проблеми при палене -Пасат 3

Техническа и сервизна информация за Passat
tihomir vachkov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблеми при палене -Пасат 3

Мнениеот tihomir vachkov » Чет 27 сеп 2007 9:21


Здравейте
Моля,за помощ.
От едно известно време сутрин като си паля Пасата 3 не влиза веднага в нормални обороти а прекъсва ,след като подам гас започва да се тресе прекъсвайки и след известно време като загрее се оправя.
Имам чувството че в началото работи на половин обороти.
Каква може да е причината.
Благодаря




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 27 сеп 2007 9:22


Няма да е зле да направиш две неща - да напишеш какъв ти е двигателя, и да поровиш малко с търсачката. :wink:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 27 сеп 2007 9:24


Най-елементарното да се провери-кабели, свещи капачка, палец. Освен това мисля все си има значение какъв е мотора, ако искаш напиши все пак.
P.S. същото де... mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Чет 27 сеп 2007 9:38


Провери си първо свещите , като махаш кабел и слушаш дали има промяна в работата на двигателя , ако има поставяш кабела и преминаваш към следвашият докато при махане на кабел ( лулата от свеща) не се промени работата на двигателя. Това означава че там ти е проблема.И един съвет - тъй като електричеството не ме обича много , то аз пипам кабелите само при загасен двигател.И тази манипулация я направи на студен двигател , докато пресъсва.


tihomir vachkov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir vachkov » Чет 27 сеп 2007 10:25


Здр. Мотора е 1,8 mi,90 коня,бензин


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 27 сеп 2007 20:25


Моторчето за ПХ или температурен датчик :idea:
Не изключвам свещи и кабели но................ :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 28 сеп 2007 16:48


:roll: м,да един колега имаше същия проблем отначало трудно палеше,после когато запали колата се тресе и пращи все едно работи на 3цилиндъра и накрая взе че бензиновата му помпа здаде багажа и умря.


tihomir vachkov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir vachkov » Пон 01 окт 2007 8:14


Здравейте
Относно проблема с паленето и прекъсването.
Смених свещи,филтри и сега всичко е ОК.
Горивния не беше сменян с години и може би от там идваше основния проблем.
Благодаря на всички за помоща.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 01 окт 2007 9:23


tihomir vachkov написа:Здравейте
Относно проблема с паленето и прекъсването.
Смених свещи,филтри и сега всичко е ОК.
Горивния не беше сменян с години и може би от там идваше основния проблем.
Благодаря на всички за помоща.


Явно все от нещо е било :wink:
за всяка болка си има лек :)


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пон 01 окт 2007 20:27


айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.

та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 01 окт 2007 20:40


alexx написа:айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.

та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?


колега откак я имам колата 3 години ми се е случвало 2-3 пъти това нещо - паля, стартера върти като без товар, пали и го няма цилиндъра.
Тоци всичко е в ред, и ми се струва че повдигач остава отворен /т.е. клапан/ и няма компресия в някой цилиндър.
Не мога по друг начин да си обясня явлението.
Веднъж на студено време ми го направи, веднъж при 15-на градуса външна температура.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пон 01 окт 2007 21:51


и ми се струва че повдигач остава отворен /т.е. клапан/ и няма компресия в някой цилиндър

май ще се окаже точно така ама не се сещам как да го проверя, а и имам чувството че различни цилиндри не работят не е един и същ ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 01 окт 2007 21:53


ivo123 написа:
alexx написа:айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.

та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?


колега откак я имам колата 3 години ми се е случвало 2-3 пъти това нещо - паля, стартера върти като без товар, пали и го няма цилиндъра.
Тоци всичко е в ред, и ми се струва че повдигач остава отворен /т.е. клапан/ и няма компресия в някой цилиндър.
Не мога по друг начин да си обясня явлението.
Веднъж на студено време ми го направи, веднъж при 15-на градуса външна температура.

Ако клапана остане отворен буталото ще го върне в детската градина като се вдига нагоре.Отделно щеше да се разтрака зверски двигателя като запали (даже още докато въртиш) понеже повдигача ще е с много голям луфт спрямо гърбицата на разпределителния вал.Щеше да дрънчи порядъчно.
Заглеждали ли сте дали в този момент се въртят ролките на двигателя (данеби само стартера да си върти без бендикса да изхвърля до маховика).Иначе дори да няма тоци това не е причина да върти като ненормален (все пак и без искра компресирането на горивото си го има и стартера си се мъчи).По-скоро си мисля данеби да не изхвърля напред бендикса (колеги са се оплаквали че заради събирането на буклуци от съединителя бендикса започва да се движи трудно и да не излиза достатъчно напред или да не се връща след като запалиш).
Иначе причината с клапана не се игнорира като вариант ама не че остава отворен а по-скоро има доста нагар и понякога не оплътнява добре заради ръбчетата по повърхността.Тогава реално компресията е много ниска а тракане от повдигачите няма защото разстоянието е нищожно малко увеличено (те даже до един момент компенсират луфтовете).
Успех!


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 01 окт 2007 22:40


Съвсем спокойно може да е повдигач. Нали не си мислите че щом повдигача е отворил клапана, то задължително го е отворил докрай (пък и малко повече) за да удари в буталото??? Според моето скромно мнение така както описваш проблема са повдигачи. Как се проверява кой е :dontknow: Щом тръгнат, обикновено се сменяват всички


sats71
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 8:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат

Мнениеот sats71 » Вто 02 окт 2007 8:26


Имах подобен проблем.Изчистих от нагар палеца и капачката и се оправи!!! :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 38 госта