
Помогнете колеги. Охладителна система????????
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
joker написа:petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие
Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)
Не се затяга до дупка, а леко, някой път виж капачката отдолу и сам ще се досетиш защо.А колкото до обезвъздушаването, по принцип трябва да става само, но ако не става може да се помага със стискане на маркучите от и към радиатора, също така термостата трябва да отвори преди края на процедурата...Ако газовата уредба е слагана от сапьор, то в изпарителя винаги остава въздушен джоб и при обезвъздушаването трябва да се развие изходящия му маркуч докато всичко се запълни с охладителна течност...За да е изправна охладителната система дори на празен ход, трябва капачката да държи нужното налягане в системата, но да не надува маркучите(задръстена, блокирали клапани, системно презатягана), датчика-включвател на перката също да работи...за термостата е ясно

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
NovobranecGT написа:joker написа:petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие
Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)
Не се затяга до дупка, а леко,
Боравим с крайно неточни понятия и само объркваме колегата.....колко хлабина като ъгъл на завъртане трябва да се остави при затваряне на капачката?И къде е посочен в техническите ръководства като градуси??
Капачката се завърта до упор...за да уплътни и оэбезвъздушаването да става през клапата,която би следвало да поддържа констно налягането в системата,иначе ако капачката не уплътнява това е невъзможно.....винаги така съм го правил.....ако някой има друг опит с удоволствие ще го възприема,стига да се обоснове!
като гледам, май ги разбираш тия охладителни системи?
имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..
имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..
joker написа:NovobranecGT написа:joker написа:petarkolev написа:бях говорил с някой и си спомням че не трябва да е затегната до безобразие
Е да ..ако не искаш да я счупиш...но се затваря максимално плътно,а калапана на капачката регулира налягането в системата(ако се повреди също може да е причина за загряване!.....често става при Опелите....)
Не се затяга до дупка, а леко,
Боравим с крайно неточни понятия и само объркваме колегата.....колко хлабина като ъгъл на завъртане трябва да се остави при затваряне на капачката?И къде е посочен в техническите ръководства като градуси??
Капачката се завърта до упор...за да уплътни и оэбезвъздушаването да става през клапата,която би следвало да поддържа констно налягането в системата,иначе ако капачката не уплътнява това е невъзможно.....винаги така съм го правил.....ако някой има друг опит с удоволствие ще го възприема,стига да се обоснове!
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..
За мене клапана на капачката ти е блокирал и най-вероято ти надува маркучите и трябва да го хванеш откъде ти "избива" по малко. Т.е. смени капачката с оригинална и виж как ще се развият събитията. Дано е малкия дявол - да не е гарнитура.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
[quote="begeto"]като гледам, май ги разбираш тия охладителни системи?
имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..
Да си се замислял за гарнитура???
имам голф 2, 1.6 бенз/газ
моя проблем е, че от известно време (2 год) доливам кога водица, кога антифриз (на 100 км - 0,5л градско). ако затегна капачката до край, разхода на охл. течност се удвоява. ева ли му мамата защо. ако нещо ти хрумне защо се получава това, моля помагай, Другото нещо - ако затегна капачката плътно, се издуват маркучите, ама яко..
Да си се замислял за гарнитура???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта