Помогнете колеги. Охладителна система????????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Сря 03 окт 2007 9:10


joker е прав, газовия изпарител трябва да е под нивото на изравнителния съд / казанчето /. :!:




Потребителски аватар
STRATUS
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 23:14
Автомобил: Golf 3 gti 16 v
Двигател: Abf
Местоположение: Кърджали

Мнениеот STRATUS » Сря 03 окт 2007 15:56


Май,май всичко идва от тьпия изпарител нивото горе-доло е на нивото на казанчето всичко идва от там.Ще помислим по тоя проблем като ми престигне новия радиатор.БЛАГОДАРНОСТИ на всички МАНЯЦИ :wink: :!: :!: :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 03 окт 2007 16:19


joker написа:
petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие

Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)

Не се затяга до дупка, а леко, някой път виж капачката отдолу и сам ще се досетиш защо.А колкото до обезвъздушаването, по принцип трябва да става само, но ако не става може да се помага със стискане на маркучите от и към радиатора, също така термостата трябва да отвори преди края на процедурата...Ако газовата уредба е слагана от сапьор, то в изпарителя винаги остава въздушен джоб и при обезвъздушаването трябва да се развие изходящия му маркуч докато всичко се запълни с охладителна течност...За да е изправна охладителната система дори на празен ход, трябва капачката да държи нужното налягане в системата, но да не надува маркучите(задръстена, блокирали клапани, системно презатягана), датчика-включвател на перката също да работи...за термостата е ясно :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 04 окт 2007 7:35


NovobranecGT написа:
joker написа:
petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие

Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)

Не се затяга до дупка, а леко,
Боравим с крайно неточни понятия и само объркваме колегата.....колко хлабина като ъгъл на завъртане трябва да се остави при затваряне на капачката?И къде е посочен в техническите ръководства като градуси??
Капачката се завърта до упор...за да уплътни и оэбезвъздушаването да става през клапата,която би следвало да поддържа констно налягането в системата,иначе ако капачката не уплътнява това е невъзможно.....винаги така съм го правил.....ако някой има друг опит с удоволствие ще го възприема,стига да се обоснове!


begeto
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот begeto » Сря 10 окт 2007 18:56


като гледам, май ги разбираш тия охладителни системи?

имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..




joker написа:
NovobranecGT написа:
joker написа:
petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие

Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)

Не се затяга до дупка, а леко,
Боравим с крайно неточни понятия и само объркваме колегата.....колко хлабина като ъгъл на завъртане трябва да се остави при затваряне на капачката?И къде е посочен в техническите ръководства като градуси??
Капачката се завърта до упор...за да уплътни и оэбезвъздушаването да става през клапата,която би следвало да поддържа констно налягането в системата,иначе ако капачката не уплътнява това е невъзможно.....винаги така съм го правил.....ако някой има друг опит с удоволствие ще го възприема,стига да се обоснове!


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Чет 11 окт 2007 8:08


имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..


За мене клапана на капачката ти е блокирал и най-вероято ти надува маркучите и трябва да го хванеш откъде ти "избива" по малко. Т.е. смени капачката с оригинална и виж как ще се развият събитията. Дано е малкия дявол - да не е гарнитура.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 11 окт 2007 12:42


[quote="begeto"]като гледам, май ги разбираш тия охладителни системи?

имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..









Да си се замислял за гарнитура???


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Чет 11 окт 2007 18:24


Клапана на капачката ти е блокирал и най-вероято проблема идва от там сама трябва да се убезвъздуши .Смени си капачката и пробвай и пиши после какво е станало :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта