От снощи е на пътя :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 29 сеп 2007 17:57


Човече пак ти казвам - стягай колата и я махай!!! Не е хич приятно с толкова много проблеми, то дет се вика не можеш да й се нарадваш, а доколкото се сещам скоро я купи! Все пак ти желая успех!




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 29 сеп 2007 18:15


Как "избихте" катализатора и имаше ли го проблема преди това. Има малка вероятност да е останало парче от него в изпускателната система което да е отишло в турботои да му е еб..ло мам...та :( (като върнеш газта се получава леко засмукване) Дано не е от това, че ще си оплюеш брадата !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 29 сеп 2007 18:30


Dobromirski написа: Има малка вероятност да е останало парче от него в изпускателната система което да е отишло в турботои да му е еб..ло мам...та :( (като върнеш газта се получава леко засмукване) !


Леко засмукване..... :shock За да стане така описаното упражнение това турбо трябва направо да обърне посоката на въртене ше знаеш :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 30 сеп 2007 9:14


Абе и на мен ми се струваше невороятно, но поради турболенции , разширявания и незнам си още кво, вероятността това да се случи била доста голяма .
голямата злина се получава, когато парче от катализатора (или твърди карбонови монолитни късчета) се отцепят от катализатора и под въздействие на обратното налягане, навлязат в горещия отсек на турбото. Следват тежки последствия за витлото на турбината, които варират до зверско износване или деформация на лопатките, до счупване на лопатка. Когато обратните газаве връщат прах, а не монолитни късчета, това води до износване на оси и лагери, което от своя страна увеличава аксиалния луфт на турбината и компресора, и в редки случаи може да доведе до счупване на компресора и навлизане на парчета от него в двигателя.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 30 сеп 2007 14:10


trunner човек ... не мога да я махна. Няма после какво друго да си взема. Аз съм доста висок и само в тази кола ми е удобно. Преди да я купя през всеразлични марки и модели, но само в Пасата се чувствам долу горе добре. Във Крайслер 300С ми е по-добре, но там и сумите са различни. За това искам да си я оправя и да си я търкалям. Dobromirski надявам се да не е това и да не се е случило това което казва Dobromirski. Stivi вече мисля че всичко е възможно. А като оправя турбото тази седмица ... веднага след това ще отида на някой ауспохджия да го види задното гърне.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 30 сеп 2007 14:35


Не ме разбра, или може би аз не съм обяснил както трябва. Исках да кажа "махни точно тази кола", след това пак си вземи Пасат, но явно точно на този не ти е късмета!
Все пак успех ти желая!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 30 сеп 2007 15:11


Да .. не съм те разбрал. Мислих си да ти кажа и аз за смяна ... но този пасат ми харесва като цвят, салон, джанти. екстри. За това искам да си го оправя. Другото е че вече не мога да му взема тези пари на които го купих и ще съм доста назад :( Ако не е сериозно повреден компресора ще е перфектно :) Благодаря ти !!! Очаквам до 2 дни да разберда какво е положението и дано да се похваля :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 02 окт 2007 22:22


Колеги, моля ви да ми помогнете. Преди малко свалихме турбото и до колкото знам то трябва да е с променлива геометрия, но беше най-обикновенно Garett T4. Моля ви дайте ми съвет какво да правя с турбото и какъв е модела на самото турбо за да знам поне какво да търся. Благодаря ви !


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 02 окт 2007 22:52


Май няма будни ? Дано утре да можете да кажете нещо :(


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 22:54


longora написа:Май няма будни ? Дано утре да можете да кажете нещо :(

Е чакай да потърсим де :))


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 окт 2007 23:00


колега даи да избистрим нещата . напиши точно от какво се оплакваш и какви са ти сьмненията .кьде си ходил кво са гледали .и защо мислиш че турбото е обикновенно . по какво разбра . и кво та мьчи тоя пасатор бре .гледам 3 страници сме изписьли .даи малко снимки да го видим .направи клипче как пуши .масло как фьрля .картерни гьзове .снимаи турбото ..баси и пасата по 1 болче да развиваше на ден до ся да е на трески .даи да му разкажем играта ....мамкаму и прасе идосвам сь жь земь флексь и ...... на кримикуици


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Вто 02 окт 2007 23:01


1. Много ти съчувствам, защото колата като я взе я гледох нна смиките които беше пуснал и си беше арна много
2. Какво турбо ти трябва? Не им разбирам, ама някой тука беше споменал ебай...Виж това:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 159105680&

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0166860460

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0163132159

Последния е чисто нов...

Последна промяна от Чудомир на Вто 02 окт 2007 23:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 02 окт 2007 23:04


Значи вече не може да се видят пушеците понеже е разглобен. Утре щях да нося турбото в Реалтурбо да ми го рециклират, но след като го свалихме с майстора се оказа че турбото е от старичките модели Garett T4 както казах вече. Въпроса ми е понеже той мисли че това турбо е от старите двигатели дали наистина е така и ако е така от къде мога да разбера модела на турбото което трябва да е на този двигател ( до колкото съм чувал турбината трябва да е с променлива геометрия а това турбо не е ) Някой колега с такъв мотор дали е виждал какво му е турбото ...


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 23:10


Поразтърсих се, излиза Гарет GT 174.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 02 окт 2007 23:28


До тук трима човека с 3 различни отговори.
1: Garrett VHT17
2: Garrett GT174
3: Garrett 716215-1



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта