



проблем с пасат 1.9 tdi 110 1998 г.
проблем с пасат 1.9 tdi 110 1998 г.
проблем с пасат 1.9 тди 110 1998г. При 120 км. на 5-та предавка колата забива и турбината се изключва - минава в авариен режим,когато спра и я рестартирам се оправя докато не вдигна отново 120 на 5-та. Най често този провлем се проявявал когато клапана (N-75) се прецака,но има и редица други причини ,ако някой знае каде точно да проверя и кои са друге причини за този проблем моля да ми пише на е-меила или във форума ще му бъда много благодарен че вече обиколих доста сервизи и никой не може да ми каже със сигурност коя част да сменя
[/list]

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с паса 1.9 tdi 110 1998 г-оправен!
Колеги искам да заявя че проблема се оправи
поне така показват последните тестове, дано за напред да нямам подобен проблем понеже използвахме една малка хитрост подсказана ми от един приятел от дизел център Бош-Варна. Та така да разясня зя всички ТДИ фенове, с помоща на моя майстор и приятел Иво разменихме клапана регулиращ налягането на турбината (N-75) с клапана регулиращ AGR-а (-те били еднакви моля ти се) така или иначе AGR-а съм го изолирал и не работи и да не казвам голяма дума но май спестих около 200 лева за нов клапан (-дано не прозвучи скъпернически но парите са си пари пък и с моя кърък спестяването на дори и левче си е голям успех)
Благодаря за съдеиствието на всички които дадоха коментар по темата и особено на инженер майстор Иво:bowdown и адаша от дизел център Бош-Варна

Благодаря за съдеиствието на всички които дадоха коментар по темата и особено на инженер майстор Иво:bowdown и адаша от дизел център Бош-Варна

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Пичове май сте прави защото след няколко дена отново ми заби пак на 120км/ч вярно че сега забива по рядко на 2-3 дена веднъж но проблема остава
а във Варна навсякаде ми казват че клапана струва 195 лв. Двигателя ми е( AFN-110 ps.) тези клапани от 75 лв. били за 90 коня мотор .Май се зарадвах по скоро от колкото трябва 


- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
juliogs написа:Пичове май сте прави защото след няколко дена отново ми заби пак на 120км/ч вярно че сега забива по рядко на 2-3 дена веднъж но проблема оставаа във Варна навсякаде ми казват че клапана струва 195 лв. Двигателя ми е( AFN-110 ps.) тези клапани от 75 лв. били за 90 коня мотор .Май се зарадвах по скоро от колкото трябва
Колега ти сигурен ли си че проблема е Н75 ,да не се окаже че е като при мене - вакуумния клапан на турбината и клапата на турбината се движи ЗАТРУДНЕН.
По обяснението ти проблемът е същия като моя.Днес пътувах извън града и ми се наложи да спирам и да засмуквам буквално маркучето което влиза в регулатора на турбото защото колата ми просто забива.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
GodLike написа:И аз минах по същия път....niks76 ме насочи какво да търся, грешката която ми даваше е 17958
1. има ли вакуум в самата система, маркучите дали са здрави
2. вакуумния клапан на турбината и клапата на турбината дали се движи
3. N75
При мене се оказа N75
Успех!
И аз минах по този път!Малко ще се отклоня от темата,така че ако трябва-търкайте!!Аз посещавам този форум от 1 година и много ми става тъжно като чета: "колата забива","губя мощност","на незнам си колко оборота ми прекъсва" и т.н. и т.н. Явно всички които имаме турбо,купувайки около 8-9-10 годишни коли минаваме през този проблем-почти задължително!!Ако знаех за този форум преди това/въпреки,че карам VW от 7 години/,щях да разреша гореописания проблем за 300лв примерно,а не за около 800,както се случи при мен.Та мисълта ми е:не може ли някой/и,които наистина са разбирачи,а не само консуматори/като мен/ да обобщят проблема,с примери,с точни и конкретни препоръки,със снимки,данни от VAG,кодове на двигатели,грешки и т.н и това да се забучи в началото на раздела като важна тема и всеки който има такъв проблем първо да мине оттам,най-вече с цел ограмотявяне,а после да се дискутира.И най-вече СЛЕД това да ходи по сервизи,щото в София може да има клубни майстори,но другаде цари безхаберие и брадви!Мнението ми е изцяло от гледна точка на собствения ми опит по въпроса- знам к'во е да караш зад москвич и да не можеш да набереш да изпревариш,а след това в сервиза те правят на маймуна!Ако на едно место има написано к'во и къде е клапан 75,тръбички и т.н. и всичко по въпроса,може би ще има повече доволни хора от колите си.В крайна сметка нали за това си купуваме TDI.Ако мнението ми Ви е отегчило-извинявам се предварително!Предпочитам модовете да го затрият,отколкото да се получи "ползвай търсачката"-не всички сме достатъчно компютърно или авто-грамотни-все пак тук сме хора всякакви!!Преди време NIKS76 /чиито мнения страшно уважавам/ беше писал,че няма еднозначно решение на проблема-безспорно е факт,но при такава честота на проблема дали не може поне малко да се обясняват нещата предварително и достъпно!?!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 27 госта