ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3
Здр колеги помогнете някои има ли представа каде може да ходи тази вода.На 4-5 дни доливам между 1-2 литра вода а не капе от никаде смених двете пластмаси които са захванати за главата.Казаха ми че може да е гарнитура на главата,но в такъв случай би трябвало да духа вода от ауспуха а при няма такова нещо.Колага я карам на газ.Няма прекъсвания или губене на мощност-върви и дърпа перфектно.Разхода на гориво е перфектен - 8/100 газ,масло също не мърда??????Хелп
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей, колега. Има много изписано по този въпрос. Вариантите са няколко:
1) Провери за течове в краката на шофьора или пасажера отпред. Може да е радиатора на парното. При мен губеше по около 500мл. антифриз за 2-3 дни. Най-добре откачи тръбите които отиват към парното и ги свържи една с друга за да елиминираш или потвърдиш парното като проблем.
2) Гарнитура на глава - виж си маслото дали е пресечено (става бяло на цвят). Има възможност да е прогоряла между маслен и воден канал или м-у воден канал и цилиндър.
3) Огледай много добре за течове. Колата като загрее на 90 градуса дори и да капе някъде веднага се изпарява. Погледни си и фибъра на водната помпа. Прегледай всички връзки и около датчиците.
Успех.
1) Провери за течове в краката на шофьора или пасажера отпред. Може да е радиатора на парното. При мен губеше по около 500мл. антифриз за 2-3 дни. Най-добре откачи тръбите които отиват към парното и ги свържи една с друга за да елиминираш или потвърдиш парното като проблем.
2) Гарнитура на глава - виж си маслото дали е пресечено (става бяло на цвят). Има възможност да е прогоряла между маслен и воден канал или м-у воден канал и цилиндър.
3) Огледай много добре за течове. Колата като загрее на 90 градуса дори и да капе някъде веднага се изпарява. Погледни си и фибъра на водната помпа. Прегледай всички връзки и около датчиците.
Успех.

- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здрасти колега..)) това ми е мнооооо познат проблем -все едно че аз съм ти пуснал думите ..и все същите предположения..накрая истината излезе наяве: 2 години я карах така -няма никакви проблеми ,но много губи вода ,без видима причина ..и накрая-БАМ -,,воден удар,, на втори цилиндър -причина :прегоряла гарнитура на главата между ризата и цилиндъра...дето се вика :карал съм с вода/а казват че не можело))))/ ,добре че точно паркирах ...220 лева ремонт преди 2 год./гарнитура,престъргване,масло..сега може и повече/ ..успех!!
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз имам подобен проблем
И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: и аз имам подобен проблем
passatGL написа:И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?
- Не превантивно а задължително е да смениш гарнитурата

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: и аз имам подобен проблем
Теодор написа:passatGL написа:И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?Не превантивно а задължително е да смениш гарнитурата
![]()




- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
И все пак качи я на канал и погледни тапите на двигателя ....при мен оттам се губеше 1л на 3 дни....не се вижда теч,защото ДВГ бързо загрява и всичкосе изпарява....на хладно не тече,защото отворите са като пори причинени от ръждата и оттам избива само при налягане в системата....е по-късно шурва здравата,ама кой чака толкоз...
Едва тогава ходи за гарнитура.....
Едва тогава ходи за гарнитура.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 62 госта