ква прах при KN, затова по горе дадох спецификации на филтъра. Карам турбо кола от 2 години с KN и няма никакви проблеми, напротив, всичко дето са си го написали KN в сайта е вярно.
Сега, друго е ако идеш и си купиш 'спортен' филтър от Илиянци за 20 лева.
А Vizor мога да го светна още малко, само защото съм пич. Значи хората дето ползват водно-метанолова инжекция преди турбото се притесняват от разпрашаването на флуидите!!! и за да не повредят турбото ползват едни специални устройства, тип Вентури, и науката и емпиричните опити са много там, щото от двигател до двигател има разлика, па за прах от -5 микрона да не говорим. Проблем е и атомизацията на молекулите и т.н.
Ама той си знае, да питам, вика, 1bar, та да разбера какво прави филтъра от Илиянци.
Сега ще каже, че турбото не е като компресора. Да, ама не, при турбото поради в пъти по-високата скорост, ако филтъра пропуска, нещата стават много по сериозни.
Учудвам се, че толкова изтъкнат юзер ги мели една след друга, без да има опит къде какво и как е станало. Ама това е друга тема.
Сега по темата: при монтаж на качествен спортен филтър, няма никакви проблеми, само плюсове.
Щото не едно и също да купиш 'ОЕМ' филтър (хартиен) за 20 лв., да купиш 'спортен' филтър от Илиянци за 20 лв. и да го миеш с WD-40 и да купиш истински спортен филтър за 200 лв. като само маслото му е още 40 лв.
Е то не може ху..я до края и душата в рая! Или може, ама при тунингистите, дето ще ти направят двигател 80 к.с. на 280 к.с.
Който както иска да го разбира, успех на всички 'дишащи' душици!
Спортен филтър? Да или Не?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1bar написа:Махаи тоя конус че ще си усмъртиш компресора.
oHua написа:Един месец с конус и компресора беше на салата.
paco написа:Тея филтри са с по-едра структура и съответно пропускат повече прах. Вътре в компресора има уплътнения, който контактуват директно със стените му и в комбинация с прах и маслени пари от мотора се получава перфектната шкурка. Това тотално убива уплътненията.
Цитирам 1bar "За Г40,Г60 само хартиен филтър..и нищо друго"
РАСО
1бар = Волен (да се надяваме че знаеш кой е .. и с какво се занимава
оHua = Красьо (той и kolqnov_kalnik) се занимава от доста доста време с г60 мотора и с разните му модификаций
PACO = Пламен .. мисля че за неговата кола има към 50 страници тема.. виж от там може да научиш нещо и да ти хареса
и да кажа.. аз кола с г-ладер не съм имал (да се надяваме в понеделника ще имам), но от това което съм чел мисля че и на теб ще ти стане ясно ..
а и да ти кажа.. имах К&Н на атмосферна кола (изръсих се 155лв за конусен филтър което на атмосферна ми е практически безсмислено ама.. на прозта глава), виждал съм какво ОРИГИНАЛНИЯ К&Н пропуска .. нито на атмосферния ми двигател е станало нещо.. нито на приятел турбо двигателя му стана нещо.. но аз ако бях.. никога нямаше да го сложа на г-ладер..
вярвам на тези хора които са писали по горе (2-ма от тях са ми правили доста големи услуги и са ме учили от нищото кое какво и как) .. а единия мисля че е оправил компресорите на цяла България

Дали имам причина да слушам тях ? или да слушам теб ? като изобщо не те познавам ?
МОЖЕ И ДА СИ ПРАВ!! нищо не съм казал.. просто съм взел съветите на приятели.. това е
незнам от кога влизаш в този форум но тук на първо място е уважението (това не ти е тунинг.бг


Това че не съм прав си е лично твое мнение.. както и аз си имам мое.. но неуважението няма да те докара до никъде.. това какъв член съм мисля че не е твоя работа.. има други хора които са го оценили..
писах още доста работи които от известна степен бяха заяждане но ги затрих.. успех в начинанието дано успееш
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- kaloqn_bachev
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв Враждебна
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта