Мъки,мъки с АГУ на голф2 1,3 !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 01 авг 2005 18:26


днес свалихме карбуратора и този тампон изглежда като нов,не е мръднал.

Я кажете как да проверя свещите и кабелите,защото като ги прегледах днес не открих нещо видимо.

Вече не остана какво да проверявам...
Губенето на обороти го прави и на бензин,но те се оправят бързо и като загрее малко си работи супер на 900 обор.,но на газ работата е трагична...




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

газ-обороти

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 01 авг 2005 21:50


За оборотите на газ има роля и центровката на запалването.Освен това отзад на карбуратора има едно болтче което също променя оборотите.Пробваи също така да ги увеличиш от самия изпарител.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 03 авг 2005 1:17


днес се оказа,че вакумния регулатор не бачка и беше заменен с нов, утре май ще се сваля целия карбуратор и дано най-накрая се рабере откъде е,


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 03 авг 2005 9:44


Moже да не ти е достатъчен дебита на топлата вода която минава през изпарителя и да замръзва леко в началото :roll: :roll:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 03 авг 2005 13:39


Не е лошо да му боднеш и един JetSpark после :wink:


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот teneketo » Сря 03 авг 2005 13:43


Аз има същия Голф и до скоро същия проблем - ваккумен регулатор Това е проблема поне при мен това беше . Са вече мърка като коте :D


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 03 авг 2005 15:02


проблема е решен поне засега, значи след свалянето на карбуратора се оказаха доста неща,които заедно си оказват влияние. Най-общо казано е подпушване на маркучи и жигльори, също така и някакво рамо на смукача,което нямало достатъчен ход, мембранките на "обогатителя" може и да не се казва така, едно елипсовидно тяло.... колата се държи супер,много по-пъргава е и доста по-мощна....

Мерси на всички за съветите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта