


регулатор за празния ход на В3,RP двигател
- rositon1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
регулатор за празния ход на В3,RP двигател
колеги,можели някой да ми каже доло-горе колко струва регулатора за празен ход на В3 RP двигател 1,8 моно.Моя нещо май здаде багажа въобще не ще да държи оборотите на бензин[/b]
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И моя се беше прецакал и ми искаха 130лв. за оригинален Бош от ауто + . По-добре обиколи моргите. Аз се сдобих с едно втора ръка, което работи идеално, благодарение на колегата Danny boy
Купих го от него за 35лв. така че сам си направи сметката. Горе долу трябва да вървят от 30 до 50 лв., но преди да го вземеш задължително го провери какво съпротивление дава.
Купих го от него за 35лв. така че сам си направи сметката. Горе долу трябва да вървят от 30 до 50 лв., но преди да го вземеш задължително го провери какво съпротивление дава.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Чесно казано, скромния ми опит до тук показва че температурните датчици правят страшно много магарии!! И най-лошото е че например при добре загрял двигател - му мериш съпротивлението, сравняваш го по таблиците - всичко 6!!, нооо проблеми с оборотите има! слагам на мястото на датчика постоянен резистор със съпротивление съответстващо доло горе на съпротивлението каквото приблизително датчика трябва да има при тази температура - и всичко си идва на мястото! Не знам как да си ги обясня тея анумалии
Другото което може да ти прави проблеми с оборотите при нашите двигатели е - регулатора за празния ход. Благодарение на няколко колеги тук от форума разбрах къде е тънкия момент при този регулатор - а именно:
гърбичката която натиска дроселовата клапа представлява нещо като бутон, който дава инфо на управляващият блок кога педала на газта е отпуснат или натиснат. Е именно контакта в това бутонче много често се зацапва или окислява.
Следващото от което биха могли да ти идват проблемите с ниските обороти е TPS датчика. Пробвай да разкачиш буксата му и да я пръснеш с контактен спрей
Но преди да пребегнеш към всичко изброено пробвай да извадиш едната клема от акумолатора за около 20....30 мин.
Успех

Другото което може да ти прави проблеми с оборотите при нашите двигатели е - регулатора за празния ход. Благодарение на няколко колеги тук от форума разбрах къде е тънкия момент при този регулатор - а именно:
гърбичката която натиска дроселовата клапа представлява нещо като бутон, който дава инфо на управляващият блок кога педала на газта е отпуснат или натиснат. Е именно контакта в това бутонче много често се зацапва или окислява.
Следващото от което биха могли да ти идват проблемите с ниските обороти е TPS датчика. Пробвай да разкачиш буксата му и да я пръснеш с контактен спрей
Но преди да пребегнеш към всичко изброено пробвай да извадиш едната клема от акумолатора за около 20....30 мин.
Успех

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо тествай всичко наред, както е посъветвал и мафиота - всички датчици и т.н. и тогава решавай какво и дали да купуваш. Иначе може да изпосмениш всичко наред и да се окаже че някой кабел е прекъснат или клема окислена.
Провери и всички куплунзи, и ако видиш омасляване/окисляване промий със спирт и с "клечки за уши".
Как се проверяват датчиците и самото моторче за празен ход е описвано навсякъде.
Ако все пак се окаже че е от моторчето - то може да се разглобява, почиства и смазва.
Ако все пак се наложи да купуваш ново от моргите - имай предвид че може да го тестваш на място - с мултицет да провериш действа ли "бутона" на върха му, а с подаване на напрежение в 2-те посоки на другите му 2 пера да го накараш да се движи в двете посоки, аналогично на начина по който си тествал своето. Меренето на съпротивление не е сериозен тест - не дава информация за състоянието на механизма вътре.

Как се проверяват датчиците и самото моторче за празен ход е описвано навсякъде.
Ако все пак се окаже че е от моторчето - то може да се разглобява, почиства и смазва.
Ако все пак се наложи да купуваш ново от моргите - имай предвид че може да го тестваш на място - с мултицет да провериш действа ли "бутона" на върха му, а с подаване на напрежение в 2-те посоки на другите му 2 пера да го накараш да се движи в двете посоки, аналогично на начина по който си тествал своето. Меренето на съпротивление не е сериозен тест - не дава информация за състоянието на механизма вътре.
- rositon1
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
тази сутрин като запалих пак гаснеше на бензин и држеше някакакви мижеви обороти на газ от порядъка на 300 400 но докато отидох на работа и всичко се оправи , вземах книгата с инструкцийте за пасатора и изпоизмерих всички датчици и регулатори къде що има оказва се че всиски са в посочените норми след това откачих и клемата на акумолатора като си тръгвах при студен двигател си работеше нормално все едно нее била болна
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 62 госта