Разход на 4х4 1.9 тди и на какви километри...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Разход на 4х4 1.9 тди и на какви километри...

Мнениеот The Red Guy » Пон 01 окт 2007 19:40


... се сменят ролки и ремъци на чисто нова Октавия AGR мотор, 1.9 ТДИ? На 90 к ли?

Последна промяна от The Red Guy на Пон 01 окт 2007 20:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Пон 01 окт 2007 19:42


Това трябва да ти го кажат от мястото от където е купена ,защото те поемат гаранцията :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: На какви км се сменят ролки и ремъци на чисто нова..,

Мнениеот Cherepaha » Пон 01 окт 2007 19:49


Що питаш?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: На какви км се сменят ролки и ремъци на чисто нова..,

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 20:04


The Red Guy написа:... Октавия AGR мотор, 1.9 ТДИ? На 90 к ли?


Пише го в книжката за експлоатация, която се намира в жабката :)
AGR не е помпа-дюза, значи 90 хиляди е ОК. Но все пак провери какво казва книжката.


Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DOCDOBREV » Пон 01 окт 2007 20:11


Да не би да си взе такава след дълго умуване? :D


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 01 окт 2007 20:28


Харесах си една кукла, сега я мисля. А какъв разход дава 4х4 с този мотор? По-висок ли е от стандартната 1.9 тди? Това 4х4 постоянно ли е или може и само предното да върти?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 01 окт 2007 20:34


обикновенно турбо, непретенциозен мотор, идеална за жълтите цели, 4x4 не го мисли.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 01 окт 2007 20:37


L&R написа: 4x4 не го мисли.

В смисъл да не го мисля? Безгрижие, а? То постоянно ли върти или може да се изключва?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 01 окт 2007 20:48


дамо не бъркам:


Haldex многодисков съединител с електронна блокировка, като централен диференциал.

Отворен заден диференциал, EDL при някой модели.

Отворен преден диференциал, EDL.

Как: НОрмална кола с предно предаване. Про нормални условия, 100% от въртящият момент се предава на предната ос. Когато се случи приплъзване, многодисковия Haldex съединител зацепва и предава до 100% от въртящият момент автоматично се предава към задната ос. Haldex съединителят предлага незабавно активиране – той зацепва при разлика от 1/8 оборота между осите. Предните колела правят само 1/4 от оборотът преди да се задейства AWD. Допълнена с EDL на предните колела, при нормални условия колата няма да се движи, ако двете предни и едно задно колела загубят сцепление.

И отново, поради ограниченията на EDL (виж quattro IVпоколение, описано по-горе), при off-road е достатъчно едно предно и едно задно колело да загубят сцепление и колата няма да се движи.

Haldex системата е повече реагираща отколкото предпазна; Торсен разделянето на силата когато няма плъзгане прави по-малка вероятността да започне приплъзване, докато при Haldex по-голямото пренасяне на въртящ момент при приполъзване спогама за

HECU (Haldex Electronic Control Unit) отцепва с натискането на спирачката, за да може ABS-ът да работи нормално; той също отцепва при дърпане на ръчнат спирачка за да позволи “handbrake turns”. Когато се предприеме завиване с голям ъгъл на колелата и ниска скорост (например при паркиране) съединителят се отцепва чрез сигна от ECU-то за да предотврати wind-up in transmission.

Приложение: Представя по добра икономия на гориво, в сравнение с постоянно задвижване на четирите колела. Незабавно задействане, без намеса на водачът.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 20:50


The Red Guy написа:
L&R написа: 4x4 не го мисли.

В смисъл да не го мисля? Безгрижие, а? То постоянно ли върти или може да се изключва?


Не е постоянно включено. До около 50 км/ч е постоянно, след това електрониката го изключва. Ето, чети на руски, отнася се до стария модел Октавия, но ти май и за него питаш, предвид стария двигател AGR.
http://www.autolook.ru/tehno/skoda/skoda_08.php


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 01 окт 2007 21:09


The Red Guy написа: А какъв разход дава 4х4 с този мотор? По-висок ли е от стандартната 1.9 тди?


Иначе за другото инфо много ви благодаря!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 01 окт 2007 21:18


The Red Guy написа:
The Red Guy написа: А какъв разход дава 4х4 с този мотор? По-висок ли е от стандартната 1.9 тди?


Иначе за другото инфо много ви благодаря!


Вероятно е малко по-висок, когато 4х4 работи, но не би трябвало да е с повече от 5-10% разликата. Погледни каталозите де, там има данните, не ни карай да гадаем :)))


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 01 окт 2007 21:23


Според мен (без да се имам за специалист в тази област !) разходът по една или друга причина ще е по-висок. Но ако колата е кукла - не го мисли. Отделно че 4х4 системата (стига да е работеща, ама нали казваш че е кукла) си е благинка. Колкото и да няма зима, Русе е в (най-) северната част на страната, а и наклони не липсват - ще усетиш ползата, която по мое мнение ще заличи по-високия разход (дано не бъркам !).


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 01 окт 2007 22:04


L&R написа:дамо не бъркам:


Haldex многодисков съединител с електронна блокировка, като централен диференциал.

Отворен заден диференциал, EDL при някой модели.

Отворен преден диференциал, EDL.

Как: НОрмална кола с предно предаване. Про нормални условия, 100% от въртящият момент се предава на предната ос. Когато се случи приплъзване, многодисковия Haldex съединител зацепва и предава до 100% от въртящият момент автоматично се предава към задната ос. Haldex съединителят предлага незабавно активиране – той зацепва при разлика от 1/8 оборота между осите. Предните колела правят само 1/4 от оборотът преди да се задейства AWD. Допълнена с EDL на предните колела, при нормални условия колата няма да се движи, ако двете предни и едно задно колела загубят сцепление.

И отново, поради ограниченията на EDL (виж quattro IVпоколение, описано по-горе), при off-road е достатъчно едно предно и едно задно колело да загубят сцепление и колата няма да се движи.

Haldex системата е повече реагираща отколкото предпазна; Торсен разделянето на силата когато няма плъзгане прави по-малка вероятността да започне приплъзване, докато при Haldex по-голямото пренасяне на въртящ момент при приполъзване спогама за

HECU (Haldex Electronic Control Unit) отцепва с натискането на спирачката, за да може ABS-ът да работи нормално; той също отцепва при дърпане на ръчнат спирачка за да позволи “handbrake turns”. Когато се предприеме завиване с голям ъгъл на колелата и ниска скорост (например при паркиране) съединителят се отцепва чрез сигна от ECU-то за да предотврати wind-up in transmission.

Приложение: Представя по добра икономия на гориво, в сравнение с постоянно задвижване на четирите колела. Незабавно задействане, без намеса на водачът.


четох доста и ..

май до Пасат 5.5 са с торсени .. после с Халдекси
незнам обаче октавията от кой са я правили мисля че е с торсен
Иначе това представлява халдекса

но все пак на доста места четох че е халдекса

The Škoda Octavia 4x4 and SEAT Léon 4 and Alhambra 4 also used Haldex, being based off of Volkswagen models. Curiously, the Bugatti Veyron also utilizes Haldex, though with separate transmission, PTU and front and rear axles.


A SUV-version of the Octavia have been annonced (fall 2006) under the name Octavia Scout. The estate version of the Octavia can already be delivered with four wheel drive - using the Haldex-system - which is based on a computer-controlled clutch-based center-differential. The Octavia 4x4 have 24 mm higher ground clearence than the standard version. The Octavia Scout is additional 16 mm higher from the ground than the Octavia 4x4.




Изображение

Ако някой хваща Румънски .. доста полезно ще му е това инфо

http://vwforum.vwforum.ro/lofiversion/i ... 12787.html


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 01 окт 2007 22:10


VAG автомобилите с напречено разположен мотор са с Халдекс, при пасата мотора е надлъжно сложен.

Окатавията 100% е с Халдекс.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта