колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?
mod edit: vaskoto1
опори на макферсони
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами имам оплаквания, като цяло усещам че ходовата част е много зле,
много твардо вози, тресе много, на легналите полицаи по някога се чува такав звук все едно на камак удря, освен това предницата носи на завои особено ако има неравностти. Амортисъорите ги мериха на стенд, около 40% са, и тях ще трябва да сменя сигурно. Но не знам тези тампони (упори) мога ли някак си да разбера дали наистина са за смяна?
много твардо вози, тресе много, на легналите полицаи по някога се чува такав звук все едно на камак удря, освен това предницата носи на завои особено ако има неравностти. Амортисъорите ги мериха на стенд, около 40% са, и тях ще трябва да сменя сигурно. Но не знам тези тампони (упори) мога ли някак си да разбера дали наистина са за смяна?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
проверката е изключително лесна : вдигаш едното колело на крик ,хващаш го отдолу и се опитваш да го вдигнеш нагоре (все едно искаш да вдигнеш цялата кола) Колелото трябва да не помръдва ,а ако се посвдига с 1 см (примерно) значи и луфта им е 1 см. Относно силата с която трябва да вдигаш ,искам да ти кажа ,че аз съм 52 кг и с двете ръце без да се напъвам много го вдигах. Сменал съм на поло 2F (90-94) и на поло 6N (95-99) . На по-новият модел смяната излиза почти двойно по-евтина. Твоето поло какво е? (имам нещо впредвид)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
можеш да караш колкото си искаш ,ама като ги смениш тогва ще усетиш разликата. 30 лв са ти и двата макферсона барабар с лагерчетата,ако си имаш и скоби за пружините ще ги смениш лесно сам (развиваш 3 болта и макферсона ти е в ръцете вече). Ако пък нямаш скоби ,по добре ходи да ти ги сменят. Вземат по 15 лв за смяна на един. То това 60 лв ремонт ли му викаш 

- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: упори на макферсони
millencolin написа:колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?
40 процента та те чисто са си умряли сменяй ги + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители иначе новите амортисйори нямат гаранция препоръчвам ти билдщайн или закс , не се връзвай на бразилски китайски или турски амортисйори + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители (билдщайн) са около 200-250 лева + 30 лева за труд успех
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: упори на макферсони
junakov написа:millencolin написа:колеги,
може ли някой да ми каже какво значи упора на макферсон?
На две места вече ми казват, че трябва да сменя упорите на
макферсоните. Това тампоните, които са отгоре под капака ли са?
40 процента та те чисто са си умряли сменяй ги + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители иначе новите амортисйори нямат гаранция препоръчвам ти билдщайн или закс , не се връзвай на бразилски китайски или турски амортисйори + тампни на макфврсона + шок тампони + прахоуловители (билдщайн) са около 200-250 лева + 30 лева за труд успех
Колега сложи му и 20-30 лв. реглаж предница евентуално .. при по новите модели си иска задълже

- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
millencolin написа:Ами имам оплаквания, като цяло усещам че ходовата част е много зле,
много твардо вози, тресе много, на легналите полицаи по някога се чува такав звук все едно на камак удря, освен това предницата носи на завои особено ако има неравностти. Амортисъорите ги мериха на стенд, около 40% са, и тях ще трябва да сменя сигурно. Но не знам тези тампони (упори) мога ли някак си да разбера дали наистина са за смяна?
Колега ти какво Поло караш

Ако е много ниско и виждаш разлика в твоето и другите Половери значи предишният собственик си е падал по по- спортно каране и твьрде вероятно да имаш някой хубав кит
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта