Здравейте
Моля,за помощ.
От едно известно време сутрин като си паля Пасата 3 не влиза веднага в нормални обороти а прекъсва ,след като подам гас започва да се тресе прекъсвайки и след известно време като загрее се оправя.
Имам чувството че в началото работи на половин обороти.
Каква може да е причината.
Благодаря



проблеми при палене -Пасат 3
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Провери си първо свещите , като махаш кабел и слушаш дали има промяна в работата на двигателя , ако има поставяш кабела и преминаваш към следвашият докато при махане на кабел ( лулата от свеща) не се промени работата на двигателя. Това означава че там ти е проблема.И един съвет - тъй като електричеството не ме обича много , то аз пипам кабелите само при загасен двигател.И тази манипулация я направи на студен двигател , докато пресъсва.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 7:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.
та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.
та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
alexx написа:айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.
та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?
колега откак я имам колата 3 години ми се е случвало 2-3 пъти това нещо - паля, стартера върти като без товар, пали и го няма цилиндъра.
Тоци всичко е в ред, и ми се струва че повдигач остава отворен /т.е. клапан/ и няма компресия в някой цилиндър.
Не мога по друг начин да си обясня явлението.
Веднъж на студено време ми го направи, веднъж при 15-на градуса външна температура.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo123 написа:alexx написа:айде наново с темата за да не отваряме нова
сутрин пали и все едно не изхвърля бендикса т.е. стартера върти като флекс след което пали ... ама на 2-3 цилиндъра
така правиго и на бензин и на газ
след като поработи около 5 мин. изчиства напълно
все си мисля че е в токове, но къде?
капачката е на 5-6 хиляди палеца също Беру са
свещи на около 10 хил. пак Беру
кабелите са си стари и те Беру
датчик на температура нов от Юнитрейд 10 хил.
та въпроса е Бобина ? датчик на Хол ? възможно ли е ?
колега откак я имам колата 3 години ми се е случвало 2-3 пъти това нещо - паля, стартера върти като без товар, пали и го няма цилиндъра.
Тоци всичко е в ред, и ми се струва че повдигач остава отворен /т.е. клапан/ и няма компресия в някой цилиндър.
Не мога по друг начин да си обясня явлението.
Веднъж на студено време ми го направи, веднъж при 15-на градуса външна температура.
Ако клапана остане отворен буталото ще го върне в детската градина като се вдига нагоре.Отделно щеше да се разтрака зверски двигателя като запали (даже още докато въртиш) понеже повдигача ще е с много голям луфт спрямо гърбицата на разпределителния вал.Щеше да дрънчи порядъчно.
Заглеждали ли сте дали в този момент се въртят ролките на двигателя (данеби само стартера да си върти без бендикса да изхвърля до маховика).Иначе дори да няма тоци това не е причина да върти като ненормален (все пак и без искра компресирането на горивото си го има и стартера си се мъчи).По-скоро си мисля данеби да не изхвърля напред бендикса (колеги са се оплаквали че заради събирането на буклуци от съединителя бендикса започва да се движи трудно и да не излиза достатъчно напред или да не се връща след като запалиш).
Иначе причината с клапана не се игнорира като вариант ама не че остава отворен а по-скоро има доста нагар и понякога не оплътнява добре заради ръбчетата по повърхността.Тогава реално компресията е много ниска а тракане от повдигачите няма защото разстоянието е нищожно малко увеличено (те даже до един момент компенсират луфтовете).
Успех!
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Съвсем спокойно може да е повдигач. Нали не си мислите че щом повдигача е отворил клапана, то задължително го е отворил докрай (пък и малко повече) за да удари в буталото??? Според моето скромно мнение така както описваш проблема са повдигачи. Как се проверява кой е
Щом тръгнат, обикновено се сменяват всички

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 44 госта