:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с лампичката на алтернатора (валео на Г2-1.6)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с лампичката на алтернатора (валео на Г2-1.6)

Мнениеот Pavcho2 » Съб 22 сеп 2007 23:47


Търсих из търсачката четох едно друго но най-сходната тема която намерих е тази http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11144&highlight=%E0%EB%F2%E5%F0%ED%E0%F2%EE%F0
и за съжаление свършва без отговор :(.
Та моя проблем е че като стане леко влажно и малко по- студено почва да ми примигва лампичката леко и при включване на по- мощен консуматор но не всеки път изгасва(понякога почва да свети по- силно), на всичкото отгоре онзи ден взе да ми прави друг номер при включване на повече от 1 консуматор (фарове) намалява обороти за 5сек. и после ги вдига и така 10тина секунди след това продължава.
Проблема ми е незнам дали е в алтернатора или в някой кабел защото замерих зареждането и показваше 14.4в. което знам, че е доста добре :).
Четките са сменени преди 1г. и едно бебе време (9 месеца) лагерите са сменени миналата "зима" ремъка не е нов но не е и стар .
Мерси предварително .




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 23 сеп 2007 0:12


Имам го същия проблем, ама 1:1!
Не знам защо, но ме съмнява стабилизатора. Четките и аз ги сменях преди около 3 години, но просто запоих нови на мястото на старите.
В понеделник, живот и здраве, мисля да го сменя целия и ще пиша за резултата!


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 23 сеп 2007 0:28


Целия алтернатор ?
Аз си мисля да не е някоя окислила се връзка м/у алтернатора и лампата ... ама незнам .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 23 сеп 2007 20:18


Не, не целия алтернатор, а регулатора с четките. В смисъл, не да запоявам пак четки на стария


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Нед 23 сеп 2007 21:28


това е отговора -
Не, не целия алтернатор, а регулатора с четките.

реле регулатор на напрежение , то си върви с четките :!: :!: :!:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 23 сеп 2007 23:42


Да де то на Валео не може да се сменят само четките ... пробвал съм и не става ... за момента мълчи проблема с лампата но да видиме до кога .


Потребителски аватар
stiix
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stiix » Пон 24 сеп 2007 8:12


Сменят се четките и на Валео, аз ги сменям вече за трети път с четки от Лада. Нямам оплаквания досега


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 24 сеп 2007 8:58


Баааххх... няма да е тая седмица смяната на регулатора!
По случай панаира в Пловдив е такава лудница, че ше имате много здраве Софианци, че знаете какво е задръстване! :twisted:
Буукмаркнах си темата, че да не забравя да ти пиша има ли резултат когато го сменя...другата седмица! :(


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пон 24 сеп 2007 10:00


имах същия проблем като се подмокри работата, лампата прмигва, падат обороти и даже един път загасна на баир, след една цигара време си тръгнах все едно нищо не е било... Г2 1.3 пълна инжекция съм. По съвет на много добър монтьор си взех 2 ролки изолирбанд (Tesa) и където видя куплунг на датчик забърсвам отгоре и бандажирам. Забелязах, че точно където влиза кабела на някои места изолацията се беше понацепила. Оттогава няма никакъв проблем, предполагам някой сигнал се е прецаквал... Ако искаш пробвай, не е разход ама може да помогне. Успех.


Потребителски аватар
tskostov
Мнения: 494
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот tskostov » Пон 24 сеп 2007 10:16


при мокро време ,когато се навлажни ремъка на алтернатора,понякога ако е малко по хлабав от колкото трябва ,може да се получи леко приплъзване.... както знаем ролките на алтернатора са гладки.... та понякога се получава такова приплъзване и алтернатора се лъже че си зарежда,а всъщност не достига достатъчно ток до акумулатора .... и ако и акумулатора се е поизтощил........ така че най-добре преди да сменяш четки, провери как зарежда алтернатора и дали ти е натегнат добре ремъка :)


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 24 сеп 2007 17:16


смени си целото реле колега за зареждането. ментака на валеото с големите четки е окло 20 кинта. смената е супер лесна............... и няма да светиш по таблото........



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта