Ток за запалка
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ruskia
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ток за запалка
Колеги, кажете от къде да изкарам ток за запалката в колата, без да ми изгорят бушоните?
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Така от акумулатора няма ли да има ток в запалката дори и да не си на контакт? Тя май си е така стандартно ама не е ли по-добре само ако си дал контакт за да не я забравиш.
Теоритично запалката изкача кат се нагрее и сприра, но съм чувал за коли които са се запалвали от тая запалка кат не изкочи (така съм чувал не съм го виждал ).
Теоритично запалката изкача кат се нагрее и сприра, но съм чувал за коли които са се запалвали от тая запалка кат не изкочи (така съм чувал не съм го виждал ).

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
За да не пускам нова тема по същия въпрос ще помоля за инфо и помощ от вас тук.
Моля, ако автора на темата е направил "връзката с тока" да бъде така любезен да го опише.
Случаят е същия като описания от колегата, автомобила има само отвор за запалка(покрит с декоративно пластмасово капаче). Искам да помогна на една запалена "голфаджийка" да и изведем кабели за захранване на запалката и на лампичката към нея. Останали са отрязани по три къси кабела, сответно от запалката и от крушката, като част от тях влизат в букса. Видях на кпака на предпазителите кой е за запалката, но предполагам, че лампичката трябва да има връзка с ключа за осветяване на таблото.
Нека да помага и ако някой има представа как се маха плафона на крушката(не самата крушка с цокъла), който се захваща за зелената светловодна пластмаса на запалката, че два дена я гледам и напъвам
по малко, но не мога да я разглобя
.


Случаят е същия като описания от колегата, автомобила има само отвор за запалка(покрит с декоративно пластмасово капаче). Искам да помогна на една запалена "голфаджийка" да и изведем кабели за захранване на запалката и на лампичката към нея. Останали са отрязани по три къси кабела, сответно от запалката и от крушката, като част от тях влизат в букса. Видях на кпака на предпазителите кой е за запалката, но предполагам, че лампичката трябва да има връзка с ключа за осветяване на таблото.
Нека да помага и ако някой има представа как се маха плафона на крушката(не самата крушка с цокъла), който се захваща за зелената светловодна пластмаса на запалката, че два дена я гледам и напъвам


- bratignasio
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dpop
Нямам точен спомен,но май се плъзгаше по корпуса,ако е Г2 след 90
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Dpop
bratignasio написа:... май се плъзгаше по корпуса,ако е Г2 след 90


Предполагам, че запалката не се различава съществено м/у модел от 90 и 86 г., но е възможно. При всяко положение с приплъзване не можах да го извадя, а вярвай ми дърпах сериозно. Просто в предната част на зелената платмаса, където е и плафончето има жлеб, който не позволява това.
Този проблем го реших снощи.
Натиснах малко повече с малка отвертка пустото плафонче странично, като я пъхнах между него и зелената светловодна пластмаса и

Последна промяна от Dpop на Чет 27 сеп 2007 9:52, променено общо 1 път.
- bratignasio
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
re
само тва можах 

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Аз пък като купих колата нямаше запалка. Не, че пуша но ме дразни така празно там... Един дех реших да взема... Взех от магазина, мушнах я, пасна си идеално на мястото и... ми изгоря бушона дето е за плафоните, часовника, централното и запалката... Махнах запалката моментално, смених бушона и повече не мисля да слагам...
Явно умишлено е махната, шото нещо окъсява...
Не са стандартни всичките, има поне 3-4 разновидности - широки, тесни, къси, дълги... Може само на VW да са еднакви на всички модели...[/quote]

ruskia написа:Пробвай с друга запалка, те са стандартни всичките...
Не са стандартни всичките, има поне 3-4 разновидности - широки, тесни, къси, дълги... Може само на VW да са еднакви на всички модели...[/quote]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта