разход на 1.6 16v 105к.с и 1.6 101к.с.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
boro72
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

разход на 1.6 16v 105к.с и 1.6 101к.с.

Мнениеот boro72 » Пон 01 окт 2007 9:12


каква е разликата във вървежа и харченето на двата ДВГ? става въпрос за Бора.дали 1.6 16v е по икономичен защото в немското мобиле му дават ср. разход 7.0 а на 1.6-7.7 :roll:




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 01 окт 2007 9:31


Разхода зависи от начина на каране, а 700 грама мисля че не е никаква разлика :D


Потребителски аватар
boro72
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boro72 » Пон 01 окт 2007 13:37


не е разлика ама катърите са 5 отгоре...


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Пон 01 окт 2007 14:04


зависи от крачето ти


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 01 окт 2007 14:36


boro72 написа: ама катърите са 5 отгоре...


Това зависи от състоянието на колата. Има вероятност пък вместо да са 5 отгоре, да са 10 отдолу :wink:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 01 окт 2007 15:41


тея 16V не ми харесват много :? все трябва да го помпиш, че да върви :evil:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 01 окт 2007 21:09


GodLike написа:тея 16V не ми харесват много :? все трябва да го помпиш, че да върви :evil:


карал си някакво менте, точно 16В-то дърпа мноого зверски :twisted:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 02 окт 2007 7:49


lyubobg написа:
GodLike написа:тея 16V не ми харесват много :? все трябва да го помпиш, че да върви :evil:


карал си някакво менте, точно 16В-то дърпа мноого зверски :twisted:

Кога? След 4000об/мин!


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 02 окт 2007 8:51


1.6-16 V с индекс:ATN,AUS,AZD,BCB 105 к.с/148 Нм/4500 об.мин.,BAD-110 к.с. /155 Нм/4400 об.мин.по принцип го дават да се кара с 98 окт. бензин поради по-високата степен на сгъстяване и тогава вероятно е малко по-икономичен,а иначе с 95 ще си гори същото,че и отгоре,а и на вървенето ще се отрази.Иначе си е по-нов мотор за добро или зло.Като цяло тези няколко конски сили в повече и 3 Нм,които идват в по-високи обороти не мисля,че ще се отразят чувствително във вървенето и едва ли ще дават кой знае какво предимство.BAD ще върви повече естествено,но този мотор е доста рядък и екзотичен ми се струва,тъй като не съм срещал да се продава Г4 с този мотор и вероятно е от последните години на производство на модела=скъп на втора ръка +почти невъзможен за намиране.По удачен според мен е 1.6-8V AEH,AKL,APF, 101 к.с./145 Н.м./3800 об.мин.AVU 102 к.с./148 Нм./3800 об.мин.-по евтино обслужване идентичен разход на гориво и вървене,произвеждан повече години съответно с изчистени всички проблеми.


Потребителски аватар
boro72
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boro72 » Вто 02 окт 2007 13:52


vw16v а нещо повече за 2.0 116 к.с.?


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 02 окт 2007 14:04


Заменя 1.8 125 к.с. мотора през 2000 г.със същия въртящ момент е като него,но на по-ниски обороти и определено ще тегли добре .В основата на този мотор според мен стои изпитания GTI на Г3 мотор 2Е/ADY и би трябвало да е здрав ,а извън града да има поносим разход на гориво,но на градско ще хапва повечко,двата литра трябва с нещо да се пълнят все пак.Пълно инфо за техническите данни на моторите и повечето неща свързани с VW Golf , които те интересуват може да намериш на www.doppel-wobber.de -библията на голфаджията :D


Потребителски аватар
boro72
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boro72 » Вто 02 окт 2007 15:50


мерси пич


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 02 окт 2007 16:08


16V винаги ще бяга повече и ще гори по-малко при един и същ мотор :!: - така че е за предпочитане.В тоя случей явно не са гонени конете и разликата в мощноста не е голяма.Колегата GodLIKE сигурно сравнява два мотора с подобни мощности-единия по-голям с 8V и другия по-малък ,но 16V и за тва е останал с впечатление че се развърта само на по-високи оборти.


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Пет 05 окт 2007 9:57


1.6 101 к.с харчи повече гарантирам ти!


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пет 05 окт 2007 12:38


misho_golfa написа:1.6 101 к.с харчи повече гарантирам ти!


Според ауто.ру 16 клапановият е по-икономичен.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта