Проблем с паленето - запалва и изгасва веднага - голф3 1996г
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с паленето - запалва и изгасва веднага - голф3 1996г
Здравейте, вчера ми се случи следната картинка, изгасих си колата, държа да подчертая че аз я изгасих, не е загаснала сама, след около 5 минути се опитах да я запаля и като запали гасне почти веднага сама, така 4-5 пъти след което помислих че ми е свършило горивото, бях на резерва. Както и да е, сипах гориво, и отново същия проблем. Обадих се на приятел който ме посъветва да я запаля така поне 10ина пъти за да качи гориво ако е свършило или докато не запали без да гасне, аз го правих това упражнение докато не ми падна акомулатора.
накрая извадих горивните маркучи след филтъра, гориво излиза но спира веднага след като запали, това за мен моментално изключва всякакви горивни проблеми.
кажете какво може да е станало ?
колата е 1.9 TDI
поздрави
накрая извадих горивните маркучи след филтъра, гориво излиза но спира веднага след като запали, това за мен моментално изключва всякакви горивни проблеми.
кажете какво може да е станало ?
колата е 1.9 TDI
поздрави
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
жичкаджия ще свърши работа,но трябва да му я закараш на място
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44185

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44185
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Клемореда се намира в контактния ключ. Когато завъртиш ключа за да запалиш има една плочка която дава на контакт за да завърти стартера .Тази плочка трябва да остане в това положение за да работи колата , докато не върнеш ключа за да загасиш . Само че с времето се износва самата плочка и в един момент се получава този ефект - въртиш за да запалиш обаче при пускане на ключа тази плочка се връща сама и все едно че си загасил колата . Поне при мен беше това проблема , за твоя случай може да е друго , не мога да кажа със сигурност 

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колата на следващият ден тръгна, запали си сама, предполагам че махането на акомулатора е помогнало тъй като го бях изтощил е свалян за заряд, след качването му колата запали.
Веднага отидох да си направя резервен ключ, направиха го веднъж след което с него направи абсолютно същият проблем, но пък с оригиналния си запали, направиха му записа наново и започна да пали и с двата ключа, направо не знам какво става.
дано проблема да е бил в ключа. За сега си пали и с двата.
поздрави и мерси на всички
Веднага отидох да си направя резервен ключ, направиха го веднъж след което с него направи абсолютно същият проблем, но пък с оригиналния си запали, направиха му записа наново и започна да пали и с двата ключа, направо не знам какво става.
дано проблема да е бил в ключа. За сега си пали и с двата.
поздрави и мерси на всички
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта