Колега, Както вече казаха по-горе - гарнитура на 100 %
Имах същото преживяване на магистрала Хемус преди време
Давам описание, дано да е от полза и на другите:
1. Неочаквано дига температура
2. Парното на МАХ - малко топло и след това - студено!
3. Вентилатора на радиатора не се задейства (поне при мен беше така)
4. При принудително включен вентилатор и работа на място - продължава да дига температура
5. Каране по надолнище с парно и принудително работещ вентилатор - без понижаване на температурата
6. Изхвърляне на антифриза
7. След доливане на вода и обезвъздушаване (мачкане на маркучите докато се напълни сичко) - 10-15 км и пак водата навън!
Признаци 1 - 5 - - от газовете прави въздушни възглавници къде ли не и не циркулира охл. течност
Признаци 6 и 7 - - поради натрупване на налягане от изгорелите газове и прегряване и кипене на охл. течност
Резултат - издухана гарнитура м/у цилиндър и охл. система, както се оказа - предните преди мен са отваряли мотора, сложили са старата гарнитура намазана със силикон!!! и имаше 2 или 3 хлабави болта на главата!!
Колата е от профила, за справки - Веселин (благодарско че ме дръпна!!) и Никси - ремонт

и на двамата!!.
Добрата новина беше че при шлайфането отнеха 6-8 стотни само (на практика само я почистиха) и след умелата намеса на Никси мотора заспа!!. вече 5000 км. движа и си свиркам!
Дано да е от полза на колегите!