не беше с трапецовиден профил, а с полукръгъл. Казах, че шайбите ми са с трапецовиден профил но продавача, а и разни купувачи се разпалиха че ремъка ставал. Затова се питам: ако попаднеш на майстор с подобно разбиране може ли да ти сложи неподходящия профил и при това няма да разбереш. По-точно: ще разбереш след някой и друг километър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта