


Поло 1.4i AEX -гори бушона на бенз. помпа - Решено
Поло 1.4i AEX -гори бушона на бенз. помпа - Решено
Прибрах се тази вечер.Паркирах.Дадох леко назад и Полото изгасна и повече не пали.Върти но не пали.Когато дам на контакт не чувам бензиновата помпа , а и когато опитам да запаля има някакво тресене което се усеща по купето.Дори не съм сигурен но когато колата изгасна изчезнаха и светлините на таблото и после пак се появиха.Ако някой е имал подобен случай моля за помощ.Гледах търсачката но не намерих този проблем с тресенeто.
Последна промяна от ONYX на Пет 05 окт 2007 17:45, променено общо 4 пъти.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло 1.4i AEX - не пали
ONYX написа:Когато дам на контакт не чувам бензиновата помпа
А трябва да се чува. Те така си заминават помпите ....докато караш и иведъж "изпушват". Според описанието което си дал на ситуацията най-вероятно това се е случило,но има и още доста вариянти де.
п.п. Я пробвай да откачиш + са на акумолатора за 20 мин да видим дали ще има някаква разлика
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
колега, преди това да е прекъсвала да е гаснела?
Като завъртиш клуча, чуваш ли да върти стартеара, а припуква ли ?
Аз наскоро останах ей туй на пътя заради бобина!
Вземи някой да върти вместо теб и гледай отпред бобината дали фърчат изкри. Една бобина струва от порядъка на 100-120лв.
Не изключвам и бензинова помпа като вариант. Просто ти давам и друга възможна ситоация.
Откачи акомулатора и го измери с мултицет(волт метър) напрежението нетрябва да е под 12в. Щом казващ че са ти ичезнали токовете може и да е мътрва клета на акомулатора. Но ако е той не би трябвало да чуваш стартера да върти няма да има сила да се завърти!!! Ако е мъртва клетка дори и ток да ти дават няма да запалиш, оправя се с нов акомулататор.
Успех! И пиши от какво е било.
Като завъртиш клуча, чуваш ли да върти стартеара, а припуква ли ?
Аз наскоро останах ей туй на пътя заради бобина!
Вземи някой да върти вместо теб и гледай отпред бобината дали фърчат изкри. Една бобина струва от порядъка на 100-120лв.
Не изключвам и бензинова помпа като вариант. Просто ти давам и друга възможна ситоация.
Откачи акомулатора и го измери с мултицет(волт метър) напрежението нетрябва да е под 12в. Щом казващ че са ти ичезнали токовете може и да е мътрва клета на акомулатора. Но ако е той не би трябвало да чуваш стартера да върти няма да има сила да се завърти!!! Ако е мъртва клетка дори и ток да ти дават няма да запалиш, оправя се с нов акомулататор.
Успех! И пиши от какво е било.
Какво се случи снощи.Тръгнах да се прибирам с полото и пак ми изгоря бушона.Смених го и на 300-400м пак изгаснах.Гледах днеска да не би някое кабелче да прави късо но то може ли да се види нещо.То да бяха 2-3 разбирам ама те са много.При майстор ако ида ще ми одрежат главата и никаква няма да я свършат.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако е това : хич не се мотай да не вземе да изгори. Бензиновият филтър сменял ли си? Аз такива гадости изкарах по трасето резервоар-моноинжекция ,че не е истина.Имаше парчета ръжда,някви черни мръсотии,каша-емулсия(смесено масло с вода и разбито - направо като рядко тесто беше).
п.п. Това съм го правил на старият модел поло което беше с метален резервоар ,така че ръждата при теб отпада!
п.п. Това съм го правил на старият модел поло което беше с метален резервоар ,така че ръждата при теб отпада!
Вероятно блокирала помпа
При двигател, който развърта трудно поради механични причини
пусковият ток е максимален много дълго време - не части от секундата до развъртане на работните обороти, а по-дълго.
Трябва да се провери помпата и да се изчисти от мръсотия.
А инсталацията провери просто - откачи помпата и се опитай да запалиш два -три пъти, ако не изгори предпазителя - не е инсталацията.
пусковият ток е максимален много дълго време - не части от секундата до развъртане на работните обороти, а по-дълго.
Трябва да се провери помпата и да се изчисти от мръсотия.
А инсталацията провери просто - откачи помпата и се опитай да запалиш два -три пъти, ако не изгори предпазителя - не е инсталацията.
Оказа се че проблема е в кабела на ламбда сондата.Кабела беше направо разпарчатосан и трите жила оголени.опирал се е на онова вартящото под двигатела не му знам името.
.От помпата кабелите отиват кам релето (бялото над предпазителите)от там кам бушона които гореше.А бушона директно захранва ламбда сондата.проблема е решен няма да давам повече пари за бушони.





Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта