


1.6 101 и 1.6 75
Абе какво да кажа.С жената и децата, колата натоварена с багаж(щото отивахме на почивка), съм я карал по магистралата от София към Дупница, тая новата отсечка със 160-170 предимно, на газ.И си върви и не ще да знае.Там не е равно, има баири има и нанадолнища, но това е скоростта, която предимно поддържах.Можеш да си направиш някаква сметка.За 1500 км. изминати при тази екскурзия, ми изгори газ за 176 лв.И хич не съм карал със 80-90-100, а и климатика бачкаше в повечето време, щото беше 15-30 август.Отделно се качвах до хижа Пионерска в Рила с нея, таман три пъти и толко слизах.Демек, имах доста разнообразен маршрут и тия километри и горивото, мисля че е съвем приличен и разхода и вървенето.Минал съм за 7 месеца 20 000 км. и освен, масла, ремък, филтри и два предни диска+накладки, друго не съм сменял.Та така.Аз съм си доволен от колата.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kilima написа:Мощността на 2500 е еднаква и при 5000 така ли? (при АБУ)
Мне.
АФТ за мен е интересен двигател.Докато 318 йеска,16 волта,се оправя с един МАФ датчик и един на Хол,детонационен и температурни,АФТ-то има:
МАФ.
МАП.
Хол.
Положение на разп.вал
Темп.на въздух.
Темп.на антифриз.
Детонационен.
Да не забравяме и 2-та вида въздух.
Има и вакуум на клапана за горивото,при кик-даун

Иначе върви добре до 190 км/ч.Повече не може.190км/ч по каталог мисля.
По-добър е от АБУ,поради много причини - по-големия блок,по-големите бутала,водна помпа на клиновиден ремък,а не на ангренажа и др.
По това,което съм чул като оплаквания ми се струва,че Симос е по-добре от Мотроник-а,поне при 1.6 двигателя.
Последна промяна от andro_ на Чет 04 окт 2007 18:45, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
колеги що за спор! И двата мотора си имат своите предимства и недостатъци! Аз лично от моето АБУ съм много доволен и като динамика и като разход! Предполагам че 101 коня не "вървят по малко от 75 но това си е за сметка на други работи! От гледна точка на конструкция АБУ - то е по простичко си мисля и по не ангажиращо, по лесно за газификация неща които хич не са маловажни!
Мисля че този мотор (АБУ) с това купе се представя много добре като динамика и на къси и на дълги разстояния! Сигурен съм че и 101 - кончета не отстъпват така че всеки да си кара количката и да си я хвали!
колкото до скорости и разход аз на мойто АБУ си правя спокойно 170км\ч а вече го засичам доста пъти извън града и ми дава 5,5 бензин тъй като си го карам на бензин естествено не при 170 а между 120 и 140 така че перфектен мотор мойто мнение за АБУ
Мисля че този мотор (АБУ) с това купе се представя много добре като динамика и на къси и на дълги разстояния! Сигурен съм че и 101 - кончета не отстъпват така че всеки да си кара количката и да си я хвали!
колкото до скорости и разход аз на мойто АБУ си правя спокойно 170км\ч а вече го засичам доста пъти извън града и ми дава 5,5 бензин тъй като си го карам на бензин естествено не при 170 а между 120 и 140 така че перфектен мотор мойто мнение за АБУ
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:nasodotcom написа:Зимай 101 коня, ама АФТ и ако искаш да върви трябва да връщаш предавка...това се получава заради дългите колектори...афт ако вземеш положението е по-добро заради клапите в колекторите, ама трябва да внимаваш да са стегнати болтчетата им.
това се получава защото максималния въртящ момент е изместен доста напред в по-високите обороти!по-горе сме го написали!
Мисля, че съм обяснил на какво се дължи променения въртящ момент при афт нали? При АБФ въртящия момент е при 4800оборота 180нм, а при 2Е е 170нм при 2500, сега кво ще обяснявате, че 2Е върви по светофарите повече от АБФ а

- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nasodotcom написа:....За разход спрямо вървеж сравнение няма просто абуто остава в миналия век поне според мен...
Жокера го каза най-точно ... зависи от шофиьора .... ако все пак си толко надъхан намери едно АФТ и ела да направим един тур (аз с моето АБУ) на София - за извънградско не споря ... ще изготвим един маршрут и ще оценим 2 фактора - време за пристигане и разход.... убеден съм, че АБУ ще излезне победител в края на деня ... колата набира по бързо в ниските обороти (т.е като тръваш от 900 - 1000) ... и разхода и ще е по-нисък .... двигателя е много по пластичен за градско каране ... ти ако искаш залепи педала до дупка и карай на полусъединител

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта