Сутрин като палиш ако пропушва и претриса в разтояние на няколко секунди 100 % ти влиза вода в цилиндрите - тоест гарнитура на глава или спукана глава. ТОВА ЕСТЕСТВЕНО АКО НЯМА ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ.
Сутрин като палиш ако пропушва и претриса в разтояние на няколко секунди 100 % ти влиза вода в цилиндрите - тоест гарнитура на глава или спукана глава. ТОВА ЕСТЕСТВЕНО АКО НЯМА ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ.
Ако няма теч някъде и вътре под стелките от парното,значи гарнитура колега няма какво да се чудиш...има малък пробив и го гълта.После ще стане по зле и като тръгнеш на дълък път там ще си и останеш ще ти изхвърли водата,като загре на 100-110гр.
Погледни да нямаш пробив на тапите на ДВГ и особено на тапите на всмукателните колектори.....там капе върху изпускателните и не можеш да видиш теч защото се изпарява веднага....
виж за течове около радиатора - той се нагорещява много и в повечето случаи не остават видими следи от теча, тъй като антифриза се изпарява. На моята й пропуска от единия щуцер, но трудно го забелязах.
маркучите са....3 пъти вече ги сменям за 1.5 години, трябват ти качествени маркучи, не тея от завод КАУЧУК за по 3 лева метъра. Има едни от USA....засега от тях съм доволен.
Двигателя на студено пали супер, стелките са сухи, видимо на студено и топло няма течове, маркучите повечето са оригинал /сменен само един от парното/.