1.6 101 и 1.6 75

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Чет 04 окт 2007 13:22


Абе какво да кажа.С жената и децата, колата натоварена с багаж(щото отивахме на почивка), съм я карал по магистралата от София към Дупница, тая новата отсечка със 160-170 предимно, на газ.И си върви и не ще да знае.Там не е равно, има баири има и нанадолнища, но това е скоростта, която предимно поддържах.Можеш да си направиш някаква сметка.За 1500 км. изминати при тази екскурзия, ми изгори газ за 176 лв.И хич не съм карал със 80-90-100, а и климатика бачкаше в повечето време, щото беше 15-30 август.Отделно се качвах до хижа Пионерска в Рила с нея, таман три пъти и толко слизах.Демек, имах доста разнообразен маршрут и тия километри и горивото, мисля че е съвем приличен и разхода и вървенето.Минал съм за 7 месеца 20 000 км. и освен, масла, ремък, филтри и два предни диска+накладки, друго не съм сменял.Та така.Аз съм си доволен от колата.




Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 04 окт 2007 18:20


Мощността на 2500 е еднаква и при 5000 така ли? (при АБУ)


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 04 окт 2007 18:29


купи си книгата за ремонт на Голф/Венто и ще разбереш (точноо mhihi )


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 04 окт 2007 18:32


kilima написа:Мощността на 2500 е еднаква и при 5000 така ли? (при АБУ)

Мне.
АФТ за мен е интересен двигател.Докато 318 йеска,16 волта,се оправя с един МАФ датчик и един на Хол,детонационен и температурни,АФТ-то има:
МАФ.
МАП.
Хол.
Положение на разп.вал
Темп.на въздух.
Темп.на антифриз.
Детонационен.
Да не забравяме и 2-та вида въздух.
Има и вакуум на клапана за горивото,при кик-даун :D .

Иначе върви добре до 190 км/ч.Повече не може.190км/ч по каталог мисля.

По-добър е от АБУ,поради много причини - по-големия блок,по-големите бутала,водна помпа на клиновиден ремък,а не на ангренажа и др.
По това,което съм чул като оплаквания ми се струва,че Симос е по-добре от Мотроник-а,поне при 1.6 двигателя.

Последна промяна от andro_ на Чет 04 окт 2007 18:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 04 окт 2007 18:40


SceVola_SICK написа:купи си книгата за ремонт на Голф/Венто и ще разбереш (точноо mhihi )



Батка не ти схващам шегите,щото нищо не разбирам.Айде поясни :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 04 окт 2007 18:45


SceVola_SICK написа:купи си книгата за ремонт на Голф/Венто и ще разбереш (точноо mhihi )

Намери ми я за АФТ (ама без пари) и те признавам. :wink:


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 04 окт 2007 19:06


какво има6 преджид под АФТ


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 04 окт 2007 19:09


извиняваи не бях видял.миии освен да провери6 тук незнам ина4е как да ти намеря


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 04 окт 2007 19:10




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 04 окт 2007 19:15


Да ти кажа едно БЛАГОДАРЯ,но съм търсил и не намирам.Дори и на volkswagen.msk.ru няма.Ама както и да е,аз си го познавам вече отблизо :D .


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 04 окт 2007 20:57


емиии то с всички става така .и се пак добре че го има тоя форум поне :011:


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Чет 04 окт 2007 21:53


колеги що за спор! И двата мотора си имат своите предимства и недостатъци! Аз лично от моето АБУ съм много доволен и като динамика и като разход! Предполагам че 101 коня не "вървят по малко от 75 но това си е за сметка на други работи! От гледна точка на конструкция АБУ - то е по простичко си мисля и по не ангажиращо, по лесно за газификация неща които хич не са маловажни!
Мисля че този мотор (АБУ) с това купе се представя много добре като динамика и на къси и на дълги разстояния! Сигурен съм че и 101 - кончета не отстъпват така че всеки да си кара количката и да си я хвали!
колкото до скорости и разход аз на мойто АБУ си правя спокойно 170км\ч а вече го засичам доста пъти извън града и ми дава 5,5 бензин тъй като си го карам на бензин естествено не при 170 а между 120 и 140 така че перфектен мотор мойто мнение за АБУ


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 04 окт 2007 23:42


joker написа:
nasodotcom написа:Зимай 101 коня, ама АФТ и ако искаш да върви трябва да връщаш предавка...това се получава заради дългите колектори...афт ако вземеш положението е по-добро заради клапите в колекторите, ама трябва да внимаваш да са стегнати болтчетата им.

това се получава защото максималния въртящ момент е изместен доста напред в по-високите обороти!по-горе сме го написали!

Мисля, че съм обяснил на какво се дължи променения въртящ момент при афт нали? При АБФ въртящия момент е при 4800оборота 180нм, а при 2Е е 170нм при 2500, сега кво ще обяснявате, че 2Е върви по светофарите повече от АБФ а :wink: АБУ то си се знае, че е един набримчен ААУ 1043 със увеличен размер, харчи много за вървежа си кой квото ще да ми обяснява, с газта е друго признавам. За разход спрямо вървеж сравнение няма просто абуто остава в миналия век поне според мен...


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Пет 05 окт 2007 9:46


nasodotcom написа:....За разход спрямо вървеж сравнение няма просто абуто остава в миналия век поне според мен...


Жокера го каза най-точно ... зависи от шофиьора .... ако все пак си толко надъхан намери едно АФТ и ела да направим един тур (аз с моето АБУ) на София - за извънградско не споря ... ще изготвим един маршрут и ще оценим 2 фактора - време за пристигане и разход.... убеден съм, че АБУ ще излезне победител в края на деня ... колата набира по бързо в ниските обороти (т.е като тръваш от 900 - 1000) ... и разхода и ще е по-нисък .... двигателя е много по пластичен за градско каране ... ти ако искаш залепи педала до дупка и карай на полусъединител :P


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 05 окт 2007 11:16


Айде мойта е афт навит съм, ама на бензин ще караме.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта