проблем с пасат 1.9 tdi 110 1998 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с пасат 1.9 tdi 110 1998 г.

Мнениеот juliogs » Нед 23 сеп 2007 10:46


проблем с пасат 1.9 тди 110 1998г. При 120 км. на 5-та предавка колата забива и турбината се изключва - минава в авариен режим,когато спра и я рестартирам се оправя докато не вдигна отново 120 на 5-та. Най често този провлем се проявявал когато клапана (N-75) се прецака,но има и редица други причини ,ако някой знае каде точно да проверя и кои са друге причини за този проблем моля да ми пише на е-меила или във форума ще му бъда много благодарен че вече обиколих доста сервизи и никой не може да ми каже със сигурност коя част да сменя :? [/list]




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 сеп 2007 20:03


попаднал си на читави маистори :lol: . потьрси темите има всичко на готово .а като гледам какво си написьл и ти си светнат по вьпроса .а за проблема не е нужно да я гасиш просто пускаш за момент гста


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Нед 23 сеп 2007 20:38


От много неща може да е , при мен причината беше от скъсам маркуч .. ( Този от турбото надолу към интеркулера ) . В супер дизел казаха че с такъв проблем идвали постояно


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Нед 23 сеп 2007 21:17


на мен мисе беше извадил вакума от трабата за кулера и ми правеше същия номер


juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот juliogs » Пон 24 сеп 2007 22:03


пичове благодаря ви за помоща:да: ,още утре ще проверя това което сте установили по вашите коли надявам се да е нещо такова


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 25 сеп 2007 9:03


И аз минах по същия път....niks76 ме насочи какво да търся, грешката която ми даваше е 17958

1. има ли вакуум в самата система, маркучите дали са здрави
2. вакуумния клапан на турбината и клапата на турбината дали се движи
3. N75

При мене се оказа N75

Успех!


juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с паса 1.9 tdi 110 1998 г-оправен!

Мнениеот juliogs » Съб 29 сеп 2007 18:33


Колеги искам да заявя че проблема се оправи :yeaha: поне така показват последните тестове, дано за напред да нямам подобен проблем понеже използвахме една малка хитрост подсказана ми от един приятел от дизел център Бош-Варна. Та така да разясня зя всички ТДИ фенове, с помоща на моя майстор и приятел Иво разменихме клапана регулиращ налягането на турбината (N-75) с клапана регулиращ AGR-а (-те били еднакви моля ти се) така или иначе AGR-а съм го изолирал и не работи и да не казвам голяма дума но май спестих около 200 лева за нов клапан (-дано не прозвучи скъпернически но парите са си пари пък и с моя кърък спестяването на дори и левче си е голям успех)
Благодаря за съдеиствието на всички които дадоха коментар по темата и особено на инженер майстор Иво:bowdown и адаша от дизел център Бош-Варна :bowdown


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 30 сеп 2007 20:04


двата клапана не са еднакви :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 30 сеп 2007 22:06


не 200лв а 70лв ако невярваш питаи рабит-тди.а за клапаните н75 се лекува по друг начин отнема около 30мин

а niks76 не можеш да го изльжеш :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 7:39


Колега двата клапана вършат подобна работа ,но не са еднакви.За теста става ,ама по-добре си вземи нов.Не съм сигурен ,но на АФН е като на 1З - делмек струва 70 парици на "Пиербърг"


juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот juliogs » Сря 03 окт 2007 18:23


Пичове май сте прави защото след няколко дена отново ми заби пак на 120км/ч вярно че сега забива по рядко на 2-3 дена веднъж но проблема остава :( а във Варна навсякаде ми казват че клапана струва 195 лв. Двигателя ми е( AFN-110 ps.) тези клапани от 75 лв. били за 90 коня мотор .Май се зарадвах по скоро от колкото трябва :?


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Сря 03 окт 2007 18:56


Здрасти.Моита Шкода е с АНF мотор 110кс за нея дават 2 вида клапани 1H0 906 627 A около 200лв и 1J0 906 627 A 70лв аз карам с по евтиния.Но за твоя мотор го дават само скъпия.Каква е разликата не знам нека да каже някои които разбира.Успех


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 03 окт 2007 19:57


juliogs написа:Пичове май сте прави защото след няколко дена отново ми заби пак на 120км/ч вярно че сега забива по рядко на 2-3 дена веднъж но проблема остава :( а във Варна навсякаде ми казват че клапана струва 195 лв. Двигателя ми е( AFN-110 ps.) тези клапани от 75 лв. били за 90 коня мотор .Май се зарадвах по скоро от колкото трябва :?

Колега ти сигурен ли си че проблема е Н75 ,да не се окаже че е като при мене - вакуумния клапан на турбината и клапата на турбината се движи ЗАТРУДНЕН.
По обяснението ти проблемът е същия като моя.Днес пътувах извън града и ми се наложи да спирам и да засмуквам буквално маркучето което влиза в регулатора на турбото защото колата ми просто забива.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 21:52


sasho_mf написа: - вакуумния клапан на турбината

тва е N75
P.S.Забравих да попитам имаш ли катализатор?


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Сря 03 окт 2007 22:03


GodLike написа:И аз минах по същия път....niks76 ме насочи какво да търся, грешката която ми даваше е 17958

1. има ли вакуум в самата система, маркучите дали са здрави
2. вакуумния клапан на турбината и клапата на турбината дали се движи
3. N75

При мене се оказа N75

Успех!

И аз минах по този път!Малко ще се отклоня от темата,така че ако трябва-търкайте!!Аз посещавам този форум от 1 година и много ми става тъжно като чета: "колата забива","губя мощност","на незнам си колко оборота ми прекъсва" и т.н. и т.н. Явно всички които имаме турбо,купувайки около 8-9-10 годишни коли минаваме през този проблем-почти задължително!!Ако знаех за този форум преди това/въпреки,че карам VW от 7 години/,щях да разреша гореописания проблем за 300лв примерно,а не за около 800,както се случи при мен.Та мисълта ми е:не може ли някой/и,които наистина са разбирачи,а не само консуматори/като мен/ да обобщят проблема,с примери,с точни и конкретни препоръки,със снимки,данни от VAG,кодове на двигатели,грешки и т.н и това да се забучи в началото на раздела като важна тема и всеки който има такъв проблем първо да мине оттам,най-вече с цел ограмотявяне,а после да се дискутира.И най-вече СЛЕД това да ходи по сервизи,щото в София може да има клубни майстори,но другаде цари безхаберие и брадви!Мнението ми е изцяло от гледна точка на собствения ми опит по въпроса- знам к'во е да караш зад москвич и да не можеш да набереш да изпревариш,а след това в сервиза те правят на маймуна!Ако на едно место има написано к'во и къде е клапан 75,тръбички и т.н. и всичко по въпроса,може би ще има повече доволни хора от колите си.В крайна сметка нали за това си купуваме TDI.Ако мнението ми Ви е отегчило-извинявам се предварително!Предпочитам модовете да го затрият,отколкото да се получи "ползвай търсачката"-не всички сме достатъчно компютърно или авто-грамотни-все пак тук сме хора всякакви!!Преди време NIKS76 /чиито мнения страшно уважавам/ беше писал,че няма еднозначно решение на проблема-безспорно е факт,но при такава честота на проблема дали не може поне малко да се обясняват нещата предварително и достъпно!?!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999 и 28 госта