ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

ПОМОЩ губя вода а не капе от никаде-пасат б3

Мнениеот valioboy » Съб 29 сеп 2007 14:37


Здр колеги помогнете някои има ли представа каде може да ходи тази вода.На 4-5 дни доливам между 1-2 литра вода а не капе от никаде смених двете пластмаси които са захванати за главата.Казаха ми че може да е гарнитура на главата,но в такъв случай би трябвало да духа вода от ауспуха а при няма такова нещо.Колага я карам на газ.Няма прекъсвания или губене на мощност-върви и дърпа перфектно.Разхода на гориво е перфектен - 8/100 газ,масло също не мърда??????Хелп




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 сеп 2007 14:57


Здравей, колега. Има много изписано по този въпрос. Вариантите са няколко:

1) Провери за течове в краката на шофьора или пасажера отпред. Може да е радиатора на парното. При мен губеше по около 500мл. антифриз за 2-3 дни. Най-добре откачи тръбите които отиват към парното и ги свържи една с друга за да елиминираш или потвърдиш парното като проблем.

2) Гарнитура на глава - виж си маслото дали е пресечено (става бяло на цвят). Има възможност да е прогоряла между маслен и воден канал или м-у воден канал и цилиндър.

3) Огледай много добре за течове. Колата като загрее на 90 градуса дори и да капе някъде веднага се изпарява. Погледни си и фибъра на водната помпа. Прегледай всички връзки и около датчиците.

Успех. :)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 29 сеп 2007 16:38


4. Капачката на разш. съд.
Ако не работи (погледни и уплътнението и)
При мен беше от нея (уплътнението беше разместено)
При спиране след път и 1литър на земята :wink:


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vankata09 » Нед 30 сеп 2007 5:02


здрасти колега..)) това ми е мнооооо познат проблем -все едно че аз съм ти пуснал думите ..и все същите предположения..накрая истината излезе наяве: 2 години я карах така -няма никакви проблеми ,но много губи вода ,без видима причина ..и накрая-БАМ -,,воден удар,, на втори цилиндър -причина :прегоряла гарнитура на главата между ризата и цилиндъра...дето се вика :карал съм с вода/а казват че не можело))))/ ,добре че точно паркирах ...220 лева ремонт преди 2 год./гарнитура,престъргване,масло..сега може и повече/ ..успех!!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 30 сеп 2007 6:00


Ако маслото ти е с нормален цвят, губиш по много вода и от никъде не тече, значи отива в цилиндрите. Преди няколко месеца имахме подобен случай.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 30 сеп 2007 19:10


Това не може ли да се провери по състоянието на свещите ?? Ако има "измита" значи ...


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

и аз имам подобен проблем

Мнениеот passatGL » Нед 30 сеп 2007 21:12


И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: и аз имам подобен проблем

Мнениеот Теодор » Нед 30 сеп 2007 21:26


passatGL написа:И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?
    Не превантивно а задължително е да смениш гарнитурата :idea:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: и аз имам подобен проблем

Мнениеот dlug » Нед 30 сеп 2007 23:20


Теодор написа:
passatGL написа:И какво да правя като не се пресича маслото а се изгаря в цилиндрите?Да хода превантивно да ми сменят гарнитурата на главата ли?
    Не превантивно а задължително е да смениш гарнитурата :idea:

:да: :да: :да: Гласувам с три ръце :idea:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 01 окт 2007 6:31


Дано да не се лъжа, но ми се струва че при сваляне на главата е хубаво да се сменят и болтовете който я държат към блока.


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пон 01 окт 2007 9:07


и колко ще ми излезне като суха пара сменянето на тая гарнитура на глава?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 01 окт 2007 17:19


passatGL написа:и колко ще ми излезне като суха пара сменянето на тая гарнитура на глава?
    Приготви си към 150л или малко повече :wink:
    Около 40лв гарн.,между 60 и 100лв за работа зависи от майстора и ако се наложи лек шлайф на главата 40на лв.
    Абе за по сигурно си приготви 200лв пък ако останат добре дошло :idea:


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 03 окт 2007 11:56


kolega vodata izliza prez izposkatelnite trabi,zatova ne e v masloto,a otnosno remonta 6laifai glavata,smeni garniturata,a za boltovete ne e zadaljitelno.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 03 окт 2007 12:22


И все пак качи я на канал и погледни тапите на двигателя ....при мен оттам се губеше 1л на 3 дни....не се вижда теч,защото ДВГ бързо загрява и всичкосе изпарява....на хладно не тече,защото отворите са като пори причинени от ръждата и оттам избива само при налягане в системата....е по-късно шурва здравата,ама кой чака толкоз...
Едва тогава ходи за гарнитура.....


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 03 окт 2007 18:52


Колега ако не се обезвъдушава губи много вода...т.е е запушен тънкия макуч...
Друг елементарен тест....като почне да хвърля конденз сутрин топни си пръста и го пробвай на вкус ...ако е солен ...ок...ако сладни бегай да ти ровят мотора...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 44 госта