опори на макферсони

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
millencolin
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

опори на макферсони

Мнениеот millencolin » Съб 22 сеп 2007 11:48


колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 22 сеп 2007 12:36


според мен точно това имат предвид :wink: тампоните на макферсоните :wink: а защо трябва да ги сменяваш - някакви оплаквания :?:


millencolin
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот millencolin » Съб 22 сеп 2007 13:01


Ами имам оплаквания, като цяло усещам че ходовата част е много зле,
много твардо вози, тресе много, на легналите полицаи по някога се чува такав звук все едно на камак удря, освен това предницата носи на завои особено ако има неравностти. Амортисъорите ги мериха на стенд, около 40% са, и тях ще трябва да сменя сигурно. Но не знам тези тампони (упори) мога ли някак си да разбера дали наистина са за смяна?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 22 сеп 2007 13:18


проверката е изключително лесна : вдигаш едното колело на крик ,хващаш го отдолу и се опитваш да го вдигнеш нагоре (все едно искаш да вдигнеш цялата кола) Колелото трябва да не помръдва ,а ако се посвдига с 1 см (примерно) значи и луфта им е 1 см. Относно силата с която трябва да вдигаш ,искам да ти кажа ,че аз съм 52 кг и с двете ръце без да се напъвам много го вдигах. Сменал съм на поло 2F (90-94) и на поло 6N (95-99) . На по-новият модел смяната излиза почти двойно по-евтина. Твоето поло какво е? (имам нещо впредвид)


Потребителски аватар
Dr_DreaD
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 06 окт 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Dr_DreaD » Пет 02 май 2008 18:16


Забелязах, че и моя луфт е около 10 мм. Да се вкарвам ли в ремонти или мога да карам още така? Не се усеща като карам, само като дигам с ръце гумата.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 02 май 2008 18:32


можеш да караш колкото си искаш ,ама като ги смениш тогва ще усетиш разликата. 30 лв са ти и двата макферсона барабар с лагерчетата,ако си имаш и скоби за пружините ще ги смениш лесно сам (развиваш 3 болта и макферсона ти е в ръцете вече). Ако пък нямаш скоби ,по добре ходи да ти ги сменят. Вземат по 15 лв за смяна на един. То това 60 лв ремонт ли му викаш :lol:


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: упори на макферсони

Мнениеот junakov » Пет 02 май 2008 18:58


millencolin написа:колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?


40 процента та те чисто са си умряли сменяй ги + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители иначе новите амортисйори нямат гаранция препоръчвам ти билдщайн или закс , не се връзвай на бразилски китайски или турски амортисйори + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители (билдщайн) са около 200-250 лева + 30 лева за труд успех


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: упори на макферсони

Мнениеот offside » Пет 02 май 2008 20:04


junakov написа:
millencolin написа:колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?


40 процента та те чисто са си умряли сменяй ги + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители иначе новите амортисйори нямат гаранция препоръчвам ти билдщайн или закс , не се връзвай на бразилски китайски или турски амортисйори + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители (билдщайн) са около 200-250 лева + 30 лева за труд успех

Колега сложи му и 20-30 лв. реглаж предница евентуално .. при по новите модели си иска задълже :roll:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 03 май 2008 8:34


millencolin написа:Ами имам оплаквания, като цяло усещам че ходовата част е много зле,
много твардо вози, тресе много, на легналите полицаи по някога се чува такав звук все едно на камак удря, освен това предницата носи на завои особено ако има неравностти. Амортисъорите ги мериха на стенд, около 40% са, и тях ще трябва да сменя сигурно. Но не знам тези тампони (упори) мога ли някак си да разбера дали наистина са за смяна?

Колега ти какво Поло караш :?:
Ако е много ниско и виждаш разлика в твоето и другите Половери значи предишният собственик си е падал по по- спортно каране и твьрде вероятно да имаш някой хубав кит



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта