Януари месец тази година колата беше в Хеед-91. Бяха сменени - капачка, палец, свещи, кабели. Проблема с играещите и леко високи (1000rpm) обороти на празен ход остана. От там ми казаха, че всичко идва от гарнитурата на всмукателния колектор - от там било дърпало въздух, но ги било страх да я сменят... ОК си викам аз - ще намеря друг майстор.
Ето и от днес продължението - сменена гарнитура на всмукателните колектори и тампона на моното. Работата на колата остава същата - оборотите се менят.
Вече не знам къде да търся проблема. Моторчето за празен ход е ОК, тествано е. Съмнява ме TPS сензора, но Vaskoto1 каза, че надали е от него. Като изкарам кабелите, идващи към него, оборотите падат на 850, но колата се дави като тръгна да я карам.

Ако някой има идея от какво може да е - да споделя.
