която и да е от помпите ,има луфт-шаибата и играе
за мен е водна помпа



Странен шум около двигателя
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Момчета, след като размислих, реших да пристътя към смяна на водната помпа. И без това е вече на 13 години. Ако случайно не е тя проблема, тогава ще дам хидравличната за рециклиране, ако стане.
Та ще съм ви много благодарен ако ми дадете ценни указания за последователността и за някои тънкости при смяната на водната помпа.
Та ще съм ви много благодарен ако ми дадете ценни указания за последователността и за някои тънкости при смяната на водната помпа.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
GVG написа:Момчета, след като размислих, реших да пристътя към смяна на водната помпа. И без това е вече на 13 години. Ако случайно не е тя проблема, тогава ще дам хидравличната за рециклиране, ако стане.
Та ще съм ви много благодарен ако ми дадете ценни указания за последователността и за някои тънкости при смяната на водната помпа.
според мен, колега, отиди в някой сервиз за смяна, да ти е мирна главата. и се консултирай добре каква помпа да вземеш, че явно е пълно с некачествени стоки.
GVG написа:Значи двигателят е ABS. Широкият пистов ремък задвижва компресора на климатика и генератора. Той е със самонатягащата ролка. Водната и хидравличната помпи се задвижват с отделен трапецовиден ремък. Той се регулира чрез леко изместване на хидравличната помпа. Нали вчера си играх с тях. Това е ситуацията при мен.
При ABS с климатик е точно така както си казал ..... И колега да пишеш ако има развитие по проблема ....

-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Значи предлагат ми водна помпа PEX - германска. Цена 40 лв. Някой ако има информация за качеството й, нека да каже. Турбинката й е метална, а не пластмасова, както съм чувал че са на повечето помпи. Между другото, миналата година купих предни спирачни дискове и накладки на същата фирма. За сега съм доволен.
Що се отнася до смяната на помпата, наистина мисля да отида в сервиз. Като се загледах по-обстойно къде се намира и какво трябва да се разкачи за да се извади, свят ми се изви.
Докато зяпах около помпата смених десния маншон между рейката и накрайника. Вътре има една ябълка, чрез която са съединени рейката и накрайника. Много шибано! Който е сменял такъв маншон знае за какво става въпрос. Наврели са го на .......... Почти никакъв достъп. Отне ми два часа. Стана! Но със смяната на помпата мисля че няма да се наема.
Ще пиша какво е станало след смяната на помпата.
Що се отнася до смяната на помпата, наистина мисля да отида в сервиз. Като се загледах по-обстойно къде се намира и какво трябва да се разкачи за да се извади, свят ми се изви.
Докато зяпах около помпата смених десния маншон между рейката и накрайника. Вътре има една ябълка, чрез която са съединени рейката и накрайника. Много шибано! Който е сменял такъв маншон знае за какво става въпрос. Наврели са го на .......... Почти никакъв достъп. Отне ми два часа. Стана! Но със смяната на помпата мисля че няма да се наема.
Ще пиша какво е станало след смяната на помпата.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
GVG написа:....
Докато зяпах около помпата смених десния маншон между рейката и накрайника. Вътре има една ябълка, чрез която са съединени рейката и накрайника. Много шибано! Който е сменял такъв маншон знае за какво става въпрос. Наврели са го на .......... Почти никакъв достъп. ....
ОФФ.
Предполагам, че след тази операция си предвидил реглаж на предницата.

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
За GVG
Колега, само да питам, обръщал ли си внимание, дали когато е влажно времето или студено, шума е повече, защото при мен се получава само тогава и докато загрее. Но така я карам вече осма година. Интересното е, че когато се появи този шум (при мен е като стържене) и с нещо натисна ремъка навън, стърженето изчезва (не да се обтяга ремъка, а все едно измествам шайбите странично). Ремъка е сменян, обтяган, разхлабван, но не....
Колега, само да питам, обръщал ли си внимание, дали когато е влажно времето или студено, шума е повече, защото при мен се получава само тогава и докато загрее. Но така я карам вече осма година. Интересното е, че когато се появи този шум (при мен е като стържене) и с нещо натисна ремъка навън, стърженето изчезва (не да се обтяга ремъка, а все едно измествам шайбите странично). Ремъка е сменян, обтяган, разхлабван, но не....
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 44 госта