Я сега и аз да попитам:
Казаха ми, че отишла гарнитурата на главата. Тече малко масълце по мотора. Ваското1 каза, че може да я карам така (трябва да мина към 3-4000 км.). Друг майстор каза: "Абе ти луд ли си бе? До Пловдив няма да стигнеш и после..... си е**ло майката"
ТА: Какво ви е мнението за моя проблем?
П.С. Ваското1, извинявай, че ти нямам вяра, ама така ме наплашиха тия пичове, че реших да питам. Да имам все пак още няколко мнения
Гарнитура на главата
Аз откакто взех колата, цяла година карах с доста сериозно "сълзене" без проблеми. Все отлагах ремонт но преди две седмици се реших и я вкарах в бокса. Оказа се че двигателя не е отварян (всичко вътре оригинално):P (passat RP 90г). Смених гарнитури, гумички на клапани, семеринги ,болтовете ,изшлайфаха ми главата и като я сглобихме имам усещане за по-плътно ускорение и на газ и на бензин и като че ли мотора ми работи осезаемо по-спокойно и равномерно. Освен това и аз съм по-спокоен защото преди ме съветваха на два лагера: "ЛУД ли си!?" или "Абе нищо и няма-това е VW".
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
:-)
както казва един познат "майстор" щом има вода и масло няма страшно - настъпвай газта колкото може!!!!!!
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе не е прегрявала... (100-110 градуса не го имам за прегряване)... Гледахме окачване и видяхме, че цялата скоростна кутия е в масло.... Измихме, вдигнахме на крик... на скорост върти... няма теч от скоростната кутия. (слава богу). Измихме целия двигател, на другия ден теч на моторно масло...
Как да разбера дали тече навън или на вътре?
Гарнитурата на капака е сменяна преди 6 месеца - не е от нея
Как да разбера дали тече навън или на вътре?
Гарнитурата на капака е сменяна преди 6 месеца - не е от нея
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта