Поло 1.4i AEX -гори бушона на бенз. помпа - Решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Поло 1.4i AEX -гори бушона на бенз. помпа - Решено

Мнениеот ONYX » Пет 28 сеп 2007 21:46


Прибрах се тази вечер.Паркирах.Дадох леко назад и Полото изгасна и повече не пали.Върти но не пали.Когато дам на контакт не чувам бензиновата помпа , а и когато опитам да запаля има някакво тресене което се усеща по купето.Дори не съм сигурен но когато колата изгасна изчезнаха и светлините на таблото и после пак се появиха.Ако някой е имал подобен случай моля за помощ.Гледах търсачката но не намерих този проблем с тресенeто.

Последна промяна от ONYX на Пет 05 окт 2007 17:45, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло 1.4i AEX - не пали

Мнениеот Anbuch » Пет 28 сеп 2007 22:49


ONYX написа:Когато дам на контакт не чувам бензиновата помпа

А трябва да се чува. Те така си заминават помпите ....докато караш и иведъж "изпушват". Според описанието което си дал на ситуацията най-вероятно това се е случило,но има и още доста вариянти де.
п.п. Я пробвай да откачиш + са на акумолатора за 20 мин да видим дали ще има някаква разлика


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 29 сеп 2007 2:34


колега, преди това да е прекъсвала да е гаснела?

Като завъртиш клуча, чуваш ли да върти стартеара, а припуква ли ?

Аз наскоро останах ей туй на пътя заради бобина!
Вземи някой да върти вместо теб и гледай отпред бобината дали фърчат изкри. Една бобина струва от порядъка на 100-120лв.

Не изключвам и бензинова помпа като вариант. Просто ти давам и друга възможна ситоация.

Откачи акомулатора и го измери с мултицет(волт метър) напрежението нетрябва да е под 12в. Щом казващ че са ти ичезнали токовете може и да е мътрва клета на акомулатора. Но ако е той не би трябвало да чуваш стартера да върти няма да има сила да се завърти!!! Ако е мъртва клетка дори и ток да ти дават няма да запалиш, оправя се с нов акомулататор.

Успех! И пиши от какво е било.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Съб 29 сеп 2007 22:55


не сам видял от каде е но тази вечер с надежда нещо да се е оправило слязох и наистина помпата не се чува.надявам се проблема да не е голям .Не ми е останало време да погледна.Утре ще сляза с мултицета и ще меря токове и пак ще пиша.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 29 сеп 2007 23:03


Няма ли някакъв предпазител тази помпа??


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Нед 30 сеп 2007 11:51


Проблема е решен.Оказа се 20А бушон на помпата.Полото запали веднага.Но защо се е пренатоварил и е изгорял?Това е въпроса.Скоро слагах едни усилватели в багажника и туба.Дали не е от там проблема или по скоро алармата.Ще се чуе.Като разбера ще пиша.


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Нед 30 сеп 2007 17:58


имах подобни оплакваня и си бе6е бобината ,не пали и изкарва6е бел пу6ек а помпата ми е многу тиха и не се 4ува попринцип мисех 4е е тя ама зака4их на стенд и се оказа бобина130 лв и пак на колела,иди да я закачат на някои компиутър и 6те види6 наи хубаво.Успех


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Пон 01 окт 2007 12:38


Какво се случи снощи.Тръгнах да се прибирам с полото и пак ми изгоря бушона.Смених го и на 300-400м пак изгаснах.Гледах днеска да не би някое кабелче да прави късо но то може ли да се види нещо.То да бяха 2-3 разбирам ама те са много.При майстор ако ида ще ми одрежат главата и никаква няма да я свършат.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 01 окт 2007 13:31


Да не се е задръстила тая помпа и да се мъчи нещо... ослушай се дали вади монотонен звук.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Пон 01 окт 2007 15:02


Преди да изгори бушона предърпва 2-3 пъти.После гори бушона.Напълно е възможно и да е задръстена.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 01 окт 2007 15:12


Ако е това : хич не се мотай да не вземе да изгори. Бензиновият филтър сменял ли си? Аз такива гадости изкарах по трасето резервоар-моноинжекция ,че не е истина.Имаше парчета ръжда,някви черни мръсотии,каша-емулсия(смесено масло с вода и разбито - направо като рядко тесто беше).
п.п. Това съм го правил на старият модел поло което беше с метален резервоар ,така че ръждата при теб отпада!


hbnv

Вероятно блокирала помпа

Мнениеот hbnv » Сря 03 окт 2007 15:45


При двигател, който развърта трудно поради механични причини
пусковият ток е максимален много дълго време - не части от секундата до развъртане на работните обороти, а по-дълго.

Трябва да се провери помпата и да се изчисти от мръсотия.

А инсталацията провери просто - откачи помпата и се опитай да запалиш два -три пъти, ако не изгори предпазителя - не е инсталацията.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Чет 04 окт 2007 15:17


Оказа се че проблема е в кабела на ламбда сондата.Кабела беше направо разпарчатосан и трите жила оголени.опирал се е на онова вартящото под двигатела не му знам името. :D .От помпата кабелите отиват кам релето (бялото над предпазителите)от там кам бушона които гореше.А бушона директно захранва ламбда сондата.проблема е решен няма да давам повече пари за бушони. :heeeavy metal :heeeavy metal :heeeavy metal



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта